Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 13 of 13
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Wink Cum si ce aleg ca decodor

Va salut,
    Sunt incepator in domeniu.Paote mai corect incepator pentru incepator...

As dori sa achizitionez o antena, un decodor care sa poata receptiona si HD
    Acum ce imi recomandati?

Dca mai vreau sa pot vedea si pe un al doilea ce pereceh dedecodoare imi recomandati?

As dori sa pot vedea si eu canalele romanesti....si eventual daca se poate niste discoveriuri .
    Astept propuneri , recomandari ....si sfaturi ....mai ales.....

Sfaturile ce nu pot fi pe forum sunt foarte bine venite si pe PM.
    Va rog legat de sfaturi incercati sa fiti cat mai simpli in explicatii imi cer scuze, dar repet sunt incepator......dar atentie nu sunt batut in cap....adica prind repede din zbor....

Cand am zis sa fie cat mai simple explicatiile...ma refeream pe intelesul tuturor....nu legat de detalii.....cu cat mai multe cu atat mai bune....
    Va multumesc si astept cu nerabdare sfaturile....
    danny

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by rodanny View Post
    Va salut,
    Sunt incepator in domeniu.Paote mai corect incepator pentru incepator...

As dori sa achizitionez o antena, un decodor care sa poata receptiona si HD
    Acum ce imi recomandati?

Dca mai vreau sa pot vedea si pe un al doilea ce pereceh dedecodoare imi recomandati?

As dori sa pot vedea si eu canalele romanesti....si eventual daca se poate niste discoveriuri .
    Astept propuneri , recomandari ....si sfaturi ....mai ales.....

Sfaturile ce nu pot fi pe forum sunt foarte bine venite si pe PM.