Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default Rugaminte pt FANTA

    Buna ziua,

    citind mai mult posturi de-ale tale (imi permiti tutuiala?), am obsv ca te pricepi bine la digi si ca ai de-a face cu ei. Eu am un abonament Digi, Extra1 + Hbo MaxPak + Cinestar. Abonamentul e facut acum vreo 3 luni. De vreo luna si ceva nu-mi merge pachetul Cinestar, Discovery Sci, Discovery World, TV1000, Investigation Discovery, Viasat History. Imi arata "Nota 10 - CA_ALARMA_ACCES_REFUZAT"
    La inceput a mers, dupa cateva telefonate cu Digi, pt ca la activare pachetul Cinestar nu a mers, apoi a functionat. Acum am problema ca nu mai merg canalele enumerate mai sus. Abonamentul e platit deja pe un an intreg. Am un Hyundai HSS1160 (se pare ca am primit unul folosit, dar merge), iar nr de cartela Smart este: ************

    Eu am sunat la ei, mi s-a spus ca ar trebui sa functioneze, si totusi nu functioneaza.
    Poti sa ma ajuti cu problema mea? Gasesc ca nu e fair ca platesc pentru ceva de care nu beneficiez.

    Pentru un raspuns iti sunt recunoscator.
    Last edited by [email protected]; 7th July 2010 at 19:23. Reason: Nu posta seria smartcard :-)

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    289
    Posts Thanks / Likes

    Default

    figurezi cu toate pachetele mentionate.
    da un telefon la 031.400.4000/1 si cere sa iti reinitializeze smartcardul.

    p.s. nu stiu cine ti-a zis ca ai ab. platit pe tot anul. ai 2 facturi neplatite, inca una si iti taie de tot semnalul .

    LE : acum m-am uitat mai amanuntit, ai un tiket deschis la ora 15:59 pentru reinitializare.
    Last edited by maistorul; 7th July 2010 at 17:31.
    .

  3. #3
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    are toate pachetele active in baza de date insa e posibil sa fie dezactivate in sms. ticketul l-am postat eu... )

  4. #4
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ticket solutionat. in eventualitatea in care inca nu-ti functioneaza lasa decodorul deschis pe unul din canalele nefunctionale circa 60 minute.

  5. #5
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    No, apoi avea omul perioada axpirata pentru acele pachete probabil, dar sper ca s-a rezolvat, daca nu, se mai pot posta tickete...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  6. #6
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Germania
    Posts
    93
    Posts Thanks / Likes

    Default

    FUNCTIONEAZA toate programele functioneaza din nou!

    Va multumesc muuult de tot Asta da solutionare rapida.!

    In ceea ce priveste facturile..sunt putin nedumerit, pentru ca e platit pe tot anul.. ciudat..

  7. #7
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Bukovina
    Posts
    182
    Posts Thanks / Likes

    Default

    doar ai chitanta pentru ce ai platit, nu trebuie sa-ti faci griji .

  8. #8
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Timisoara
    Posts
    112
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sau verifici aici situatia facturilor si a serviciilor: https://digicare.rcs-rds.ro/login.php

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    289
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by cipy1185 View Post
    doar ai chitanta pentru ce ai platit, nu trebuie sa-ti faci griji .
    ori nu o are ori a platit in contul altcuiva.
    .

  10. #10
    Mägar de marcä Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Bucuresti
    Posts
    7,529
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by maistorul View Post
    ori nu o are ori a platit in contul altcuiva.
    ori nu a plätit deloc in vechiul stil romanesc
    nu esti nici primul nici ultimul care päteste asa ceva
    adevärul este inventia unui mincinos

  11. #11
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    7
    Posts Thanks / Likes

    Default ma ajutati si pe mine?

    Am schimbat cartelele vechi cu cele noi acum vreo luna si cand sa ma uit la tv, aparea Nota 24 (am decodor dublu). Am mers cu decodorul la casierie, s-au "jucat" la el, mi l-au dat inapoi si au zis sa-l tin pornit pe tvr1. Ajuns acasa, mi-a aparut Nota 26. Am intrat pe site la digi sa-mi activez cartelele, acum apare iarasi nota 24. Ce sa mai fac?
    Ajutor, va rog!
    Last edited by meme03; 23rd July 2010 at 14:35.

  12. #12
    Târnacopist Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    /home/satwien/
    Posts
    6,001
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    No, apoi avea omul perioada axpirata pentru acele pachete probabil, dar sper ca s-a rezolvat, daca nu, se mai pot posta tickete...
    Vezi ca deschid si eu un tichet pentru ce ai discutat cu mine

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top