Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 1 of 1
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    257
    Posts Thanks / Likes

    Default Hallmark Channel şi schimbă numele n Diva Universal din 3 octombrie

    Televiziunea de filme Hallmark Channel şi va schimba numele n Diva Universal, ncepnd cu 3 octombrie, a anunţat Laxmi Hariharan, Marketing Director Europa Centrală şi de Est Universal Networks International, marţi, n cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti.
    Potrivit lui Laxmi Hariharan, mişcarea face parte din strategia Universal Networks International de a-şi armoniza canalele de televiziune sub cinci branduri esenţiale, livrnd un conţinut proaspăt şi original pentru audienţele locale din ntreaga lume.
    Diva Universal se va lansa duminică, 3 octombrie, cu premiera producţiilor "Blonda de la Drept" şi "Blonda de la Drept 2", cu Reese Witherspoon, urmată de premiera primelor două episoade din "Ofiţeri ncepători/ Rookie Blue)", un nou serial american şi conţinut original exclusiv UNI, cu Missy Peregrym şi Gregory Smith.
    Diva Universal este un canal de divertisment de calitate care sărbătoreşte viaţa trăită cu intensitate, cu un mix interesant de drame, divertisment şi reality-show-uri condimentate. Un canal creat n primul rnd pentru femeia secolului XXI, Diva Universal se adresează celor care nu se tem de viaţă, ci o percep ca pe ceva ce merită celebrat. Canalul va difuza programe care se vor adresa femeilor inteligente şi deschise, de toate vrstele. Publicul ţintă al Diva Universal este format din femeile cu vrstele cuprinse ntre 25 şi 49 de ani.
    "Toate programele mari de pe Hallmark continuă pe Diva Universal, dar avem mult conţinut nou, exclusiv, drame, multe premiere. Este o evoluţie a brandului", a explicat Laxmi Hariharan, preciznd că Diva Universal va difuza un conţinut adaptat pieţei locale. Potrivit lui Laxmi Hariharan, schimbarea denumirii din Hallmark Channel n Diva Universal este şi o ncercare de a atrage publicul tnăr, programele noului canal fiind orientate n această direcţie.
    n mod concret, televiziunea va transmite premiera serialului "Soţii de militari/ Army Wives", cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzării n Statele Unite, "Casnicele din Orange County/ The Real Housewives of Orange County" - producţia care a lansat o adevărată franciză lifestyle. Producţii de pe Hallmark Channel vor continua să ruleze pe Diva Universal, printre acestea numărndu-se premiera noului sezon din "Mediumul", cu Patricia Arguette, continuarea serialului "Lege şi ordine: Intenţii criminale", cu Jeff Goldblum, precum şi "Fiicele lui McLeod" şi "n mintea Ericăi".
    Schimbarea numelui canalului Hallmark Channel, lansat n Romnia n urmă cu 12 ani, n Diva Universal este un element al strategiei de extindere continuă a canalelor pay-TV din portofoliul NBC Universal, condusă de Roma Khanna, preşedintele Universal Networks International, investind n producţii cu conţinut original cum ar fi coproducţia internaţională SF "Haven", bazată pe romanul lui Stephen King, şi drama poliţistă "Ofiţeri ncepători", realizată n colaborare cu E1 Entertainment, precum şi serialul anunţat recent "Facing Kate", cu Sarah Shahi, n colaborare cu USA Networks.
    n Romnia, postul Diva Universal va fi difuzat 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămnă, subtitrat n limba romnă.
    Lansarea Diva Universal n Romnia este susţinută printr-o campanie de marketing, care a debutat pe 1 septembrie. "Diva Universal va fi televiziunea care te sărbătoreşte. O să sărbătorim continuu noul canal. ncercăm să reasigurăm telespectatorii fideli că toate programele importante, favorite, vor rămne n continuare pe Diva Universal", a spus Alina Caraclischi, consultantul de marketing al Diva Universal.
    "Avem mai multe direcţii de comunicare, avem parteneri şi pe partea de distribuţie, pe partea de publicitate. Pe toţi ncercăm să-i informăm. Pentru consumatorul direct am gndit o campanie, care a nceput deja pe Hallmark Channel, care comunică schimbarea numelui n Diva Universal. Campania a nceput la 1 septembrie", a explicat Alina Caraclischi. Ea a precizat că promovarea Diva Universal se va realiza şi pe alte posturi de televiziune, printe care Prima TV, Realitatea TV şi National Geographic Channel, dar şi n publicaţiile de femei şi ghidurile de televiziune. "O să avem campanii indoor n cluburi de fitness, saloane de frumuseţe, la metrou. Bucureştiul şi oraşele mari din ţară vor fi mpnzite de panouri", a mai spus Caraclischi. Totodată, Diva Universal va avea şi o pagină pe Facebook, ncepnd de marţi.
    Potrivit Alinei Caraclischi, Universal Networks International a lucrat pentru lansarea Diva Universal cu Starcom (campania de outdoor) şi cu Proximity (pentru dezvoltarea mesajelor creative). Publicitatea pe Diva Universal este vndută de agenţia Splendid Thematics.
    Hallmark Channel a intrat pe piaţa audiovizualului din Romnia n iulie 1998, la un an de la lansarea televiziunii n regiunea nordică. nainte de schimbarea numelui n Diva Universal, Hallmark Channel era disponibil unui număr de circa 5 millioane de abonaţi romni.
    n afară de Diva Universal, NBC Universal operează n prezent pe piaţa din Romnia şi televiziunile de filme Universal Channel, Movies 24 şi Sci Fi şi postul pentru copii KidsCo.

    Sursa: http://www.mediafax.ro/cultura-media...ombrie-7347834
    Last edited by trid_ovi; 21st September 2010 at 14:55. Reason: completari

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top