Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

Thread: Este normal?

  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default Este normal?

    Dumineca am montat 2 HD de la DOLCE si pe ecran a aparut ca nu sant imperecheate cartelele cu aparatele.(nota 6)
    Am dat telefon la dolce si am spus datele din contract si a durat ceva(20minute)pana a bagat totul in server si a spus ca dureaza 72 de ore pana la initializare.
    Pana acum nu sa intamplat nimic, amandoua recivare stau pornite si nimic.
    Acuma sa fim seriosi,in 72 de ore tregeam un cablu din Bucuresti pana in Germania unde sant montate.
    Stie cineva un telefon de la activari,eu m-am uitat pe pagina lui dolce si nu am gasit nimic.
    Vreau sa m-ai dau o data telefon(dumineca am sunat la tel. din cartea tehnica ce era in carton) si sa intreb daca se m-ai poate face ceva sau trecem la focus unde activarea dureaza 5 minute.

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    bucharest
    Posts
    3,414
    Posts Thanks / Likes

    Default

    pai ai un telefon cu plata la suport pe rec/ia suna acolo si sa vezi ce repede raspund
    1,2 offset dish/lnb inverto/dream 500hd/dream 525 hd

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Unde mo ,singurul telefon este in brosura din pachet,carton.
    Acolo am sunat,latelefonul cu plata pentru HD.
    Sa ii ia dracu cu tot servisul lor.
    I-am dat Cp adresa,nume ,a bagat totul in server se potriveste toate datele si se apasa ENTER si gata,ce le trebuie 72 de ore?
    Apropo,proprietarul HD a sunat din nou astazi si i sa spus ca este inregistrat din data de 4 sep. si daca nu se intampla nimic sa m-ai sune o data joi.
    Scuze,dar sant de KAKAT.

  4. #4
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    18
    Posts Thanks / Likes

    Default

    De ce nu-l suna pe instalatorul care i-a lasat echipamentele il rezolva instant sau le-a luat din magazin ?
    ma bag si eu in seama

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Le-a cumparat de la magazin,3 bucati,unul esteSD care aramas in bucuresti in cartonul original ne montat si doua HD care le-am montat in germania.Am dat din nou telefon si ma bagat de tot in ceata nu am m-ai itales nimic.
    M-am saturat sa tot sun(de 3 ori) si de fiecare data e alt operator si spun povestea de la inceput si fiecare spune alceva si promite ca se rezolva.
    Pana acum nimic.
    I-am spus omului sa ia toate aparatele si contractul/a platit pe un an inainte din iulie/si sa mearga la Rom telecom sa le puna pe masa sa se spele pe cap cu ele sau sa le activeze.
    Eu personal m-am saturat de asa service,nu m-ai vreau sa aud nimic.
    Le-a cumparat singur ,singur sa lupte cu DOLCE,m-ai mult nu pot sa-l ajut.

  6. #6
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    564
    Posts Thanks / Likes

    Default

    tu esti proprietarul sau altcineva?

    Pune-l pe proprietar sa-si faca cont pe MyAccount sa vada ce servicii are activate. Ar trebui sa vada toate cele trei stb-uri in tree-ul cu servicii.
    In momentul in care a achizitionat cartelele 2 si 3 avea seriile de la cele 2 STB-uri ?
    There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.

  7. #7
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu sant eu proprietaru,de cont nu poate fi vorba nu le are omul cu tehnica(in vrasta)
    Cartelele 2 si 3 erau impachetate impreuna cu STB HD in carton eu am desvirginat cartoanele
    Cind am tel. prima data si a doua oara si a treia oara le-am spus serile de la aparate si de la cartele exact cum aparea pe ecranul tv.plus citit cu propri ochii ce scrie pe fiiecare.
    Nu mai intaleg nimic ce se intampla si ma inervez degeaba.
    La focus in 5 minute se rezolva totul,dar omul a fost client akta si acum a vrut HD si acum are ecranul albastru cu inscriptia cartela nu este autorizata-nota 6.

  8. #8
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da-mi seriile de la carduri in PM si incerc sa te ajut.

  9. #9
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    249
    Posts Thanks / Likes

    Default

    stai linistit si asteapta ca o sa le porneasca ei ,la mine a durat mai mult de o saptamina (cu telefoane date zilnic sau chiar de 2 ori pe zi)si dupa 3 zile de la activare l-am dat inapoi deoarece nu functiona nici macar 10% din pretul cerut pe abonament,norocul meu a fost ca l-am luat in custodie ca daca dadeam banii pe el chiar imi smulgeam parul din cap,cu aceasta ocazie am ajuns la concluzia ca nu sunt cu nimic mai presus decit digitv,cu cit au abonati mai multi cu atit serviciile sunt mai de rahat

  10. #10
    Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    unde vrei TU mo...
    Posts
    1,771
    Posts Thanks / Likes

    Talking

    ,cu cit au abonati mai multi cu atit serviciile sunt mai de rahat[/QUOTE]

    asa se intampla mereu ...cantitate versus calitate !

  11. #11
    EXPERT GIGABLUE & IPTV Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    912
    Posts Thanks / Likes

    Default

    mai e varianta

    lasa ca putini cunosc si merge,care stiu si fac galagie dintre astia sant putini care pleaca...asa ca inainte cu tupeu...e tipic romanesc atat din partea lor cat si din partea clientilor care nu i scutura asa cum tebuie

    ati vazut voi cumva ca digi sa se planga de clienti,sa de a buza falimentului pe la ei din acest motiv,sa se modifice ceva?neeee

    se stie cate probleme sant dar unii nuuuuuuuu,mergem la dolce(e HD)mergem la digi(e plin si ieftin)

    pai atunci cum vreti voi sa se regleze ceva?

    ia bagati toti pe focus ca e simplu si ptr badea ion.....sa vedem un pic ce se intampla

    deci vina nu e a lor...chiar deloc

  12. #12
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    249
    Posts Thanks / Likes

    Default

    deci vina nu e a lor...chiar deloc[/QUOTE]

    deci nu prea stiu ce poti face ? decit citeva sesizari la callcenter de la ei,care este sau nu bagat in seama,eu am fost bagat in seama cu adevarat cind am sunat ultima data si le-am zis ca reziliez contractul pe sectiunea HD si in decembrie o sa il reziliez si pe sedctiunea Sd cind expira perioada contractuala, ulterior am fost sunat de mai multe ori de operatori de la romtelecom,dar am ramas ferm pe pozitie ,insa nu stiu citi dintre cei care au probleme fac ceea ce am facut eu? deci chiar nu e vina lor ( a celor de la Romtelecom su Digi)

  13. #13
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,599
    Posts Thanks / Likes

    Default

    pai normal, ca atunci cand pronunti cuvantul magic reziliere, unul dintre plictisitii aia de la romtelecom (si asta e regula la orice firma prestatoare de servicii) trebuie sa ia cacatul in mana.
    si sa se justifice "mai sus" de ce a renuntat clientul.
    si chestia asta doare, ca banii le vin in functie de plusuri, nu de minusuri....
    asta e, natie de kkt....servicii de kkt....

  14. #14
    Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    unde vrei TU mo...
    Posts
    1,771
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation pe ei , pe mama lor...care este...

    Quote Originally Posted by ntire2000 View Post
    pai normal, ca atunci cand pronunti cuvantul magic reziliere, unul dintre plictisitii aia de la romtelecom (si asta e regula la orice firma prestatoare de servicii) trebuie sa ia cacatul in mana.
    si sa se justifice "mai sus" de ce a renuntat clientul.
    si chestia asta doare, ca banii le vin in functie de plusuri, nu de minusuri....
    asta e, natie de kkt....servicii de kkt....
    ...........................................
    absolut corect !

  15. #15
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In sfarsit la unul ia dat drumul aseara,(era si timpul de dumineca pana joi sa asteptat activarea,probabil ca le-a fost intepenite degetele si nu puteau sa apese ENTER),acum incepe lupta pentru al doilea-din nou telefoane -spune din nou datele si asa mai departe.
    Asta nu intaleg ,daca a activat pe unul de ce nu la activat si pe al doilea ,contractul si clientul este acelas.Dar sant eu m-ai prost si nu intaleg eu cum merge treburile la romtelekakat.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top