Postul de televiziune de filme de acţiune AXN a fost pe primul loc īntre audienţele obţinute de programele de nişă pe 1 noiembrie, cu un rating de 1,7% pentru publicul din mediul urban, cu vārste cuprinse īntre 21 şi 50 de ani şi cu venituri şi educaţie peste medie .

Pentru publicul din mediul urban, cu vārste cuprinse īntre 21 şi 50 de ani şi cu venituri şi educaţie mari, ratingul obţinut de AXN pe 1 noiembrie a fost de 0,7%.

Televiziunea de ştiri Realitatea TV a avut un rating mediu de 1,1% pentru pentru publicul din mediul urban, cu vārste cuprinse īntre 21 şi 50 de ani şi cu venituri şi educaţie peste medie, respectiv 0,6% pentru cel cu venituri şi educaţie mari.

Īn clasamentul comunicat de AXN urmează Jetix, urmat de National Geographic, TV Sport, Discovery, Antena 3, Pro Cinema, TVK Lumea, Minimax, N24, MTV Romānia, UTV, Favorit TV, Senso, Etno şi TVR Cultural.

Īn ceea ce priveşte share-ul staţiilor, AXN a obţinut pe 1 noiembrie un share de 8.9 pentru publicul din mediul urban, cu vārste cuprinse īntre 21 şi 50 de ani şi cu venituri şi educaţie peste medie, şi 4,1 pentru publicul cu venituri mari.

La acest capitol, postul AXN este urmat de Favorit TV, cu un share pentru publicul cu venituri medii şi peste medie, de 5,5, şi pentru publicul cu venituri mari, de 3,7.

Īn clasamentul comunicat de AXN urmează TVR Cultural, Jetix, N24, Antena 3, National Geographic, Minimax, Realitatea TV, Pro Cinema, Senso, TV Sport, Discovery, TVK Lumea, Etno, MTV Romānia şi UTV.

Datele au fost preluate de AXN din măsurătorile realizate de TNS-AGB.