Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Arrow informatii,ajutor,orice...

domnilor,am onoarea sa va salut.sunt incepator in domeniul receptiei tv via satelit si dupa vreo doua saptamani de cautat raspuns peste tot la intrebarile mele,indraznesc sa postez acest thread,intrucat nu gasesc niste informatii care sa ma ajute.vreau sa impart un singur card,nagra 3 daca am inteles eu bine,la 2-3 televizoare in aceeasi casa.ce vreau eu sa aflu este daca se poate,ce receivere sunt potrivite pentru asa ceva,providerul fiind gigi tv si cum se pot lega intre ele pentru sharing.mentionez ca am citit posturi pentru incepatori si tutoriale insa nu am inteles,unele dintre ele fiind foarte vechi sau discutia deviind foarte mult de la subiect.nu ma trimiteti inapoi la cautat,deoarece nu am inteles foarte mult din ce am gasit,unele informatii depasind chiar nevoile mele de a afla ce ma intereseaza.am vazut ca multi rad de incepatori,ii privesc cu superioritate,incep sa le dea link-uri sa "puna mana sa citeasca" sau ii expediaza cum ii taie capul fara a-i lamuri macar 1%.stiu ca ar fi mai simplu sa ma duc,sa cumpar 3 receivere si sa platesc un abonament si gata bataia de cap.problema este ca imi place sa cred ca se poate si altfel.si vreau sa invat!insa fara ceva actual,un sfat de la cei care stiu cu ce se mananca treburile astea,doar citind si privind mai rau decat vitelul la poarta noua,nu stiu daca se poate.daca se gaseste cineva dispus sa poarte o discutie,sa dea sfaturi si sa ghideze un incepator sa nu repete greseli deja facute de altii si sa nu o ia pe orbeste doar-doar o rezolva cumva,are tot respect