Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 45
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    185
    Posts Thanks / Likes

    Default Nesimtire si bataie de joc romtelecom dolce

    In 16.10.2011 am comandat pentru serviviul Dolce inca 2 receptoare (unul SD si unul HD). In data de 20.10.2011 o echipa romtelecom trebuia sa vina pentru instalare. Bineinteles ca nu au venit deoarece cei de la call center gresisera comanda. S-a reluat in data de 20 octombrie comanda si trebuia sa vina echipa in data de 24.10.2011. Nu au venit. Am sunat din nou la call center. Mi s-a spus ca vin in data de 31.10.2011, apoi in data de 01.11.2011, apoi data de 02.11.2011, apoi 04.11.2011. Bineinteles ca nu a venit nimeni. Am sunat pe parcursul acestor 3 saptamani de 14 ori la call center de fiecare data primind raspuns ca daca nu vine nimeni sa revin cu un nou telefon. Pana cand mai trebuie sa va suport incompetenta. Cine imi plateste timpul petrecut pentru asteptarea instalatorului. Am renuntat din data de 01.11.2011 la firma concurenta. Cine ma despagubeste ca am ramas deja 8 zile fara televiziune? Cine ma plateste ca am pierdut 10 ore asteptand instalatorul?

    Concluzia
    Nu aveti incredere in romtelecom (niste nesimttiti incompetenti) si nu va abonati niciodata la ei ca sa nu patiti ca mine

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    185
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Apropo: Nu-i nevoie de cheta. Vreau doar sa simt ca traiesc intr-o tara normala, dar se pare ca nu e cazul.

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    939
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Lasa un nr de comanda...sa vedem daca nu cumva bati campii...

    Nu prea e credibila povestea ta...dar orice e posibil

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    185
    Posts Thanks / Likes

    Default

    nr. comanda: 57133949, vrei si ordin de serviciu?
    Daca s-au inregistrat convorbirile asculta-le, daca lucrezi acolo, si te vei convinge singur.

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    185
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si inca ceva, dupa multe lupte m-a sunat azi un superior (unu Florin, daca nu ma insel) care a zis ca rezolva problema si ma suna. Ce credeti: Nu a mai sunat.

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    196
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cred mai mult e legat de lipsa receptoare sau a oamenilor din teren
    si cel mai grav de incompetenta call center
    nu este singurul caz din romania sa sti, vei intalni aceeasi problema si la digi sau upc
    eu am avut o experienta similara pe upc, pe net. Pana la urma, dupa 1 luna au venit, insa au anuntat de fiecare data din ce cauza nu ajung - lipsa receptoare
    cam asa sunt serviciile pe la noi, din pacate, sau asa inteleg unii ca ar trebui sa se poarte cu clientii

  7. #7
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    564
    Posts Thanks / Likes

    Thumbs down

    Prin decembrie anul trecut, am facut cerere online pentru pachetul 3 in 1, cu migrarea abonamentului de telefonie fixa la unul cu minute incluse.
    Fiind deja abonat la voce, achizitionind si Dolce Star, beneficiam de Clicknet Zero gratis pe perioada contractului de 24 de luni.

    In contractul semnat scrie clar, negru pe alb " -Abonament redus 100% pentru lunile 7-12 ale perioadei minime, la semnarea unui contract pe o perioada minima de 24 luni"

    Vazind ca imi factureaza Dolce pe lunile iulie, august, septembrie...sun la call center. Ii spun duduiei care e problema si ce credeti ca imi zice? "Contractul dumneavoastra e expirat!" Ii zic, sa verifice atent, nu are cum sa fie expirat, e contract pe 24 de luni facut in decembrie 2011...degeaba...ma trimite la un oficiu Romtelecom.

    Ma duc la romtelecom, incercand sa rezolv problema si ce credeti? Soc! Aia imi printeaza un alt contract, cu alt numar al contractului decit cel semnat de mine, bineinteles fara promotie la dolce star.

    In plus, fara consimtamintul meu am identificat bifata optiunea ca as fi de acord cu prelucrarea datelor!

    Mai sunt doua luni din 2011...ce ziceti sa mai astept sau sa ma duc sa fac sesizare la ANPC si ANSPDCP ?
    Last edited by val2032; 8th November 2011 at 21:26.
    There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.

  8. #8
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    481
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by val2032 View Post
    Prin decembrie anul trecut, am facut cerere online pentru pachetul 3 in 1, cu migrarea abonamentului de telefonie fixa la unul cu minute incluse.
    Fiind deja abonat la voce, achizitionind si Dolce Star, beneficiam de Clicknet Zero gratis pe perioada contractului de 24 de luni.

    In contractul semnat scrie clar, negru pe alb " -Abonament redus 100% pentru lunile 7-12 ale perioadei minime, la semnarea unui contract pe o perioada minima de 24 luni"

    Vazind ca imi factureaza Dolce pe lunile iulie, august, septembrie...sun la call center. Ii spun duduiei care e problema si ce credeti ca imi zice? "Contractul dumneavoastra e expirat " Ii zic, sa verifice atent, degeaba...ma trimite la un oficiu Romtelecom.

    Ma duc la romtelecom, incercand sa rezolv problema si ce credeti? Soc! Aia imi printeaza un alt contract, cu alt numar al contractului decit cel semnat de mine, bineinteles fara promotie la dolce star.

    In plus, fara consimtamintul meu am identificat bifata optiunea ca as fi de acord cu prelucrarea datelor!

    Mai sunt doua luni din 2011...ce ziceti sa mai astept sau sa ma duc la fac sesizare la ANPC si ANSPDCP ?
    sigur ANPC ,te va rezolva imediat.Tare naivi esti.daca era vorba de vreun magazin de cartier da,sareau ca leii cei de la opc,asa,ca nu stiu ce sanse ai...

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    185
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by skybird View Post
    sigur ANPC ,te va rezolva imediat.Tare naivi esti.daca era vorba de vreun magazin de cartier da,sareau ca leii cei de la opc,asa,ca nu stiu ce sanse ai...
    Nu stiu daca ajuta, dar in seara aceasta am facut si eu reclamatie la ANPC

  10. #10
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    18
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si daca nu sunt indiscret ce ai reclamat la anpc , ai avut un contract semnat cu furnizorul respectiv in care se angaja sa iti asigure servicul in termen de x zile? Ai fost sunat de instalator ca vine ? Asta cu reclamatia este asa sa plimbam ceva hartii ...motivatii pentru nerezolvarea cererii tale se pot gasii o mie , neimputabile furnizorului .
    PS : nu imi e mai drag rtc-ul decat tie insa ...
    ma bag si eu in seama

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    160
    Posts Thanks / Likes

    Default

    desi este putin offtopic, sa va istorisesc si eu ceva: in iulie matusa mea a plecat si state si ca sa nu plateasca abonament aiurea a dat telefon la call center sa ii anunte. au zis ca e ok, incepand cu data de 1 august. in august, surpriza: am primit factura. raspunsul lor: in sistemele lor nu este inregistrata nicio cerere de suspendare, ci doar o convorbire cu clientul referitor la... servicii!....... am aflat ulterior si de ce: incepand cu 01 august nu se mai pot suspenda temporar serviciile de la romtelecom... am aflat asta la insistentele mele referitoare la inregistrarea in august a cererii de suspendare temporara....

    tipic romanesc...

  12. #12
    TBD Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Pe ici pe colea...
    Posts
    254
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by d3sc3nt View Post
    Nu stiu daca ajuta, dar in seara aceasta am facut si eu reclamatie la ANPC
    Nu ajuta decat daca ai platit ceva si nu ti s-a furnizat. Nu ii inteleg pe cei care fac asa ca tine... Era atat de greu sa reziliezi contractul cu operatorul initial d-abia dupa ce aveai instalat celalalt operator!? Daca mai vrei RTC nu vad sensul apelarii la ANPC... Te duci la ANPC cand vrei sa o rupi cu cineva, nu cand vrei sa ii fii client. Eu asa ma gandesc ca e logic...

  13. #13
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    185
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by xyzzyx View Post
    Nu ajuta decat daca ai platit ceva si nu ti s-a furnizat. Nu ii inteleg pe cei care fac asa ca tine... Era atat de greu sa reziliezi contractul cu operatorul initial d-abia dupa ce aveai instalat celalalt operator!? Daca mai vrei RTC nu vad sensul apelarii la ANPC... Te duci la ANPC cand vrei sa o rupi cu cineva, nu cand vrei sa ii fii client. Eu asa ma gandesc ca e logic...
    Intr-un fel e logic. Stii ce e ilogic: cand cineva iti promite ca mine sa vii dupa produsul pe care l-ai comandat, si tu esti plimbat de 10 ori pe drumuri, fara sa ti se de-a acel produs. Ce faci. Simplu renunti si mergi la altii. Da si eu am vrut sa fac la fel, m-au luat cu faptul ca sunt in perioada contractuala si bla bla. De aceea am reclamat la ANPC. Deci ei au dreptul sa nu respecte nimic, dar eu trebuie sa le respect contractul!? Ti se pare logic?
    Plus ca conform informatiei lor am pierdut cel putin 10 ore asteptad instalatorul, ore ce le puteam folosi altfel (la fiecare programare se spunea miercuri intre orele 16-18 stati acasa ca vine instalatorul, de 6 ori trebuia sa vina, deci 6 x 2 ore = 12 ore). Asta cum o numesti: seriozitate, bataie de joc, nesimtire sau doar incompetenta.

  14. #14
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    10
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by d3sc3nt View Post
    Intr-un fel e logic. Stii ce e ilogic: cand cineva iti promite ca mine sa vii dupa produsul pe care l-ai comandat, si tu esti plimbat de 10 ori pe drumuri, fara sa ti se de-a acel produs. Ce faci. Simplu renunti si mergi la altii. Da si eu am vrut sa fac la fel, m-au luat cu faptul ca sunt in perioada contractuala si bla bla. De aceea am reclamat la ANPC. Deci ei au dreptul sa nu respecte nimic, dar eu trebuie sa le respect contractul!? Ti se pare logic?
    Plus ca conform informatiei lor am pierdut cel putin 10 ore asteptad instalatorul, ore ce le puteam folosi altfel (la fiecare programare se spunea miercuri intre orele 16-18 stati acasa ca vine instalatorul, de 6 ori trebuia sa vina, deci 6 x 2 ore = 12 ore). Asta cum o numesti: seriozitate, bataie de joc, nesimtire sau doar incompetenta.
    Cu cat vor ramane mai putini jucatori in piata DTH sau cablu, cu atat mai mult ne vom confrunta cu astfel de probleme.Sa dus BOOOM , sa dus AKTA , se pare ca in viitorul apropiat se vor duce si FOCUS SAT si UPC.Probabil vom ramane cu ROMTELECOM si RCS.Atunci sa vezi plansete si'njuraturi .... , dar va fi prea tarziu.MONOPOLUL va fi la el acasa.

  15. #15
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    63
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by d3sc3nt View Post
    In 16.10.2011 am comandat pentru serviviul Dolce inca 2 receptoare (unul SD si unul HD). In data de 20.10.2011 o echipa romtelecom trebuia sa vina pentru instalare. Bineinteles ca nu au venit deoarece cei de la call center gresisera comanda. S-a reluat in data de 20 octombrie comanda si trebuia sa vina echipa in data de 24.10.2011. Nu au venit. Am sunat din nou la call center. Mi s-a spus ca vin in data de 31.10.2011, apoi in data de 01.11.2011, apoi data de 02.11.2011, apoi 04.11.2011. Bineinteles ca nu a venit nimeni. Am sunat pe parcursul acestor 3 saptamani de 14 ori la call center de fiecare data primind raspuns ca daca nu vine nimeni sa revin cu un nou telefon. Pana cand mai trebuie sa va suport incompetenta. Cine imi plateste timpul petrecut pentru asteptarea instalatorului. Am renuntat din data de 01.11.2011 la firma concurenta. Cine ma despagubeste ca am ramas deja 8 zile fara televiziune? Cine ma plateste ca am pierdut 10 ore asteptand instalatorul?

    Concluzia
    Nu aveti incredere in romtelecom (niste nesimttiti incompetenti) si nu va abonati niciodata la ei ca sa nu patiti ca mine
    De platit nu te va plati nimeni. Problema cu Dolce este de aproximativ 1 an. Si e bine ca ai deschis acest subiect. Motivul a fost externalizarea serviciilor. Instalarile nu mai sunt facute de ei. Probabil ca deja s-au rupt vreo doua bonuri cu istalarea ta. Am mirosit un asemenea aspect anul trecut la instalarea HD. DE ex. daca nu s-a schimbat firma care se ocupa de jud. SM e in MM. Deci va dati seama cat de repede se poate rezolva un deranjament sau o instalare. O mare bila neagra pentru companie, mai ales ca nu mi s-au parut a fi niste super meseriasi.
    Last edited by avumit; 9th November 2011 at 21:34.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top