Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Wind of change Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Pretutindeni si nicaieri
    Posts
    1,477
    Posts Thanks / Likes

    Default RCS-RDS a fost amendată cu 20.000 de lei pentru că nu-şi tratează clienţii cu respect

    Comisariatul Judeţean pentru protecţia Consumatorilor Cluj a amendat compania RCS-RDS cu 20.000 de lei, amenda maximă prevăzută de lege, deoarece "operatorul economic nu se comportă n mod corect n relaţiile cu consumatorii", după cum se precizează ntr-un comunicat al CJPC Cluj.

    Ce i s-a reproşat operatorului:

    - deşi prin contract este specificat un termen de instalare a serviciilor de maxim 90 de zile, operatorul economic nu şi-a onorat această obligaţie, nregistrndu-se ntrzieri uneori chiar de lungă durată.

    - au fost emise facturi eronate fie pentru unele servicii necontractate, fie pentru echipamente aflate n custodia consumatorului

    - nu a fost respectat termenul de remediere a nefuncţionalităţilor semnalate de către petenţi (48 ore). Probabil ca daca acum e asa cum va fi dupa ce achizitioneaza si Upc?

  2. #2
    I'm the truble man! Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Bacau & Iasi .
    Posts
    2,363
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Se vede ca esti rau intentionat. La orice firma din lumea asta se intampla tampenii. Dar nooo, stim ca suntem pe RDI ( casa RCS&RDS) si aruncam cu noroi aiurea. Peste tot in lumea asta exista clienti multumiti sau nemultumiti.

  3. #3
    Gold Member Expert
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    prin gropile capitalei
    Posts
    3,591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asta-i cea mai tare chestie, sa ceri respect in Romania
    Pestele de la cap nu se respecta
    Ca trece tineretea, nu-i mare paguba...
    Problema e ca trece si batranetea...

  4. #4
    Wind of change Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Pretutindeni si nicaieri
    Posts
    1,477
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Rau intentionat? E doar o stire care din pacate nu e singulara.Sau tu vrei sa pupam doar dosul Rcs cum fac multi pe aici ca sa se puna bine cu cineva.Cand e ceva pozitiv laudam cand e negativ criticam.Pe mine ma ingrijoreaza faptul ca o firma care nu-si poate conduce bine propria firma mai vrea una.Ei n-au echipamente si nu pot remedia problemele actuale in timp util dar vor oferii servicii terbile cand vor mai avea pe cap inca una.Aici tu ori esti orb ori din cealalta categorie mentionata mai sus.

  5. #5
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ((( Scandinavian Area )))
    Posts
    278
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ady18 View Post
    Se vede ca esti rau intentionat. La orice firma din lumea asta se intampla tampenii. Dar nooo, stim ca suntem pe RDI ( casa RCS&RDS) si aruncam cu noroi aiurea. Peste tot in lumea asta exista clienti multumiti sau nemultumiti.
    Prietene am sa incerc (spun asta deoarece persoana respectiva e plecata din tara) sa-ti obtin o cerere de instalare internet la casa ta(RCS-RDS) de aproximativ 6,7 ani!Nici pana in prezent nu a fost intrebat daca macar il mai intereseaza.Normal intre timp are dela Romtelecom.
    Asa ca amenda aia e putin fata de problemele care le creiaza clientilor prin lipsa lor de respect fata de ei.
    Ce masuri de "penalizare"le poti aplica lor,daca nu-ti onoreaza doleantele?Incearca sa nu platesti la timp factura sa vezi ce repede ti le aplica ei,bine aici e la fel la toti,nu doar la RCS-RDS.
    Noi suntem de vina nu ei.Isi permit sa faca asta deoarece au un numar destul de ridicat de abonati.I schimb daca ar incepe rezilierea contractelor sa vezi schimbare de atitudine din partea lor.
    Si apropo daca pe forumul asta trebuie sa fim pupatorii cuiva,cred ca te inseli amarnic.Cred ca fata de toti opratorii din Romania trebuie sa le dam punctele care le merita.Sa-i laudam cand merita si sa-i criticam atunci cand trebuie.
    Respect!

  6. #6
    Silver Member Expert
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Romania
    Posts
    2,782
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Dar hai sa dam si exemple negative ale clientiilor :

    1. Face contract - se stabileste o programare cu el in ce zi sa fie instalat - te duci la usa si zice "nu acu , vino de la 1 sa prind si eu promotie intreaga" sau " nu azi , maine sau vineri , te sun eu " si apoi reclama ca nu a fost instalat in ziua X?

    2. Face contract la televiziune si vrea cablare la 8-10 televizoare toate pe cablu existent in locatie de 3-5 ani !

    3. Vrea sa faca o reclamatie , dar el nu stie sa scrie si asteapta sa i-o scrie angajatul RCS
    Cand esti mort , nu stii ca esti mort . E greu doar pentru ceilalti !
    La fel si cand esti prost ...
    __________________________________________________ _____________________________________________


  7. #7
    Wind of change Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Pretutindeni si nicaieri
    Posts
    1,477
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si asta e la fel de adevarat.

  8. #8
    EXPERT GIGABLUE & IPTV Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    912
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ce spui tu armandino e adevarat dar sa nu uitam cine isi permite sa faca ce a ce zici tu........ce zici spunem si cinetu crezi ca un om de rand care nu cunoaste pe nimeni pe la rcs isi permite sa i spuna vino altadata,sau sa i puna cablu la 8 tvhai sa fim un pic seriosi

    poate ca daca aceste amenzi s ar da asa cum trebuie si tot timpu si nu numai la rcs poate ca incet incet se va infiripa si acest respect fata de clienti ptr ca din cate vedeti alta forma sa stabilesti un respect cu ei nu prea se vede la orizont

    iar tu ady18 daca spui ca se arunca cu noroi in rcs si implicit in rdi TU esti exact contrariul,daca intelegi ce vreau sa spun

  9. #9
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,692
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Angajatii RCS mint clientii in momentul cind le incheie contractul.Le spun ca instalarea se face in maxim 2 saptamani.In 90% din cazuri nu respecta acesta promisiune.Cind clientul se enerveaza si merge sa faca scandal ai baga contractul in nas cu cele 90 de zile pe care fraierul l-a semnat fara sa-l citeasca.
    Vina e impartita.RCS face asta sa atraga clienti chiar daca nu are echipamente si destule echipe de instalatori.Le promit 3 luni gratuite din care daca au noroc mai prind 1 sau 2.De multe ori au reteaua noua,ai instaleaza si trebuie sa mai astepte 2-3 saptamani pina ajung si aia cu fibra si restul aparaturi.
    Clientul e convins ca daca i s-a spus maxim 2 saptamani asa o sa fie si renunta la abonamentul cu UPC sau Romtelecom.Dupa 2 saptamani se trezeste fara telefon ,fara internet si fara cablu.



  10. #10
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am facut o cerere pentru o locatie din Cluj , au instalat in a 4-a zi . DVB-C . 2 receivere Humax .

    Am facut o schimbare de abo de pe Fiberlink1 pe Fiberlink2 , mi-a dat stick-ul USB pe loc .

  11. #11
    Wind of change Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Pretutindeni si nicaieri
    Posts
    1,477
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si Fanta daca face o cerere ii instaleaza in aceeasi zi.Eu personal am avut doua problemerima cand s-a defectat Humaxul ce il cumparasem doar de vreo 3 luni ,nu au avut cateva zile cu ce sa-l inlocuiasca, si una cu facturile pe care nu le trimiteau niciodata (acum e buna treaba cu digicare ca le poti vedea si achita online).De serviciile de instalare n-am avut nevoie ca aveam vreo 3 antene.La Dolce au si receivere vin si repede la deranjamente insa au catastrofe atat in callcenter cat si in magazine de iti vine sa-i ....

  12. #12
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Tu crezi ca eu daca fac o cerere (nici nu era pe numele meu) crezi ca daca scriu in antet ********* , crezi ca imediat caseierele alea tremura si ma servesc in 2 timpi si 3 miscari , fugind in genunchi dupa mine

  13. #13
    Wind of change Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Pretutindeni si nicaieri
    Posts
    1,477
    Posts Thanks / Likes

    Default

    E de ajuns daca pe cerere mentonezi la final:Republica Poplar Democrata Coreeana este o tara democrata... si treaba e rezolvata.

  14. #14
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,692
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Am facut o cerere pentru o locatie din Cluj , au instalat in a 4-a zi . DVB-C . 2 receivere Humax .

    Am facut o schimbare de abo de pe Fiberlink1 pe Fiberlink2 , mi-a dat stick-ul USB pe loc .
    Tu ai avut noroc sa fii in cei 10% care sint serviti in timp.Oricum depinde si de oras si de cit e de veche reteaua.Intirzierile astea apar de obicei la retelele noi .



  15. #15
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Al naibii noroc , cum se face ca mereu numai eu am ?

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top