Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Platinum member Expert
    Join Date
    Dec 1999
    Posts
    6,931
    Posts Thanks / Likes

    Default Cel mai luxos SUV revine

    Noul Range Rover



    Cel mai luxos SUV revine

    Range Rover este indiscutabil o emblemă a automobilelor de teren. Are peste 40 de ani de istorie, interval în care a fost recunoscut pentru calităţile sale. În plus, acesta s-a remarcat de-a lungul timpului nu numai prin performanţele în off-road, ci şi prin confort, acesta fiind utilizat inclusiv de către Majestatea Sa Regina Marii Britanii.
    Cu toate că britanicii sunt cunoscuşi drept conservatori, în ultimul deceniu marca britanică a trecut prin multiple transformări. De la clasicul Range Rover a apărut Range Rover Sport şi mai nou Range Rover Evoque. Mai mult, în acest interval de timp marca a trecut din portofoliul BMW în cel al Ford şi în final la indienii de la Tata.
    Cum era de aşteptat, designul noului Range rămâne unul conservator, dar actualizat. În plus, printre cele mai importante "modificări" reprezintă reducerea greutăţii cu nu mai puţin de 420 kg datorită noii caroserii autopurtate de aluminiu. În ceea ce priveşte designul, cele mai vizibile modificări se regăsesc la nivelul farurilor care amintesc acum de cele de pe Evoque. În ceea ce priveşte dimensiunile, britanicii au menţionat că ampatamentul a crescut cu 11,8 cm, ceea ce înseamnă un spaţiu mai generos pentru cei de pe bancheta spate, însă şi performanţe mai slabe în off-road. În plus, cei ce vor dori cu adevărat o limuzină pentru off-road pot achiziţiona pachetul Executive Class, care presupune înlocuirea banchetei spate cu două fotolii şi echipamente de birou de ultimă generaţie.
    Gama motorizărilor de pe noul Range Rover va fi alcătuită dintr-un motor V8 pe benzină dotat cu un compresor mecanic şi două dieseluri, un TDV6 de 3,0 litri şi un TDV8 de 4,4 litri, toate fiind echipate cu o cutie de viteze automată de origine ZF cu opt trepte.
    În condiţiile în care maşina urmează a fi lansată în cadrul Salonului Auto de la Paris de luna vitoare, britanicii nu au comunicat încă preţurile oficiale, dar ne putem aştepta la un preţ de pornire de peste 100.000 de euro.

    zf.ro
    ----------------------------------------------

  2. #2
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    vinzi pensiunea si-ti iei masina?
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

  3. #3
    Platinum member Expert
    Join Date
    Dec 1999
    Posts
    6,931
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da,mai trebe sa gasesc avansul de 20%
    ----------------------------------------------

  4. #4
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    pai vinde si terenul
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top