Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Exclamation O distributie interesanta de Linux pentru DVBS

Am gasit pe net o distributie interesanta de Linux/ubuntu pentru posesorii de tunere TV pe PCI si/sau USB si care sunt interesati de urmarirea programelor de pe sateliti si/sau streamingul acestora.

Sunt incepator in tainele Linuxului dar cred ca pot aprecia ca aceasta solutie reprezinta un compromis acceptabil, senzatia mea fiind ca ea este adresata in principal celor mai putin initiati, datorita faptului ca vine cu o gramada de optiuni gata instalate deci nu mai este nevoie de compilari ulterioare.

Este deja la a treia varianta, pe Ubuntu 10.04 si 10.10, fiind disponibila atat pentru 32bits cat si pentru 64bits.

Rog userii mai experimentati sa aiba bunavointa sa dezbatem aceasta distributie deoarece eu as fi incantat (probabil si altii pe langa mine) sa pot beneficia de o astfel de combinatie, mai ales daca se dovedeste a fi facila si mai ales stabila. Marturisesc ca m-am jucat putin si cu MythBuntu, yaVDR, XBMC Freak LiveCD, etc. dar asta mi se pare a fi mai "completa". M-am impotmolit la anumite lucruri, pe unele le-am rezolvat cautand solutii pe net (sunetul pe HDMI, DISEQC 16x1) la altele sunt in curs de solutionare.

UBUNTU BIONACLE v. 3 (UBUNTU 10.10)

Mare parte din "bunatati" le puteti afla singuri urmarind pozele si denumirile din link-ul de mai sus.

Download pentru varianta UBUNTU BIONACLE v.3 32bits:

http://www.megaupload.com/?d=C6S283HI Parte I
    http://www.megaupload.com/?d=VJR3WWDC Parte II
    http://www.megaupload.com/?d=WN3M3PSG Parte III