Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 7 of 7
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Nu pot accesa Dreambox din browser-ul PC?

In primul rand, sunt incepator in domeniul TV satelit / receiovere. Tocmai am achizitionat un dreambox care stiu ca se poate teoretic accesa prin browserul PC-ului daca este conectat la acelasi router. Dreambox-ul functioneaza daca il pun la TV, dar din browser nu il pot accesa. Am intrat in meniu folosind TV-ul si scrie clar IP-ul e 192.168.0.0 dar pur si simplu nu merge. Network e enabled, DHCP e enabled. Am incercat sa si dezactivez DHCP si i-am pus eu o adresa manual, tot nu vrea. Am incercat sa il conectez direct la PC si tot nu merge.

Sunt in impas....nu are nici o logica pentru mine de ce nu merge. Uite mai jos ce am gasit sa configurez din meniu (prin TV):

Enable Network - e bifat
    Enable DHCP - bifat (am incercat si cu el debifat si am pus un IP manual dar tot nu merge)

IP: 192.168.0.0 (nu merge din browser)
    Netmask: 255.255.255.0 (la local area connection din PC, am vazut ca IPv4 subnet mask era 255.255.0.0, asa ca am dibifat DHCP si am introdus manual aceasta adresa dar nici asa nu merge)
    Nameserver: 192.168.0.9 (asta e IP-ul routerului meu. Acesta merge ca sa imi accesez routerul)
    Gateway: 192.168.0.0

La Web Interface:
    Port - 80
    Use HTTP authentication am incercat si bifat si debifat
    Show EPG in channel list - debifat
    Use zapstream - debifat

Stie cineva care poate fi problema?

Member Mentor
    Posts Thanks / Likes

Gateway: 192.168.0.0
    Nameserver: 192.168.0.9
    IP: 192.168.0.0