Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Pierdere operationala de 292,1 milioane euro in 2010

    Romtelecom a inregistrat anul trecut o pierdere operationala (EBIT) de 292,1 milioane euro, fata de un rezultat operational negativ de doar 24,6 milioane euro in 2009, arata datele financiare publicate vineri de grupul elen OTE. Pierderea s-a datorat unei ajustari a valorii activelor cu peste 332 milioane euro, situatie ce apare numai in situatiile bazate pe standardele internationale de contabilitate (IFRS), nu si in conturile locale, pe baza carora se platesc taxele si se distribuie dividendele, spun oficialii operatorului. Anul trecut, numarul angajatilor Romtelecom a scazut cu circa 900 de persoane, in pofida atragerii a circa 500 de angajati prin activitatile NextGen, firma de cablu a operatorului.

    • "2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru intreaga piata telecom din Romania, care a trebuit sa faca fata nevoilor clientilor de a-si scadea bugetele alocate pentru comunicare si divertisment. Ar fi fost greu pe orice piata telecom, insa a fost si mai dificil pe o piata ca aceea romaneasca, cu una dintre cele mai intense competitii la nivelul preturilor din regiune", a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
    La nivelul anului trecut, raportul grupului noteaza ca operatorul a inregistrat o pierdere operationala (EBIT) de 292,1 milioane euro, de 11 ori mai mare decat pierderea afisata pentru 2009, explicatia fiind o ajustare cu 332 milioane euro a valorii activelor.


    • "Suma (n.r. 332 milioane euro) se datoreaza in principal scaderii valorii activelor, generate de conditiile economice in declin si scaderea din industria de telefonie fixa. In cazul in care conditiile economice se vor imbunatati si piata isi va reveni, aceste ajustari se pot aplica in sens invers. Ajustarea se aplica numai in situatiile bazate pe standardele IFRS, conturile locale, pe baza carora se platesc taxele si se distribuie dividendele, nu vor fi ajustate", au explicat oficialii Romtelecom.
    In raportul grupului elen se mai mentioneaza ca anul trecut numarul total al angajatilor Romtelecom s-a redus cu circa 900 de persoane in urma programelor de eficientizare a operatiunilor si de disponibilizari voluntare, in ciuda atragerii a circa 500 de angajati prin activitatile NextGen, firma de cablu a operatorului.

    Pentru acest an, Romtelecom a anuntat luna trecuta ca va disponibiliza intre 1000 si 1400 de angajati in urma unor proiecte care vizeaza reducerea costurilor si eficientizarea activitatii. Compania a demarat peste 20 de proiecte de transformare care se vor derula pana in 2013 si care vizeaza imbunatatirea proceselor, de la vanzari pana la ciclul de instalare, cresterea eficientei in call-centere si magazine sau simplificarea portofoliului de produse.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Romtelecom a inregistrat anul trecut o pierdere operationala (EBIT) de 292,1 milioane euro, fata de un rezultat operational negativ de doar 24,6 milioane euro in 2009, arata datele financiare publicate vineri de grupul elen OTE. Pierderea s-a datorat unei ajustari a valorii activelor cu peste 332 milioane euro, situatie ce apare numai in situatiile bazate pe standardele internationale de contabilitate (IFRS), nu si in conturile locale, pe baza carora se platesc taxele si se distribuie dividendele, spun oficialii operatorului. Anul trecut, numarul angajatilor Romtelecom a scazut cu circa 900 de persoane, in pofida atragerii a circa 500 de angajati prin activitatile NextGen, firma de cablu a operatorului.

    • "2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru intreaga piata telecom din Romania, care a trebuit sa faca fata nevoilor clientilor de a-si scadea bugetele alocate pentru comunicare si divertisment. Ar fi fost greu pe orice piata telecom, insa a fost si mai dificil pe o piata ca aceea romaneasca, cu una dintre cele mai intense competitii la nivelul preturilor din regiune", a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
    La nivelul anului trecut, raportul grupului noteaza ca operatorul a inregistrat o pierdere operationala (EBIT) de 292,1 milioane euro, de 11 ori mai mare decat pierderea afisata pentru 2009, explicatia fiind o ajustare cu 332 milioane euro a valorii activelor.


    • "Suma (n.r. 332 milioane euro) se datoreaza in principal scaderii valorii activelor, generate de conditiile economice in declin si scaderea din industria de telefonie fixa. In cazul in care conditiile economice se vor imbunatati si piata isi va reveni, aceste ajustari se pot aplica in sens invers. Ajustarea se aplica numai in situatiile bazate pe standardele IFRS, conturile locale, pe baza carora se platesc taxele si se distribuie dividendele, nu vor fi ajustate", au explicat oficialii Romtelecom.
    In raportul grupului elen se mai mentioneaza ca anul trecut numarul total al angajatilor Romtelecom s-a redus cu circa 900 de persoane in urma programelor de eficientizare a operatiunilor si de disponibilizari voluntare, in ciuda atragerii a circa 500 de angajati prin activitatile NextGen, firma de cablu a operatorului.

    Pentru acest an, Romtelecom a anuntat luna trecuta ca va disponibiliza intre 1000 si 1400 de angajati in urma unor proiecte care vizeaza reducerea costurilor si eficientizarea activitatii. Compania a demarat peste 20 de proiecte de transformare care se vor derula pana in 2013 si care vizeaza imbunatatirea proceselor, de la vanzari pana la ciclul de instalare, cresterea eficientei in call-centere si magazine sau simplificarea portofoliului de produse.
    Sa le fie tarana usoara, stiu ca sunt foarte rautacios dar merita aclamat acest lucru, stiu doar sa jecmaneasca clientii pe niste servicii de nimic.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Mi-s prin Zona......doar ca uneori nici eu nu mai stiu unde sunt
    Posts
    527
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asa zisele epoce de criza sunt momentele cele mai propice prin care marile companii gen x, y sau z sa publice rezultate catastrofale si prin care, se "scurg" cantitati enorme de money in exterior. Oare in cazul acesta, cum or fi procedat cei de la OTE?Or fi trimis cu western union?cu money gram?sau or fi dat si ei spaga la vama ptr ca aveau mai mult de 10000 € la trecerea frontierei? pareri..... va rog....

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top