Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Unhappy Zodiac dzr-3000fta

Stimati prieteni, de curand am achizitionat un aparat de receptie prin satelit,Zodiac dzr-3000 fta, cu mici defectiuni; i-am schimbat condensatorii din sursa in comutatie, si l-am facut utilizabil.Meniul era in italiana si satelitii memorati. cu mici cautari am schimbat H, V si polarizarea...dar mai mult de atat nu stiu. Cer ajutorul vostru in schimbarea softului, a cautarilor, eventual documentetie cu programe si sfaturi. Am 2 antene, una orientata pe Hellas sat (dolce romtelecom) si una o pozitionez dupa sfaturile voastre.Sunt incepator in acest domeniu si prima intrebare ar fi : ce pot face eu cu acest receptor ?
    Spor la treburi si la bani !
    Cu multumiri...ionel !

Junior Member Teacher

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by ionel1971 View Post
    Stimati prieteni, de curand am achizitionat un aparat de receptie prin satelit,Zodiac dzr-3000 fta, cu mici defectiuni; i-am schimbat condensatorii din sursa in comutatie, si l-am facut utilizabil.Meniul era in italiana si satelitii memorati. cu mici cautari am schimbat H, V si polarizarea...dar mai mult de atat nu stiu. Cer ajutorul vostru in schimbarea softului, a cautarilor, eventual documentetie cu programe si sfaturi. Am 2 antene, una orientata pe Hellas sat (dolce romtelecom) si una o pozitionez dupa sfaturile voastre.Sunt incepator in acest domeniu si prima intrebare ar fi : ce pot face eu cu acest receptor ?
    Spor la treburi si la bani !
    Cu multumiri...ionel !