Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ardeal
    Posts
    872
    Posts Thanks / Likes

    Default Clienti CCcam deconectati

    Salut,
    dm 8000,conectat wireless,internet de la RDS,Router Asus RT-N10E Wireless N,CCcam cu 22 linii,cont no-ip.Nu stiu ce sa mai fac ca sa reusesc sa conectez clientii. Rog parerile dvs. Va multumesc.

  2. #2
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ardeal
    Posts
    872
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am mai facut pt. test un cont no-ip.Am incercat cu o linie,nici acolo nu vad client conectat.

  3. #3
    In The Matrix Expert
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    near Arad
    Posts
    1,311
    Posts Thanks / Likes

    Default

    serverele sint online si clientii offline ? atunci numai de la port sau host poate fi

  4. #4
    Banned Teacher
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    135
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ghita - esti doar client. Cum a spus si raks verifica portul si hostul. Sigur gresesti pe undeva.

  5. #5
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    3,358
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ok sa recapitulam :

    exista 2 posibilitati dupa cum relatezi tu aici :

    ori nu e DNS update ori e portu care-l folosesti inchis .

    daca DNS face update cu No-ip DUC ( deci daca smile-ul nu se face rosu )
    inseamna ca DNS e ok si e de la port . Daca smile-ul ramane roru si iti scrie ceva de genu ca DNS e offline atunci inseamna ca e de la DNS si ar trebui sa faci ce ti s-a recomandat deja pana acum.

    deci daca DNS e ok atunci fa urmatoarele chesti :

    verifica daca vreun antivirus ceva nu iti blocheaza portul pe care l-ai deschis pt. cccam. Daca nu ai , atunci verifica daca portul de cccam e foward spre IP ce il are dreamboxu (s-ar putea ca ip sa se fi schimbat intre timp).

    cam astea sant lucrurile ce le poti face ...

  6. #6
    EXPERT GIGABLUE & IPTV Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    912
    Posts Thanks / Likes

    Default

    breee ghita asa i cand altii fac lucrarile si pe urma......

    ia baga tata si o conexiune pe cablu...asa din plictiseala

  7. #7
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    in oras
    Posts
    1,462
    Posts Thanks / Likes

    Default

    deci:
    se pune un ip fix la dream8000.nu se bifeaza dhcp.se restarteaza dream
    verificam in router daca pe ip dream8000 se forwardeaza portul din cccam(12000 sau alt port)
    se verifica in contul de pe no-ip daca la hostul tau corespunde acelasi ip cu cel cu care te-ai logat
    ar fi o treaba mai buna daca ai conecta dreamul prin cablu si nu wireless
    boy2good

  8. #8
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ardeal
    Posts
    872
    Posts Thanks / Likes

    Default Re:Clienti CCcam deconectati

    Nu mai am conectat nimic. Eu am doua routere,mai luai si de la un vecin unul. Conectez laptop pe ''direct" la RDS,se conecteza. Prin routere nu se conecteaza nici macar WLAN-LAN (un router il folosesc de ccca 3 ani,n-am avut probleme cu el). Imi da pe pictograma un ! galben. IP in dm 8000 imi da,nu prea am ce face cu el acum. Sa fie ceva de la RDS.Eu maine m-as duce cu duhul "blandetii" la ei,cum sa pun problema tehnic ? Prin telefon i-am abordat,ei nu au treaba cu routere. Pareri dea dvs. ? Multumesc.

  9. #9
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    in oras
    Posts
    1,462
    Posts Thanks / Likes

    Default

    sa o luam logic.in router setezi ppoe si pui user si pass ce le-ai primit de la rds.dupa aia dezactivezi din laptop conexiunea rds pentru ca o sa iti dea peste cap routerul
    boy2good

  10. #10
    In The Matrix Expert
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    near Arad
    Posts
    1,311
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ca sa te poti conecta prin router la net rds trebuie sa setezi in router user pass , etc ; banuiesc ca ai facut asta ...... ?

    L.E. asa cum spune si boy2good

  11. #11
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ardeal
    Posts
    872
    Posts Thanks / Likes

    Default

    asa le-am facut.dar.... sa mai vad si astazi. ma duc la cineva care are rds. cu user si parola lui daca se conecteaza routerul meu si laptopul ,atunci ma voi duce la rds.

  12. #12
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Bj
    Posts
    129
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Degeaba mergi la RDS. Vin cu lap lor, il conecteaza pe direct. Fac un test de viteza pe speedtest si PA!. Probabil nu setezi bine routerul, si anume conectia pppoe.
    LE cand setezi conectarea pppoe in router, sa introduci doar user si pasw. nume isp sa ramana gol, altfel nu se conecteaza. Succes
    Last edited by nel_com; 10th May 2012 at 02:16.

  13. #13
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ardeal
    Posts
    872
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ieri am fost cu 2 routere la cineva care are rds. ambele s-au conectat. de acolo am sunat la ei,apoi am mers si in persoana. eu cred ca se razbuna cum pot si stiu,le-am trimis un e-mail dumineca prin care i-am spurcat cum am stiu eu. nu pot rezilia contractul,am platit abonamentul pe tot anul.mi-au zis ca ei n-au treaba cu routerul meu. se pare ca din aceasta dupa masa au revenit in"schema"normala. daca continua asa,eu le-am spus ca-i chem in instanta.sigur pierd conform contractului,macar le fac publicitate.

  14. #14
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    246
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca pe laptop merge, atunci prima data deconecteaza-te, si dupa aceea scoate cablul si pune-l in Router.
    Apoi vei putea linistit sa-ti bagi user si parola din nou. A patit un fost coleg de-al meu asa ceva asemanator. Pe un laptop se conecta la RDS.
    A adus nepoata-sa PC-ul ei, si "istetul" a scos cablul din laptop (fara sa deconecteze conexiunea) si l-a bagat in PC si canci conectare.
    L-a pus din nou la Laptop si acolo mergea. M-am nimerit la el atunci si cum nici eu nu am mare experienta, am sunat un alt coleg de-al nostru care e mai "versat" (tot un fost RDI-ist) si ne-a lamurit el.
    Deci, inainte de a scoate cablul neaparat deconecteaza conexiunea. Mi-a explicat el ceva despre MAC-uri, dar pe mine ma depesesc amanunte din astea.

    Nu mai am conectat nimic. Eu am doua routere,mai luai si de la un vecin unul.
    Conectez laptop pe ''direct" la RDS,se conecteza. Prin routere nu se conecteaza
    nici macar WLAN-LAN (un router il folosesc de ccca 3 ani,n-am avut probleme cu el).
    Imi da pe pictograma un ! galben. IP in dm 8000 imi da,nu prea am ce face cu el acum.
    Sa fie ceva de la RDS.Eu maine m-as duce cu duhul "blandetii" la ei,cum sa pun problema tehnic ?
    Prin telefon i-am abordat,ei nu au treaba cu routere. Pareri dea dvs. ? Multumesc.

  15. #15
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    23
    Posts Thanks / Likes

    Default

    salutare tuturor,as avea si eu nevoie de putin ajutor,ieri au instalat rds-rcs cable link po....r
    si de atunci a inceput problema,am conectat routerul si am facut setarile surpriza e ca am toti clienti
    online si serverele offline si interesant e ca cei cu IP-fix sant ok si am pus inapoi netu de la
    romtel.... si acolo totul e in ordine.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top