Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 2 of 2

Thread: Peugeot 208

  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Peugeot 208









  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Fii bun si scrie doar chestii ontopic , pe forumul asta macar .

    Producatorul auto francez Peugeot a inceput vineri, 27 ianuarie, sa fabrice modelul 208, inlocuitorul lui 207, in uzina Poissy din Franta. Pentru a scoate pe piata noua masina Peugeot a lucrat patru ani si a investit in total 600 milioane euro, a anuntat compania.
    In cercetare si dezvoltare Peugeot a investit 350 milioane euro pentru modelul 208, pe durata a patru ani cat a durat dezvoltarea sa. In tot acest timp 500 de oameni au lucrat permanent la aceasta masina. Peugeot 208 va debuta in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva (6-18 martie) si va fi lansat in Romania al doilea trimestru din acest an.


    In uzina Poissy a fost investita suma de 150 milioane euro pentru 208 si au fost angajati 700 de noi oameni. Alte 100 milioane euro au fost absorbite de uzina Mulhouse in care Peugeot 208 va intra in productie in vara. Circa 65% din piesele si componentele modelului 208 sunt produse in Franta.
    Noul model Peugeot va fi produs si in uzina Trnava sin Slovacia, incepand cu 2013. Astfel, trei uzine din Europa vor produce acest model.
    Peugeot 208, disponibil cu trei si cinci usi, este mai scurt si mai scund decat masina pe care o inlocuieste (207), dar si semnificativ mai usor si mai spatios. Peugeot spune ca 208, cunoscut intern ca “Proiectul A9″ a fost creat pentru o generatie complet noua de clienti, bazandu-se pe succesul modelelor iconice 205, 206 si 207.
    Practic, 208, alaturi de 508, reprezinta al doilea model lansat sub noua directie estetica anticipata de Peugeot inca de acum aproape doi ani, prin conceptul Peugeot SR1. In medie, 208 este mai usor cu 110 kg fata de 207, iar pentru unele versiuni reducerea masei a fost de chiar 173 kg. Greutatea de la care porneste masina este de 975 kg. Coeficientul aerodinamic este 0,29.
    De asemenea, 208 este mai scurt cu 7 cm decat 207 si mai scund cu 1 cm. Chiar si asa, spatiul pentru pasageri a crescut cu 5 cm in zona genunchilor, spune Peugeot. Si portbagajul este mai mare cu 15 litri (285 litri).
    Emisiile de CO2 sunt in medie cu 34 grame/km mai mici decat ale lui 207. Pe 208 debuteaza si noi motorizari de 1 litri si 1,2 litri, cu trei cilindri, ale caror emisii de CO2 pornesc de la 99 grame/km, consumul fiind in acest caz de 4,3 litri benzina/100 km. Cel mai eficient motor, unul diesel, consuma 3,4 litri motorina/100 km, emite 87 grame CO2/km si nu trece niciodata de 99 grame CO2/km, potrivit constructorului.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top