Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6

Thread: Rebel Micro SIM

  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Rebel Micro SIM




    Apar cardurile de unlock cum apareau cardurile Cerbero , acum cativa ani pt un anumit sistem de codare

    Unlock 4.1-4.2.1 & 4.3 iOS


    Rebel Micro simcard is launching at the Gadget Show Live in April and start shipping 6th of April.
    Rebel Micro Sim Card Unlocks iPhone 4 basebands 1.59.00 / 03:10.01 / 02.10.04 / 04.10.01 running iOS 4, iOS 4.1, 4.2, 4.2.1 and iOS 4.3 without requiring you to jailbreak your device




    The Rebel Micro unlock Simcard is specialy Designed for the iPhone 4 and is able to by pass the network lock that restricts you from using other networks simcards.
    • No more using your phone as only an ipod
    • No need to use any cables or softwares
    • No need to load any kind of software
    • Supports Latest iPhone 4 OS 4.1 4.2 4.3
    • Fully Upgradable Hardware
    • Easy Unlock Solution for iPhone 4



    This product will be available on 04/06/2011
    39.99

    peste 5 bucati - 34.99
    peste 10 bucati - 32.99
    peste 50 bucati - 29.99
    peste 100 bucati - 27.99

  2. #2
    Platinum member Expert
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    5,075
    Posts Thanks / Likes

    Default

    o solutie obosita cu pretentii:
    "Unlocks USA AT&T and other networks that cant be Factory Unlocked"
    asa cred ei ca arata "factory unlocked"?
    aaa ! au uitat mititeii de 4.3.1 unde securitatea bb difera "nitel" ...

    Just like Gevey SIM, Rebel Micro SIM-card also does not require jailbreaking the device and costs $65 which is a bit less than Gevey SIM. Rebel Micro SIM-card uses quite similar technique as with Gevey SIM and does not remains unlocked if SIM is taken out. Gevey SIM requires calling emergency number 112″ which is illegal but and it is recommended to wait for Dev Teams NCK unlock.

  3. #3
    __/\__/\__/\_____________ Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    1,199
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by stal View Post
    does not remains unlocked if SIM is taken out. [/URL]
    zau asa, ce rost are simu asta? face unlock si ? ce are`i ideea cu el ?

  4. #4
    Platinum member Expert
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    5,075
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by raducosmin View Post
    zau asa, ce rost are simu asta? face unlock si ? ce are`i ideea cu el ?
    da acest sim face o decodare ! am mai explicat odata copiaza protocolul din timpul formarii lui 112 si il aplica la inceputul fiecarei interogari a lui bb
    de aceea exista si amendamentul ca la fiecare repornire din stby sau restart sa se simuleze un apel de urgenta. solutia este ingenioasa,satisface dar e lipsita de eleganta si departe de factory unlocked
    in versiunea 4.3.1 (actuala) nivelul de securitate si modul de "interogare" a simului sunt putin diferite .
    e fascinanta ,cumva,lupta asta a criptarii-decriptarii ...ma bucur ca apple nu sunt prea severi cu asta ...a incercat nokia ...au investit in securitatea terminalelor de aiurea satisfacand providerul si mai putin clientul...

  5. #5
    __/\__/\__/\_____________ Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    1,199
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by stal View Post
    da acest sim face o decodare ! am mai explicat odata copiaza protocolul din timpul formarii lui 112 si il aplica la inceputul fiecarei interogari a lui bb
    de aceea exista si amendamentul ca la fiecare repornire din stby sau restart sa se simuleze un apel de urgenta. solutia este ingenioasa,satisface dar e lipsita de eleganta si departe de factory unlocked
    in versiunea 4.3.1 (actuala) nivelul de securitate si modul de "interogare" a simului sunt putin diferite .
    e fascinanta ,cumva,lupta asta a criptarii-decriptarii ...ma bucur ca apple nu sunt prea severi cu asta ...a incercat nokia ...au investit in securitatea terminalelor de aiurea satisfacand providerul si mai putin clientul...
    no stai asa , ia-ma incet. am Iq-ul scazut. i-am donat jumate lu Einstein.
    deci intrebarea mea este, de ce e pus in vinzare daca atunci cind il scoti, telefonul e tot blocat .
    Cum poti folosi simu asta, cu un iphone blocat pe un operator, in alta retea.

    edit:
    stai asa, ca incepe sa se faca lumina: chestia asta se pune in suport impreuna cu simul care vreau eu sa il folosesc

  6. #6
    Platinum member Expert
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    5,075
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by raducosmin View Post
    edit:
    stai asa, ca incepe sa se faca lumina: chestia asta se pune in suport impreuna cu simul care vreau eu sa il folosesc
    da mo...! ceteste !

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top