Dacia a demarat o campanie de marketing ţndrăzneaţă ţn Italia, prin intermediul reţelei de socializare Facebook, cu ajutorul căreia vinde maşini direct de pe pagina de brand a companiei, scrie cotidianul italian La Repubblica.

La un an de la lansarea paginii de Facebook, Dacia a inclus o pagină dedicată mărcii care va oferi informaţii şi va funcţiona ca punct de contact pentru rezervările făcute pentru marca romÔnească, notează cotidianul italian.

"Cu această ocazie, aceeaşi Dacia, care face parte din colosul Renult, va oferi clienţilor două exemplare care vor putea fi cumpărate exclusiv pe Facebook", scrie La Repubblica.
Un Sandero Stepway, pe motorină, cu motor de 1.5 dCi, de 90 de cai putere, vopsită ţntr-o culoare gri specială, şi un Sandero Laureate, pe benzină, cu motor de 1,4 litri, 75 de cai putere cu o culoare specială "Jeans". Preţul pentru cele două maşini este de 13.500, respectiv 8.500 de euro. Ambele maşini dispun de instalaţie de climă şi radio CD/MP3.

http://www.zf.ro/auto/dacia-vinde-ma...ebook-8111962/