Discovery Networks Europe, o divizie a Discovery Communications, a deschis, joi, unul dintre cele mai complete centre de transmisiuni media din întreaga Europă, care distribuie 48 de feed-uri de transmisiuni TV către 104 ţări din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu .

Acest centru, cu o suprafaţă de 950 metri pătraţi, este situat la sediul central european al companiei, în Chiswick Park, Londra, Marea Britanie.

Conţinutul pentru cele 12 brand-uri Discovery Network transmise în întreaga regiune, inclusiv pentru brand-ul principal, Discovery Channel, va fi pregătit pentru transmisiune în această unitate, unde nu se lucrează cu suport magnetic.

Centrul a fost proiectat astfel încât să facă faţă formatelor multimedia în curs de apariţie, între care televiziune de înaltă definiţie, 3G şi alte tehnologii mobile, precum şi livrare de conţinut prin tehnologii cu lăţime mare de bandă.

“Dimensiunea şi obiectivul acestui centru de transmisiune reflectă extinderea în ritm alert a gamei de servicii media oferite de Discovery Networks în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa”, a declarat Robin Paxton, Managing Director, Discovery Networks Europe.

“Tehnologia avansată a centrului şi capacităţile sale performante ne permit să reacţionăm rapid la modificările care apar în tehnologia media şi să aducem pe piaţă noi produse”, a spus el.

Centrul, care va transmite 31 milioane de minute de programe pe an către o cifră cumulativă de 173 milioane telespectatori, a fost construit de Ascent Media, iar aici vor lucra peste 50 angajaţi Ascent Media.

Bob Gentry, Senior Vice President, Ascent Media Network Services Europe, a adăugat: “Ascent Media este mândră că a fost aleasă ca Partener în Tehnologie Globală al Discovery Networks. Chiswick Park este un centru de transmisiuni european de înaltă ţinută, pe care îl punem la dispoziţia Discovery Networks Europe, bazându-ne pe experienţa acumulată la centrele companiei din SUA şi Singapore. Împreună cu Discovery, am creat o platformă tehnologică de înaltă calitate, extrem de fiabilă şi de flexibilă, care va permite DNE să îşi extindă oferta pentru public. În acest mediu se lucrează doar cu fişiere, fără nici un fel de suport magnetic, ceea ce ne asigură că vom putea face faţă tuturor cerinţelor de business ale Discovery existente la ora actuală sau care vor apărea în viitor".

Discovery Communications, Inc. s-a dezvoltat pornind de la principala sa proprietate, Discovery Channel, postul lansat în Statele Unite în anul 1985 şi care a ajuns în prezent să opereze în 160 ţări şi teritorii, cu 1,3 miliarde de abonaţi cumulativi.

În afara teritoriului Statelor Unite, Discovery oferă 14 branduri internaţionale, ajungând la 670 milioane abonaţi cumulativi.

În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, douăsprezece branduri de televiziune Discovery ajung la 173 milioane abonaţi cumulativi din 104 ţări, cu programe traduse în peste 22 limbi.

Drepturile de proprietate DCI se împart între patru acţionari: Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications şi John S. Hendricks, fondatorul şi preşedintele companiei.