Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 9 of 9

Thread: oferta RCS-RDS

  1. #1
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Corabia
    Posts
    1,534
    Posts Thanks / Likes

    Default oferta RCS-RDS

    Am citit pe situl http://www.rcs-rds.ro/telefonie-fixa...el-2-nelimitat despre superoferta in cauza...
    Sincer sa fiu mi s-a parut de nerefuzat si m-am deplasat pina la un centru RCS din Craiova pentru inchierea unui contract. Acolo o d-ra foarte amabila m-a indrumat catre Slatina fiindca domiciliul stabil il am in judetul Olt...
    Azi am ajuns la Slatina la centrul RCS unde am intentionat sa inchei mult doritul contract.Surprinza...o doamna in jur de 50 de ani ma intreaba din ce localitate sint si aflind ca sint din Corabia imi spune ca pentru noi corabienii nu sint telefoane !
    Insist si o intreb de ce sintem discriminati iar ca raspuns ma chestioneaza daca am antena DIGI pentru ca acestia au prioritate lucru confirmat si de o colega mai tinara...
    La intrebarea ce acte imi trebuiesc, alta surpriza:actul de proprietate a locuintei,o factura de energie electrica si CI...
    Judecati d-voastra stimati colegi de forum ce salariati are acest MEGA operator si cum pur si simplu te scirbesc sa mai treci pe la ei...
    Rapidist pur singe...

  2. #2
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    82.7° N 114.4° W
    Posts
    991
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Welcome to the club !

  3. #3
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Spere deosebire de alte postari in care colegii de forum reclamau un limbaj neadecvat si o atitudine negativa, in povestioara de mai sus nu se face referire la acest lucru. Deduc de aici ca ti s-au explicat civilizat conditiile de incheiere a "unui mult dorit contract".
    Pentru faptul ca nu mai ai nici un serviciu de la RDS aceste documente sunt intr-adevar necesare.
    Nu inteleg de ce spui: "Judecati d-voastra stimati colegi de forum ce salariati are acest MEGA operator".

  4. #4
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Corabia
    Posts
    1,534
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by velciu View Post
    Spere deosebire de alte postari in care colegii de forum reclamau un limbaj neadecvat si o atitudine negativa, in povestioara de mai sus nu se face referire la acest lucru. Deduc de aici ca ti s-au explicat civilizat conditiile de incheiere a "unui mult dorit contract".
    Pentru faptul ca nu mai ai nici un serviciu de la RDS aceste documente sunt intr-adevar necesare.
    Nu inteleg de ce spui: "Judecati d-voastra stimati colegi de forum ce salariati are acest MEGA operator".
    Pai ce scrie pe situl lor si ce gasim la oamenii de la ghiseu?
    Adaug in plus din surse sigure ca de aceasta oferta,super,beneficiaza in special apropiatii lor, c-asai la noi ...
    Pentru alte detalii vorbim in privat daca vrei...
    Rapidist pur singe...

  5. #5
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    272
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by velciu View Post
    Spere deosebire de alte postari in care colegii de forum reclamau un limbaj neadecvat si o atitudine negativa, in povestioara de mai sus nu se face referire la acest lucru. Deduc de aici ca ti s-au explicat civilizat conditiile de incheiere a "unui mult dorit contract".
    Pentru faptul ca nu mai ai nici un serviciu de la RDS aceste documente sunt intr-adevar necesare.
    Nu inteleg de ce spui: "Judecati d-voastra stimati colegi de forum ce salariati are acest MEGA operator".
    pai in primul rand sa spui ca "Pentru cei din Corabia nu sunt telefoane!" e mai mult decat deplasat. se putea explica de la inceput ce documente trebuie etc.

    cred ca in majoritatea companiilor exista cate unul mai "ciudat" dar dupa parerea mea cred ca RCS a pierdut foarte mult din acest aspect, casierii, callcenter etc.. cine stie.. poate isi revin .. odata si odata..

  6. #6
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    15
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Hartia de mai jos am trimis-o zilele trecute la RDS pe fax si pe email, sunt curios de reactia lor, si totodata sunt curios de modalitatea de solutionare a problemei mele.

    << Stimati domni,
    Buna ziua,
    Numele meu ......
    Va intreb cum se poate rezolva aceasta problema:
    In 2008 am primit in custodie de la dumneavoasta un telefon mobil marca Huawei model 1220s. Dupa o folosire fara probleme pana in prezent, de curand a aparut un defect la mufa de alimentare de pe telefon, mai exact un pin s-a rupt. In rest telefonul este in perfecta stare de functionare.
    M-am deplasat la punctul de service in Iasi, la caseria Nicolina, si acolo al dumneavoastra angajat, cu o nesimtire deosebita, m-a trimis la plimbare spunandu-mi ca telefonul e vechi si ca eu l-am stricat si ca el nu are ce sa imi faca. Trecand peste comportamentul neadecvat si total neprofesionist al individului, va intreb cum se poate repara acest telefon pentru a ma putea bucura in continuare de serviciile dumneavoastra. Din cate am inteles daca predau telefonul mi se va solicita o taxa de 25 de euro pentru ca telefonul este defect si altul oricum nu primesc, ca nu sunt, asa mi-a comunicat intr-o zeflemea totala angajatul dumneavoastra.
    Reparatia mufei de incarcare costa la orice service GSM 20 lei, bani pe care fara problema ii platesc, dar telefonul fiind proprietatea RDS-RCS, eu nu pot inteveni asupra lui pentru ca ulterior la o eventuala predare, se constata desigilarea aparatului deci trebuie sa il platesc ca nou, ma rog cu uzura aferenta perioadei, lucru care mie nu mi se pare normal. Ma astept de la dumneavoastra sa ma ghidati catre un service agreat sau autorizat de RDS-RCS care sa imi rezolve problema.
    De asemenea va rog sa verificati comportamentul angajatul dumneavoastra din front, la service-ul din Iasi , pentru ca o asemenea atitudine fata de clientii platitori de abonamente, nu are decat sa va aduca dezavantaje mari in viitor. Niciodata nu m-am simtit injosit in felul acesta de un angajat care pana la urma ar trebui sa imi stea la dispozitie pentru nelamuri si nu invers.


    In speranta unui raspuns
    Va urez o zi cat mai buna !
    >>>

  7. #7
    Junior Member Friend
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    23
    Posts Thanks / Likes

    Default

    N-ai cu cine !

  8. #8
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2003
    Location
    Undeva in Muntii Alpi....
    Posts
    1,162
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asa e, pe partea de call center si service sunt de kkt cei de la rds, la service si la ghiseu mai ai sanse sa gasesti pe cineva mai ok, dar la call center e CALAMNITATE .

    Toate cele bune !
    @Serpiko

    Anunturi AUTO site de anunturi auto gratuite

  9. #9
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Corabia
    Posts
    1,534
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Astept raspuns @velciule...ca doar ai inteles ce vreau...
    Rapidist pur singe...

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top