Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default D i g i TV - Samsung UE46D5700

Buna ziua,

sunt incepator in probleme de receptie digitala, sateliti si alte aspecte de acest gen. Va rog ajutati-ma cu urmatoarea problema:

- detin un abonamet Digi TV (ceva cu HBO; cumva abonamentul complet)
    - detin un received HUMAX (nu modelul HD ci acela normal conectat prin EuroSCART la TV)
    - in acest receiver este introdusa cartela (albastra) de la r d s, care a fost activata cu acest receiver
    - detin un LED TV Samsung UE46D5700 care are un adaptor CI (in care se pare ca poate fi introdusa o cartela PCMCIA) si tuner DVB-T / C / S2

Problema mea este urmatoarea:
    - doresc sa scap de a 2a telecomanda a receiverului si sa receptionez posturile digitale direct cu tunerul TV-ului
    - mai mult, observ ca prin cablul EuroSCART posturile se vad mai rau decat atunci cand le vad pe cele receptionate direct de TV.
    (adica: daca selectez ca sursa de semnal al TVului receptorul HUMAX, posturile se vad mai slab decat cum se vad cand sursa selectata este TV-tunerul TV-ului)
    - mai mult, unele posturi afiseaza "Scrambled Channel" atunci cand folosesc tunerul intern al TV-ului (evident din cauza ca nu exista cartela care sa decodeze)
    - in plus, daca imi aduc bine aminte, posturile HD nu sunt receptionate decat de tuneru interna al TV-ului, HUMAX-ul acesta neffind capabil de asa ceva.

Din cate am citit, exista posibilitatea achizitionarii unei cartele PCMCIA (smart card reader) + programator (DIABLO 2).