Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default ....15 facaturi de carduri

eu am gasit un singur card activ din cele 16 in hop1.
    nici macar nu imi permite accesul la carduri in hop 2,deci ce are el in hop 1.
    atunci la ce-i folosesc cele 15 facaturi de carduri ?
    sau pacaleste pe cineva ? eu sunt incepator,nu pricep multe,
    dar cate unii traiesc cu impresia ca smecheria si minciuna tine loc de inteligenta.
    poate cei mai cu experienta ma lamuriti si pe mine.de,poate eu
    n-am spirit de observatie. va multumesc.

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

Oare in ce cititor or fi bagat acel user 15 carduri , de fapt toti o stim dar cat timp si acele carduri functioneaza si cu un ecm bun nu am nimic impotriva. E un truc vechi si provine din 256 ...

Junior Member Teacher

Posts Thanks / Likes

Default Re: ....15 facaturi de carduri

Foloseste oscam de asta..............

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Junior Member Teacher

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by slyver View Post
    Foloseste oscam de asta..............

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
    .................................................. ..

de ce nu dezvolti subiectul daca ai cunostinte in domeniu(oscam).mersi.

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by ionaioanei View Post
    http://img31.imageshack.us/img31/7374/captureher.png
    eu am gasit un singur card activ din cele 16 in hop1.
    nici macar nu imi permite accesul la carduri in hop 2,deci ce are el in hop 1.