Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Digi TV Satelit

  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Costa del Sol
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default Digi TV Satelit

    buna, inca din anul 2005 am platit un abonament la Digi Satelit in fiecare an anticipat. abonament full cu Max Pack. abonamentul era facut pe numele verisoarei mele care intre timp a plecat din tara ( 2008 ) in 2009 fiind in vacanta in tara am incercat eu personal sa schimb cartela in ma-i multe centre RDS-RCS dar nu sa putut deoarece imi cereau buletinul titularului contractului ( daca imi aduc aminte am un post in care cer ajutorul pentru schimbarea cartelei in loc Caransebes, Timisoara si Arad. fara rezultat ) abonamentul a fost platit integral an de an pana in 2010. am renuntat la acel abonament neputand schimba cartela si am facut altul. acum de o sapt matusa-mea a primit acasa citatie ca e data in judecata varamea pentru 6 750 000 lei pentru neschimbarea cartelei. Cum e posibil ? In cele 3 orase am fost la diverse casierii sa-mi schimbe cartela si nu au vrut. aparatul era cumparat cu banii jos.pentru ce trebuie sa plateasca daca nu mi-au schimbat cartela ? sunt dispus sa continui cu abonamentul daca imi schimba cartela dar NU PLATESC 675 lei ca asa vor ei sau in final o sa renunt si la abonamentul actual. sunt suparat, va rog sa ma intelege-ti.
    pentru ce este acea taxa de 675 lei daca totul era platit la zi. in 2009 sa introdus nagra 3,4,5,6,7 e.t.c abonamentul era platit dar eu nu am beneficiat de serviciu.
    Oltenia, Eterna Terra-Nova
    Un cantec are astazi si-n priviri
    Hai Universitatea! Hai Craiova!
    Tu, Campioana unei mari iubiri!

  2. #2
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    s-au mai dat explicatii pe aceasta tema, iar faza cu schimbatul cartelei doar daca e titularul nu cred ca merge pentru ca nu e asa. sau daca e asa nu cred ca in 3 orase ai intampinat aceeasi situatie... in fine.
    reclamatie scrisa cu numar de inregistrare in care soliciti anularea datoriei din motivul x, y .... prezinti problema si punctul de vedere. se va face un dosar de investigare a situatiei si vei primi un raspuns pozitiv sau nu.

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Costa del Sol
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default

    credema ca in septembrie 2009 am stat in tara 1 luna si 2 sapt, am incercat sa schimb cartela si imi cerea copie dupa buletin. am cerut ajutor pe forum sa pot sa schimb cartela. ce nu inteleg eu e de unde si pana cum suma asta de 6 750 000 lei in cazul in care aparatul a fost platit cu banii jos si abonamentul intodeauna anticipat pe 1 an. de unde 6 750 000 ? inca ma-i am aparatul, sa-mi schimbe cartela si continui cu abonamentul. nu pot sa dau cu japca banii astia. asta-i jegmaneala. sa ma pun sa fac plangere ? matusa mea e femeie in varsta nu pot so pun pe drumuri, varisoara mea e inca plecata din tara si eu la fel. daca daca imi schimba cartela continui abonamentul nu ma deranjeaza sa am 2 abonamente
    Oltenia, Eterna Terra-Nova
    Un cantec are astazi si-n priviri
    Hai Universitatea! Hai Craiova!
    Tu, Campioana unei mari iubiri!

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Costa del Sol
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default

    azi am sunat la serviciul de relatii clienti, o '' simpatica '' d-soara a incercat sa-mi explice ca suma de 6 750 000 este abonamentul aferent fiecarei luni pana luna curenta 2011. mi-a zis ca de fapt eu aveam oprit serviciul din 10 februarie 2010. asta e hotie, prosteala e.t.c
    normal ar trebui sa achit pe 2 luni ( ianuarie si februarie 2010) sa-mi schimbe cartela si sa continui cu abonamentul.
    nu inteleg de ce trebuie sa platesc abonamentul pe lunile de dupa sistare a serviciul ? ma simt furat in fata. reclamatie se poate pune numai in casierii
    o alta posibilitate sa reclam nu este ? continui abonamentul dar suma de 6 750 000 lei nu o platesc, nu mi se pare legal. platesc doar pana in momentul sistarii serviciul ( 2 luni )
    Oltenia, Eterna Terra-Nova
    Un cantec are astazi si-n priviri
    Hai Universitatea! Hai Craiova!
    Tu, Campioana unei mari iubiri!

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Bucuresti
    Posts
    920
    Posts Thanks / Likes

    Default

    dupa cum ti-a zis si velciu mergi intr-o casierie si fa o sesizare scrisa, doar asa poti rezolva !

    termenul de solutionare este de 30 de zile.

    bafta !

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Costa del Sol
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default

    daca o sa ajung in tara in august o sa fac o reclamatie. numai ca m-a deranjat foarte mult situatia.
    nu e normal si firesc. contractul cred ca a fost semnat pentru 1 an, eu am platit 5 ani. ma deranjeaza ca in septembrie sau octombrie nu se ma-i putea vedea nimic (ecran negru) si abonamentul a fost platit pana in decembrie.
    am gasit si postul din 2009 unde ceream ajutor pentru schimbarea cartele dupa ce am mers intr-o casierie in Arad si nu sa putut schimba cartela.
    asta e, doar ca nu este corect si legal zic eu
    Oltenia, Eterna Terra-Nova
    Un cantec are astazi si-n priviri
    Hai Universitatea! Hai Craiova!
    Tu, Campioana unei mari iubiri!

  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    caras-severin[Ţuică County] noua regiune a tarii
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default digi

    fii baiat destept si nu le plati nimic, sant niste gunoaie angajatii de la rcs,am patito si eu cu ei dar la cablu.bafta si nu fii suparat ca nau ce sati faca si daca tot vroiau sati schimbe cartela existau faxuri.copii dupa buletin etc,etc variante tu ar trebui sai dai pe ei in judecata.

  8. #8
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    aveam pretentii de la cei care stiu ce e ala un forum, calculator, internet ca sunt mai destupati la minte. nu vreau sa supar pe nimeni insa vad ca lucrurile nu sunt intelese de foarte multa lume...

    contractul semnat pe o anumita perioada (in cazul de fata 12 luni), inseamna faptul ca in acel interval abonatul se obliga sa plateasca abonamentul neconditionat sau nu se accepta rezilierea sau suspendarea sau modificarea (dupa caz) a contractului. de asemenea dupa expirarea acestei perioade contractul se prelungeste pe perioada nedeterminata in mod automat si ramane activ pana la solicitarea expresa a uneia din parti. daca la ce am scris mai sus se adauga faptul ca ai optat pentru perioada de facturare la 12 luni se intelege situatia creata.
    trebuie sa intelegi ca majoritatea companiilor folosesc programe de facturare automate si de asemenea suspendarile se fac tot automat. daca tie ti s-a emis o factura de 6 mil pe 12 luni si din a treia luna ai fost suspendat nu se anuleaza automat factura.

    in concluzie, te duci la un centru rcs-rds, ceri un formular de sugestii si reclamatii, soliciti stornarea sumei pentru intervalul cuprins intre luna suspendarii si luna de sfarsit a facturarii iar cand pleci de la sediu sa ai grija sa existe un numar de inregistrare pe cerere.
    nu sunt 100% sigur insa, cred ca pe notificare este si un nume si un numar de telefon al juristului care se ocupa de cazul tau. poti sa iei legatura cu el insa iti va spune acelasi lucru.

    stiu multe situatii de acest gen solutionate amiabil in favoarea clientului insa exista anumite reguli si proceduri de urmat, fara certuri si scandaluri.

    sper ca m-am facut inteles.

    toate bune.

  9. #9
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    caras-severin[Ţuică County] noua regiune a tarii
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default digi

    Numai in romanica ati suspenda serviciile si ati ia in continuare banii.ce daca a trecut perioda contractuala,ia suspendat serviciul si pa nu avea voie sal incasezesi sau poti so considerii ca reziliere odata cea trecut anul contractual,numai fraieriisai caute ca pe ei ai doare la pedala de abonatii.

  10. #10
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    caras-severin[Ţuică County] noua regiune a tarii
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default digi

    TU nu prea ai inteles vine omul din spania toata ziua buna ziua ca niste nesimtiti de angajatii fiind acolo la ghiseu nu iau spus omului ce sa faca,lau vazut cai spaniol si ceau zis baietii cal fac de euroi acumaPS.....AI VAZUT CE FAC GRECII

  11. #11
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by samuell View Post
    TU nu prea ai inteles vine omul din spania toata ziua buna ziua ca niste nesimtiti de angajatii fiind acolo la ghiseu nu iau spus omului ce sa faca,lau vazut cai spaniol si ceau zis baietii cal fac de euroi acumaPS.....AI VAZUT CE FAC GRECII
    Quote Originally Posted by samuell View Post
    Numai in romanica ati suspenda serviciile si ati ia in continuare banii.ce daca a trecut perioda contractuala,ia suspendat serviciul si pa nu avea voie sal incasezesi sau poti so considerii ca reziliere odata cea trecut anul contractual,numai fraieriisai caute ca pe ei ai doare la pedala de abonatii.

    la cum stai cu gramatica sunt convins ca nu numai cei de la digi iti stau pe coada. e normal ca in momentul in care vorbesti asa cum scrii sa nu te inteleaga nimeni si sa nu-ti rezolve problemele...

    iti scriu mai jos si pe limba ta:

    la cum stai cu gramatica sint convins ca nu numai cei de la digi i-ti stau pe coada. e normal ca an momentul an care vorbesti asa cum scri sa nu te anteleaga nimeni si sa nuti rezolve problemele...

    numai bine

  12. #12
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    caras-severin[Ţuică County] noua regiune a tarii
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default digi

    bine nea velciu tinele partea ca primesti cablu sau oala moca de la ei,si stai linistit ca multi ai au in gat.iar problema mea cu ei am rezolvato cu vecinu facam bara/bara abonamentu daca intelegi.have a nice day

  13. #13
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    caras-severin[Ţuică County] noua regiune a tarii
    Posts
    287
    Posts Thanks / Likes

    Default digi

    am uitat semnul nui pt tine ci pt angajatii digi si nu pt toti , pt aia 1% care mai sant oamenii restul HAHALERE vorba unui mare prozator roman in viata ,jean de la craiova

  14. #14
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Costa del Sol
    Posts
    175
    Posts Thanks / Likes

    Default

    daca la ce am scris mai sus se adauga faptul ca ai optat pentru perioada de facturare la 12 luni se intelege situatia creata.

    nu am optat pentru o perioada de facturare de 12 luni. la inceput plata sa facut lunar. dar pentru ca era mult ma-i usor am preferat sa platesc la inceput de an pentru tot anul.

    in concluzie, te duci la un centru rcs-rds, ceri un formular de sugestii si reclamatii, soliciti stornarea sumei pentru intervalul cuprins intre luna suspendarii si luna de sfarsit a facturarii iar cand pleci de la sediu sa ai grija sa existe un numar de inregistrare pe cerere.
    nu sunt 100% sigur insa, cred ca pe notificare este si un nume si un numar de telefon al juristului care se ocupa de cazul tau. poti sa iei legatura cu el insa iti va spune acelasi lucru.

    stiu multe situatii de acest gen solutionate amiabil in favoarea clientului insa exista anumite reguli si proceduri de urmat, fara certuri si scandaluri.

    si eu vreau o rezolvare amiabila. o sa merg sa fac reclamatie in august cand vin in concediu si daca se rezolva si imi schimba cartela o sa continui si cu acest contract. ma-i am unul facut chiar in septembrie 2099 cand nu am reusit sa schimb cartela. tot abonament full. nu vreau scandal numai ca intelege ca m-am suparat putin de situatia creata. cand '' voi'' spuneati pe forum ca se poate schimba cartela cu o simpla declaratie pe propria rasp si copie dupa buletin, fiind in mai multe centre nu am reusit schimbarea cartelei pe motiv ca trebuie sa fie titularul. mi-au zis ca oricum trebuie sa-mi trimita cartela prin posta acasa. na ma-i venit. cel ma-i tare ma enervat faptul ca operatoarea care mi-a vorbit ........... '' STITI CEVA D-LE DACA VRETI SA VEDETI PROGRAMELE PLATITI SI SCHIMBATI CARTELA DACA NU UITATIVA LA UN ECRAN NEGRU'' cred ca putea sa-mi explice sub alta forma situatia

    sper ca m-am facut inteles.
    toate bune

    toate bune si voua
    Oltenia, Eterna Terra-Nova
    Un cantec are astazi si-n priviri
    Hai Universitatea! Hai Craiova!
    Tu, Campioana unei mari iubiri!

  15. #15
    EXPERT GIGABLUE & IPTV Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    912
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cred ca mai degraba ar trebui facuta o statistica cu sansele de reusita ale clientilor impotriva digi....pe urma pasul urmator

    zic asta ca sa nu te mai superi degeaba in continuare

    e bine sa ti pregatesti un vocat bun..daca se poate

    nesimtite sant toate dth urile de la noi.......insa parca digi ii cam intrece pe toti....dar stai linistit ca vine romtelecom din urma cu noua achizitie max si sa vezi ..... pe abonatii max

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top