Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    15
    Posts Thanks / Likes

    Default Problema plata DIGI

    Salutari tuturor!

    Am o problema cu plata facturii serviciului Digi Tv satelit. De obicei tatal meu efectueaza plata la bancomatele BRD, ultima oara cand a efectuat plata a gresit codul client, a uitat sa introduca o cifra.
    Am sunat la relatii clienti, le-am explicat cum sta treaba, fata de acolo mi-a spus sa trimit un e-mail si problema va fi solutionata in maxim 30 de zile. Codul client pe care s-a facut plata nu este valid.
    Daca este cineva care lucreaza la ei si doreste sa ma ajute, va rog trimiteti un pm sau un e-mail la predator.cool[at]gmail[dot]com pentru a-i furniza toate datele necesare. Ideea este ca plata a fost facuta pentru 2 luni si nu as vrea sa-mi intrerupa serviciul, am specificat asta in sesizarea facuta dar nu stiu daca vor tine cont.

    Textul de sus l-am scris pe data de 24.04.2011 pe thread-ul special creat pentru Digi Satelit si nu eram sigur daca-mi vor suspenda serviciul pana la rezolvarea problemei, acum stau foarte frumos si ma uit la nota 10.
    La cati nervi am acum nici nu-i mai sun, nu cred ca ma pot abtine sa nu-i injur, sunt totusi 110 lei pe care nu vreau sa-i pierd dintr-o prostie.
    Apelez inca o data la bunavointa celor care lucreaza la digi si frecventeaza acest forum, ma poate ajuta cineva?

    Va multumesc anticipat si va doresc tuturor numai bine!
    Last edited by PvD's FAN; 17th May 2011 at 21:53.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2009
    Posts
    217
    Posts Thanks / Likes

    Default Solutie

    Quote Originally Posted by PvD's FAN View Post
    Salutari tuturor!

    Am o problema cu plata facturii serviciului Digi Tv satelit. De obicei tatal meu efectueaza plata la bancomatele BRD, ultima oara cand a efectuat plata a gresit codul client, a uitat sa introduca o cifra.
    Am sunat la relatii clienti, le-am explicat cum sta treaba, fata de acolo mi-a spus sa trimit un e-mail si problema va fi solutionata in maxim 30 de zile. Codul client pe care s-a facut plata nu este valid.
    Daca este cineva care lucreaza la ei si doreste sa ma ajute, va rog trimiteti un pm sau un e-mail la predator.cool[at]gmail[dot]com pentru a-i furniza toate datele necesare. Ideea este ca plata a fost facuta pentru 2 luni si nu as vrea sa-mi intrerupa serviciul, am specificat asta in sesizarea facuta dar nu stiu daca vor tine cont.

    Textul de sus l-am scris pe data de 24.04.2011 pe thread-ul special creat pentru Digi Satelit si nu eram sigur daca-mi vor suspenda serviciul pana la rezolvarea problemei, acum stau foarte frumos si ma uit la nota 10.
    La cati nervi am acum nici nu-i mai sun, nu cred ca ma pot abtine sa nu-i injur, sunt totusi 110 lei pe care nu vreau sa-i pierd dintr-o prostie.
    Apelez inca o data la bunavointa celor care lucreaza la digi si frecventeaza acest forum, ma poate ajuta cineva?

    Va multumesc anticipat si va doresc tuturor numai bine!
    Mergi la un punct RCS&RDS cu extrasul de cont si cu o cerere scrisa la departamentul Reclamatii pentru rezolvarea problemei.
    "Success is not finale, failure is not fatale, is the courage to continue that counts."

  3. #3
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    15
    Posts Thanks / Likes

    Default

    A fost tata astazi cu bonul de la bancomat si cu facturile la casieria de pe bld. Libertatii si i-au spus ca in maxim jumatate de ora se rezolva. Au trecut cateva ore, dar nota 10 este prezenta la datorie. Au ei servicii bune, dar personalul de la suport este la pamant, chiar sub.

    LE: Gata, s-a rezolvat. Multumesc, se poate inchide.
    Last edited by PvD's FAN; 18th May 2011 at 17:18.

  4. #4
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania
    Posts
    2,780
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ca sa intelegem mai bine

    1. Gresesti codul client si injuri angajati RDS? OK .. de ce ?
    2. Ai postat inversunat la ora 16.06 si dupa 12 min ti-ai revenit. Eu zic data viitoare sa mai astepti un pic inainte sa arunci cu noroi. RDS are milioane de utilizatori/id-uri de client , nu numai pe tine... sau credeai ca cei de la support au un monitor mare cu seria cartelei tale, da click pe ea si gata s-a reactivat?
    3. Ca sa intelegi si tu sistemul, oameni de la call center / frontline casierie - inregistreaza sesizarile clientiilor si le trimit catre departamentul direct responsabil. Dupa verificari se solutioneaza...

    Multumesc
    Cand esti mort , nu stii ca esti mort . E greu doar pentru ceilalti !
    La fel si cand esti prost ...
    __________________________________________________ _____________________________________________


  5. #5
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by armandino View Post
    Ca sa intelegem mai bine

    1. Gresesti codul client si injuri angajati RDS? OK .. de ce ?
    2. Ai postat inversunat la ora 16.06 si dupa 12 min ti-ai revenit. Eu zic data viitoare sa mai astepti un pic inainte sa arunci cu noroi. RDS are milioane de utilizatori/id-uri de client , nu numai pe tine... sau credeai ca cei de la support au un monitor mare cu seria cartelei tale, da click pe ea si gata s-a reactivat?
    3. Ca sa intelegi si tu sistemul, oameni de la call center / frontline casierie - inregistreaza sesizarile clientiilor si le trimit catre departamentul direct responsabil. Dupa verificari se solutioneaza...

    Multumesc
    Inversunat pari tu. De ce ?
    Mie mi s-a parut ca omul a fost destul de civilizat in exprimare, incercand sa-si rezolve problema si fiind constient ca a gresit. Au trecut totusi cateva luni... Hai sa nu facem din erdeiesi fata mare... si da, ar trebui sa aiba un buton pe care sa dea click si sa activeze instant cartela.

  6. #6
    cu state vechi in meserie Expert
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2,793
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by armand25 View Post
    Inversunat pari tu. De ce ?
    Mie mi s-a parut ca omul a fost destul de civilizat in exprimare, incercand sa-si rezolve problema si fiind constient ca a gresit. Au trecut totusi cateva luni... Hai sa nu facem din erdeiesi fata mare... si da, ar trebui sa aiba un buton pe care sa dea click si sa activeze instant cartela.

    Toti au pacate chiar si romtelefonu care nu erau in stare sa activeze serviciu HD .....
    2XRCS DigiTV (2xrec+2xsmasrtcard(extra1)+antena+LNB), DK-1102 Offset 1,2 DM800


  7. #7
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania
    Posts
    2,780
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by armand25 View Post
    ....Au trecut totusi cateva luni...
    Care sunt alea cateva luni ?
    Cand esti mort , nu stii ca esti mort . E greu doar pentru ceilalti !
    La fel si cand esti prost ...
    __________________________________________________ _____________________________________________


  8. #8
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    hop si eu...
    reconectarea in cazul suspendarii pentru neplata se face in maxim 24 de la "apasarea butonului". De cateva luni bune aceste 24 ore s-au transformat in cateva ore (4-5 cu conditia ca tv-ul sa ramana deschis pe tvr 1, antena 1, etc).
    Amu mai exista si varianta reconectarii automate chiar daca plata nu este facuta. Se suna in cc si cu ajutorul robotului se poate face reconectarea pentru o perioada de gratie de 14 zile timp in care banii ar trebui sa ajunga si din congo sau pana la solutionarea unei eventuale reclamatii. De mentionat ca acest tip de reconectare este disponibila abonatilor o singura data pe an.
    Cred ca dpdv al supportului este mai mult decat decat ok....

    numai bine!

  9. #9
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    15
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by armandino View Post
    Ca sa intelegem mai bine

    1. Gresesti codul client si injuri angajati RDS? OK .. de ce ?
    2. Ai postat inversunat la ora 16.06 si dupa 12 min ti-ai revenit. Eu zic data viitoare sa mai astepti un pic inainte sa arunci cu noroi. RDS are milioane de utilizatori/id-uri de client , nu numai pe tine... sau credeai ca cei de la support au un monitor mare cu seria cartelei tale, da click pe ea si gata s-a reactivat?
    3. Ca sa intelegi si tu sistemul, oameni de la call center / frontline casierie - inregistreaza sesizarile clientiilor si le trimit catre departamentul direct responsabil. Dupa verificari se solutioneaza...

    Multumesc
    1. Am recunoscut inca de la inceput ca de vina este tatal meu.
    2. Sunt constient ca au milioane de clienti, dar ce m-a deranjat a fost faptul ca le-am sesizat eroarea facuta in urma cu 3 saptamani si i-am rugat frumos sa nu-mi intrerupa serviciul pana la solutionare, dar am ramas cu rugatul. Pana nu a mers tata ieri cu bonul la casierie nu s-a luat nicio masura, de aici trag concluzia ca sesizarea online a fost complet ignorata, deci un angajat al lor nu si-a facut datoria. Bineinteles ca tata le-a spus de sesizarea facuta, au verificat si era inregistrata, dar cei care trebuiau sa o solutioneze de ce nu au facut-o?
    3. Stiu foarte bine cum functioneaza sistemul lor, din pacate am colaborat cu ei cam un an de zile, lucrand la C-Zone (preluat de RCS-RDS), datoria mea fiind sa rezolv problemele care tin de partea administrativa (gauri date cu pickhammer-ul de puteai sa bagi ambele picioare prin ele, traseu de cablu gandit parca cu picioarele si tot felul de probleme). Din toate aceste probleme pe care le-am trimis departamentului responsabil nu cred ca s-au rezolvat 10%, pur si simplu le ignorau, pe principiul "lasa ca merge si-asa". Veneau oamenii si a-2-a, a-3-a, unii chiar si a-4-a oara sa-mi bata obrazul ca nu s-a rezolvat nimic, pur si simplu intram in pamant de rusine. Si uite ca am ales totusi sa fac abonament la ei (ma uit la Premier League), cam la 2 ani dupa ce au "desfiintat" departamentul in care lucram, cu speranta desarta ca nu o sa am probleme. La ei functioneaza totul bine pana cand apare o eroare in sistem sau se defecteaza ceva, sunt la pamant departamentele care ar trebui sa le rezolve. Nu zic ca nu sunt si oameni de cuvant in firma asta, dar probabil ii numeri pe degetele de la maini.
    Daca campionatul englez ramanea la Eurosport 2, nu plecam de la Dolce, care au servicii mai scumpe, dar calitatea lor si suportul tehnic sunt la inaltime.
    Am scris cam mult, dar trebuia sa spun toata povestea.
    Bafta!

  10. #10
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,598
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ioi, te-a luat naiba! ai avut tupeul sa lauzi aici romtelefonul? asa ceva nu se face....

  11. #11
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    15
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da, citesc forumul de ceva timp si am observat.
    Am ramas socat cand am vazut cum se vede televizorul cu plasma pe Digi fata de Dolce. Canalele sportive se vad bine, dar apoi cand mut pe Science si vad macroblocurile alea imi vine sa turbez, sau pe Discovery cand este genericul pe fond albastru, inchid ochii!
    Sa nu credeti ca sunt angajat RTL, asta este ultimul post in care ii laud!

  12. #12
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ma mai bag si eu o data cu un exeplu ontopic
    am solicitat la orange rezilierea a 2/4 abonamente . in luna urmatoare am constatat ca sunt facturate, pe langa cele 2 ramasa, si cele pentru care solicitasem rezilierea. Am sunat la ei, le-am explicat situatia si mi-au zis ca intr-adevar este o eroare. Mi-au dat nr. de inregistrare a sesizarii si mi-au comunicat termen de solutionare 30 zile. Cum scadenta era in cateva zile mi-au RECOMANDAT sa platesc aceasta factura integral pentru a evita suspendarea pentru neplata urmand ca dupa solutionare suma din credit sa fie utilizata pentru plata facturilor urmatoare.
    Revenind la situatia noastra, sistemul este acelasi peste tot, suspendarile de fac automat de catre baza de date si nu exista posibilitatea amanarii doar pentru ca este o sesizare deschisa pe client.
    In conditiile in care ai fost cu dovada platii la sediu ai fost preluat direct de o persoana care s-a ocupat strict de situatia pa pe baza unei dovezi concrete a platii. Prin telefon pe langa faptul ca sesizarea trebuie sa parcurga mai multe departamnete (si in fiecare departament stau in coada de asteptare) nu exista certitudinea ca intr-adevar ai facut acea plata.
    Ma confrunt lunar cu situatii de acest gen mai ales cu posta romana care vireaza destul de greu banii sau postasi care incaseaza da nu vireaza deloc (rar da sunt si astfel de situatii)...

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top