Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 62
  1. #1
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    199
    Posts Thanks / Likes

    Thumbs down Chinezăria Coship

    ROMTELECOM, unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa telecomunicaţiilor şi televiziuni digitale, păcăleşte clienţii şi încalcă cu bună ştiinţă prevederile Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora şi Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor. Vă prezint o situaţie cu care m-am confruntat în urmă cu câteva zile şi care nu este singulară.

    Chinezăria Coship




    Romtelecom, firma care nu asigura service pentru televiziunea Dolce



    Acasa fiind, copilul începe să plângă că fetiţele PowerPuff din desenele animate care rulau la televizor au îngheţat pe ecran. Trebuie sa vă spun că sunt abonat la Romtelecom, care îmi asigură servicii de internet, telefonie fixă, televiziune digitală prin sistemul DOLCE şi IPTV. La copil în cameră este instalat unul din cele doua receivere DOLCE. Într-adevăr, fetiţa mea avea motive să plângă: desenele animate nu mai rulau normal pe ecran, ci fragmentat şi cu un sonor distorsionat. Era clar că receiver-ul nu mai prelucra corect semnalul primit de la antena parabolică, de vreme ce pe celălalt receiver conectat la aceeaşi antenă nu erau probleme. Zic: asta e, s-a dereglat ceva în el şi nu am decît să sun la Call-Center-ul Romtelecomului şi să anunţ defecţiunea.



    Pun mâna pe telefon şi după ce respect indicaţiile unui robot, reuşesc în cele din urmă să intru în contact cu un reprezentant de la serviciul tehnic. Îi explic omului necazul meu şi acesta mă pune să resetez receiverul de vreo două ori şi să-l mai scot din priză încă de vreo două ori, după care mă întreabă dacă nu am scos cumva cartela din receiver sau cablul care vine de la parabolică şi intră în spate lui. Îi spun că nici prin cap nu mi-a trecut aşa ceva şi că nu m-am atins de chinezăria produsă de firma Coship.



    Am uitat să vă spun că, până să ajung să vorbesc cu stimabilul de la Call-Center-ul Romtelecomului, receiver-ul aproape îşi dăduse obştescul sfârşit, în sensul că nici led-urile de pe afişajul frontal nu mai vroiau să se aprindă. Ba mint, din când în când se mai aprindeau, aşa firav, de parcă încercau să semnaleze un SOS anemic şi să îmi spună că aparatul mai are un pic şi dă ortul popii.



    După ce tipu de la cablu, aflat la celălalt capăt al firului de telefon, termină toate variantele oferite în manualul privind relaţiile cu clienţii şi trage concluzia că nu ştie ce să mai facă îmi spune că a înregistrat sesizarea mea şi că va veni o echipă de intervenţie. Naiv, eu întreb când? Păi în maxim 72 de ore, îmi răspunde el. Aha, şi în timpul ăsta puştoiaca mea de şase ani la ce o sa se uite, mă întreb cu voce tare. Că doar d-aia am luat ditamai abonamentul „Dream” de televiziune, sa aibă copilul enşpe programe de desene animate.




    Recevier Coship-chinezăria vândută de Romtelecom în sute de mii de exemplare



    Îi mulţumesc pentru amabilitate angajatului Romtelecom cu care m-am conversat vreme de un sfert de ceas şi închid. Seara este compromisă şi pentru mine, dar mai ales pentru copil care nu vrea în ruptul capului să se uite la un DVD şi insistă să vadă desene în living, la celălat televizor unde eu tocmai mă pregăteam să urmăresc un talk-show. Nu de plăcere, că sunt sătul până în gât de politicienii noştri, dar ce să-i faci, defect profesional, că trebuie să ştiu ce prostii mai zice unul sau altul pe sticlă.



    Într-un final apoteotic cedez la presiunile copilului care pune stăpânire pe televizorul din living, iar eu mă refugiez în birou unde improvizez pe PC un miniTV cu semnalul de la IPTV că să-i văd pe potentaţii zilei cum se dau în stambă pe sticlă.

    Romtelecom vinde, dar nu repară



    A doua zi, mai fac o încercare să pornesc receiver-ul buclucaş, dar fără izbândă. Părea că îşi dăduse obştescul sfârşit şi nu mai vroia nici chip să afişeze ceva pe ecranul LCD-ului. Pun din nou mâna pe telefon, în speranţa că, poate, poate, vin meseriaşii mai repede şi îmi repară chinezăria. Omuleţul de la capătul firului îmi cere seria de la receiver-ul cu probleme şi îmi zice că e cel pe care l-am cumpărat în urmă cu vreo doi ani de la Romtelecom şi că nu mai e în garanţie.



    Ascultă convorbirea cu reprezentantul de la serviciul tehnic al Romtelecom






    Aici fac o paranteză pentru cei care nu sunt abonaţi la Dolce ca să precizez că primul receiver îţi este oferit în custodie, iar al doilea şi al treilea trebuie să le cumperi cu minim 50 de euro. În fine, îi spun omului să trimită mai repede meseriaşii ca să îmi meargă televiziunea şi mă anunţă sec că o să mă sune cineva şi în cursul zilei că o să vină la domiciliu echipa de intervenţie.



    Stau ca prostu’ în casă, aşteptând ori să vină echipa, ori să sune cineva. Se face trei după amiază şi nimic. În cele din urmă cedez nervos şi plec la serviciu. Puţin trecut de ora 16.00 iaca minune: sună telefonul şi un nene mă i-a repede la întrebări:ce nu face receiverul; dacă sunt acasă că el este în zonă. Îi explic că am aşteptat cinci ore telefonul lui şi nu mai sunt la domiciliu. Stabilim să vină a doua zi şi închid cu gândul că iar o să-mi joace Tarantela fetiţa că nu-i merg desenele la ea în cameră.

    Turnul Babel din interiorul Romtelecom

    Vine şi clipa adevărului. A doua zi dimineaţă, doi meseriaşi de la Romtelecom pătrund triumfător în apartamentul meu şi cu ochi de vultur caută receiver-ul reclamat. Normal că prima oră au prins în cătare receiver-ul din living care funcţiona bine mersi şi erau descumpăniţi, crezând că au bătut drumul degeaba şi chinezăria de la Coship înviase.



    Îi liniştesc şi îi conduc în camera fetei unde zăcea “mortul”. Se uită amândoi cu ochi de expert la el şi încep să-l şurubărească puţin pe la butoane, prin spate pe la cablu şi pe la cartelă şi dau verdictul: e stricat. Ca să fie şi mai siguri, înlocuiesc aparatul cu unul cu care veniseră şi, minune, mergea cablul. Deci mortul e de vină.



    Îmi zic pe un ton oficial că mi-l pot înlocui cu aparatul adus de ei, cu condiţia să achit vreo 50 de euroi. Rămân mască şi îi întreb de ce nu îl repară? Aflu cu această ocazie că Romtelecomul nu face service la aparatura electronică.



    Păi, zic eu, nu e normal aşa ceva. Ştiu că orice firmă care comercilizează produse electronice asigură service gratuit în garanţie şi contra cost, post garanţie. Bine, bine, dar eu ce să fac acum? Am cumpărat receiver-ul de la Romtelecom şi vreau să îl repar, nu să mai dau alţi bani pe unul nou pentru că ditamai firma nu repară produsele pe care le vinde la sute de mii de clienţi. Meserişii ştiu una şi bună şi o ţin pe-a lor: nu repară aceste produse. Eu sunt siderat şi le zic că nu mi se pare normal şi legal acest lucru şi refuz propunerea lor de a-mi lăsa cealaltă chinezărie pe care ar fi urmat să dau bani.



    Pleacă băieţii cu coada între picioare văzând că nu au căzut la pace cu mine iar eu, nervos, pun mîna pe telefon să văd ce explicaţii îmi oferă reprezentanţii Romtelecom pentru această mârlănie. După ce ascult mesajul de întâmpinare care mă pune în gardă c㠓această convorbire poate fi înregistrat㔠încep un dialog al surzilor cu o cucoană simandicoasă care îmi spune şi ea că Romtelecom nu face service la receivere şi îmi propune să cumpăr altul. Păi, zic eu, ce facem? Vă cresc cifra de vânzări că Romtelecomul nu are departament de service pentru echipamentele electronice comercializate? Mă las păgubaş, notez numărul sesizării şi încerc să dezleg enigma service-ului pe care Romtelecomul nu-l asigură, trimiţându-le o solicitare oficială din partea ziarului, în care semnalez anomalia.



    A doua zi, mă sună o fătucă de la departamentul de comunicare al Romtelecom şi mă anunţă că cele semnalate de mine nu se adeveresc şi că, din contră, Romtelecom, oferă service pentru aparatura comercializă şi, mai mult, mă invită la un magazin de-al lor să îmi facă cadou un receiver nou nouţ. Zic, hait, am fost eu beat şi nu am înţeles ce am discutat cu meseriaşii şi cu cei de la Call-Center.



    Îi zic doamnei de la Comunicare că nu are dreptate şi că îi pot demonstra contrariul. Chiar îi propun un pariu. Vorbind cu ea la telefon, îi zic că o să sun din nou la Call-Center şi cei de acolo o sa îmi spună din nou că Romtelecomul nu repară echipamentul electronic care face obiectul discuţiei noastre. Zis şi făcut. Sun din nou la Call-Center şi înregistrez două convorbiri cu cei de la tehnic şi cu cei de la comercial din care rezultă clar că aparatul nu poate fi reparat de Romtelecom şi că singura soluţie este să cumpăr altul.



    Mă enervez şi o anunţ pe şefa Departamentului de Comunicare din Romtelecom de haosul din instituţia pe care o reprezintă, privind minciunile servite de subordonaţii ei în comparaţie cu răspunsurile oferite de cei de la tehnic şi serviciul comercial.

    Firmă cu pretenţii, PR de doi lei



    Situaţia pare să se inflameze şi mă trezesc cu un răspuns de la doamna Cristina Popescu, Corporate Communication General Manager Romtelecom, care mă informează că:




    Cristina Popescu de la Romtelecom-femeia care face PR de doi bani



    “Aşa cum v-a explicat şi colega mea la telefon, principiul nostru este să ne ocupăm post-garanţie de STB-urile care înregistrează probleme de funcţionare. În cazul unor reclamaţii, acestea sunt oricum înlocuite cu un alt echipament funcţional, fie nou, fie reparat.
    Aşa cum vi s-a comunicat şi telefonic, vă oferim această posibilitate şi dvs şi vă rugăm să ne comunicaţi dacă doriţi înlocuirea STB-ului nefuncţional.
    Înţeleg de asemenea că aţi primit o altă informaţie din partea Romtelecom în această privinţă. Ne-ar ajuta să primim mai multe detalii despre momentul şi calea prin care v-a parvenit această informaţie pentru a putea corecta intern o asemenea situaţie eronată, pe care ne-o asumăm. Dacă aveţi timpul şi bunăvoinţa să ne comunicaţi mai multe detalii, vă mulţumim anticipat pentru sprijin.”



    Pe această cale o anunţ pe stimata doamnă Popescu că înregistrarea convorbirilor telefonice cu reprezentanţii Romtelecom de la serviciul tehnic şi comercial care îi contrazic afirmaţiile sunt postate în această pagină.


    Ce şi-or fi zis stimabili de la Romtelecom? Lasă că îl prostim pe domnul Dragomir, îi dăm un receiver nou pe gratis şi nu face tărăboi, iar noi luăm banii la fraieri în continuare, că românul simplu tace şi plăteşte. Iaca nu-i aşa. Îi informez pe cei de la Romtelecom că o să insist să-mi fie reparat produsul pe care mi l-au vândut şi nu voi accepta unul cadou, pe care, culmea, doreau să mi-l dea, iniţial, doar dacă prelungeam contractul cu Romtelecom pentru doi ani. Acum vreo două zile, când au văzut că mă ţin tare pe poziţii, au mai revenit cu un telefon să îmi dea un receiver nou nouţ, fără să mai îmi pună condiţia cu prelungirea abonamentului.



    Nu m-am dus şi aştept cu interes să vedem ce face Autoritatea pentru Protecţia Consumatorului în legătură cu această practică a Romtelecom de a nu repara produsele pe care le vând clienţilor, în condiţiile în care firma se pregăteşte de o mare fuziune şi de o posibilă listare a acţiunilor pe o bursă de valori internaţională.



    P.S.: Aşteptăm din patea cititorilor să ne semnaleze şi alte probleme avute cu Romtelecom.

  2. #2
    Strajernic Expert
    Join Date
    May 2007
    Posts
    3,884
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Domnule ai nota 10+ de la mine pentru ce ai facut cu Romtelefonul, poate asa se mai desteapta si romanul!

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    311
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ce-o fi zis lasa ca poate da bani repede.
    ca sa nu mai zic ca receptorul ala u face bani aia,mai e si blocat in retea ce mama dreacu sa faci cu el?
    daca ia banu gata ce mai conteaza

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default

    RTC reprezinta cel mai mare operator cu o putere de manipul0are a celor care nu au cunostinte, enorma. Prin banner-ele lor de 2 lei si prin operatorii "habarnisti" de informatii, reusesc sa influenteze mintile oamnenilor, facandu-i sa se aboneze la ei. Ce mi se pare mie mai ciudat, e faptul ca oamenii care se aboneaza oare nu realizeaza 1 secunda ca sunt tepuiti? Nu se pot interesa de toate ofertele pietii? Si mai ales nu pot citi pana la capat un contract? Raspunsul din pacate este nu, dar traim in Romania. Ma bucur ca mai sunt oameni care lupta pentru apararea drepturilor.
    Last edited by ionut_m_bv; 1st March 2011 at 20:57.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    256
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Articolul intreg poate fi citit pe http://www.ziuaveche.ro/exclusiv-zv/...lce-22239.html

  6. #6
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    199
    Posts Thanks / Likes

    Thumbs down Sal

    Quote Originally Posted by ntire2000 View Post
    asteptam pareri si de la concurenta.
    De la oamenii care sunt plimbati cu zaharelul in incercarea de a incheia un contract si de a intra in posesia unei conserve.
    Conserva pe care au sansa sa o obtina mai repede daca vreunul reziliaza contractul intre timp.
    Nu sunt deloc fan romtelecom dar ... Ori suntem reclamagii ori nu mai suntem....

    Ps: Poate autoritatea aia de reglementare afla si de ce optiunea "voce zero" nu apare ca tip de abonament pe site-ul rtc.
    nu fac jocurile nimanui.nu-i sportul meu preferat dar in acest mod [kiar de romtelefon va deveni nr 1]omul de rand va avea retineri,in a face contract cu ei.se merge extrem de mult pe naivitatea romanului.a muscato Pa!de la acest capitol nici bancile [mai mult sau mai putin]nu-s straine de cauza!offfffffff!ce mult ar casiga daca ar juca,,,corect.sa auzim de bine .o seara super va doresc!

  7. #7
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Ardeal
    Posts
    62
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Felicitari..iti doresc mult succes,si te rog sa nu te lasi...

    Imi pare bine ca macar unul asa ca tine se lupta pt cei care nu stim legea asa bine...


    nota 10+ de la mine

  8. #8
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ((( Scandinavian Area )))
    Posts
    278
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nici eu nu sunt fan Romtelecom desi nu ma deranjeaza acest operator.
    Insa eu cand am cumparat celelalte receivere am intrebat unde se face service-ul si mi s-a raspuns sec,insa scurt clar si concis.Nu se mai repara
    Daca se vor strica in perioada de garantie mi se vor inlocui,iar in eventualitatea ca vreunul dintre ele se v-a strica,perioada de garantie se v-a relua dela "zero",adica daca in luna a VI-a se v-a strica vreunul garantia pe acel aparat v-a incepe dela inceput.
    Mi s-a spus ca e posibil orice,sa functioneze 1 an sau 5,6 ani,fara probleme.
    Nu e normal sa fie asa,insa fata de cazul meu,aducandumi-se la cunsotina aceste probabilitati,aveam posibilitatea sa aleg ce vreau sa fac.
    Nu e nici Fair play faptul ca nu s-a adus acest aspect la cunostiinta tuturor.dar din pacate asa se intampla la noi in Romania.Nu e doar Romtelecom-ul cei care practica acest tertip.
    Ca si exemplu am sa va spun ca prin 1996 am cumparat un radio-casetofon Sony.Pretul era unul pe masura,echivalentul a 350-400 DM(marci germane).Insa la 3 luni mi s-a dus parta de FM din tuner.Era in garantie.Ei...acum a aparut calvarul.Am fost plimbat vreo 4,5 luni pe drumuri,dela magazin la service si apoi aparatul a mai fost plimbat vreo 3 luni prin tara pela anumite service-uri.Raspunsul,cica nu au ce sa faca,numai au tuner sa inlocuieasca,numai au posibilitatea sa il schimbe si mai pe scurt,ai luat-o,tata!In acea vreme protectia consumatorulior era ZERO.
    Acum e pe undeva prin garaj,am ramas fara bani si fara scula.De atunci am oroare de Sony.Nu zic ca nu or fi scule bune,insa faima lor e dusa mult mai sus decat adevarata lor valoare.Deh...reclama e sufletul comertului.
    Acum ce sa zic,nu e normal ce se intampla in general in tara asta,dar...daca noi nu facem nimic,sigur nu or sa vina altii sa ne poarte de grija sau sa ne rezolve problemele.
    Respect!

  9. #9
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Valenii de Munte
    Posts
    603
    Posts Thanks / Likes

    Default

    am la mine acasa doua receivere din anii 2006, respectiv 2007, complet functionale, niciodata nu am avut probleme cu acestea din punct de vedere al semnalului ori a calitatii imaginii oferite.
    Receiverele sunt marca Coship.

  10. #10
    Wind of change Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Pretutindeni si nicaieri
    Posts
    1,477
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ca receiver coshipul e peste orice hyundai oferit de digi.Acum ca nu este inlocuit gratuit si in perioada postgarantie este alta problema.Cele in garantie am vazut ca sunt inlocuite promt la domiciliul si nu trebuie sa plingi cu conserva in brate pe la cozi la service cum e la Digi unde dupa ce am stat la coada 3 ore mi s-a spus ca nu au humaxuri si nu mi s-a dat nimic pe loc urmand sa fiu sunat cand il vor putea repara.Asta s-a intamplat dupa 2 zile cand am primit in locul receiverului nou (2 luni) un jaf de conserva reconditionata care arata varza.

  11. #11
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Bucuresti
    Posts
    920
    Posts Thanks / Likes

    Default

    de ce trebuie sa amintiti mereu de Digi ?

    mi se pare sau simt o oarecare frustrare din partea voastra ?

    aici se vorbesti de conserva Coship si cel putin 2 persoane ne bullshit-uesc cu Digi !

  12. #12
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    199
    Posts Thanks / Likes

    Arrow Ioany

    Quote Originally Posted by ioany View Post
    ca receiver coshipul e peste orice hyundai oferit de digi.acum ca nu este inlocuit gratuit si in perioada postgarantie este alta problema.cele in garantie am vazut ca sunt inlocuite promt la domiciliul si nu trebuie sa plingi cu conserva in brate pe la cozi la service cum e la digi unde dupa ce am stat la coada 3 ore mi s-a spus ca nu au humaxuri si nu mi s-a dat nimic pe loc urmand sa fiu sunat cand il vor putea repara.asta s-a intamplat dupa 2 zile cand am primit in locul receiverului nou (2 luni) un jaf de conserva reconditionata care arata varza.
    ioany faci clasament de receivere dupa intamplarile tale.eu nu am spus care si cat la % este mai bun sau mai rau.am pomenit doar de pasivitatea dolce cu aroma de fiere.nu am spus cine-i mai bun doar cine nu-i bun .asa ca........ Nb si somn usor

  13. #13
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Unii sunt obsedati de Digi , i-ar injura si la rubrica de retete de mancare .

    Reveniti ontopic , titlul threadului e altul .

  14. #14
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    undeva in jud. mures
    Posts
    35
    Posts Thanks / Likes

    Default 8/2

    Si eu sant abonat dolce (pachetul dream) de4ani si aceeasa problema am si eu:mi s-a stricat un receiver(bineinteles cel cumparat).Nici mie nu vor sa mi repare sau sa mi schimbe aparatul ;ca urmare dupa data de18 martie (expira contractul)amsa renunt la toate serviciile lor.Parerea mea este ca multi abonati vor pierde daca nu rezolvaaceste probleme cu rec defecte.

  15. #15
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Romania
    Posts
    326
    Posts Thanks / Likes

    Default

    A observat cineva ca receiverul din poza atasata la articol nu este Coship

    http://www.ziuaveche.ro/exclusiv-zv/...lce-22239.html


 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top