Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Moderator Expert
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    6,919
    Posts Thanks / Likes

    Default Site-urile Adevărul şi Click, pe bani.

    Adevărul Holding a decis ca site-urile ziarelor Adevărul şi Click să nu mai fie accesate gratuit.


    Informaţia, publicată iniţial pe paginademedia.ro, a fost confirmată de Peter Imre, pentru evz.ro.
    Acesta a explicat că, aşa cum nu există ciorbă pe gratis, nici informaţia nu trebuie să fie pe gratis. Dacă site-urile de ştiri vor continua să ofere informaţii gratuite se va ajunge la o situaţie dezastruoasă a presei şi chiar la dificultatea de a plăti jurnaliştii, a spus Peter Imre, directorul Adevărul Holding.
    El a mai subliniat că aşa cum orice produse, de la carnea de vită, pnă la ouă, costă, şi informaţia trebuie plătită.
    CTP: Vor pierde cititori
    Nu cred că n acest moment, n Romnia, o astfel de măsură poate avea succes", a declarat Cristian Tudor Popescu, preciznd că oamenii s-au obişnuit cu informaţia gratuită, iar ceea ce nu vor găsi pe acest site, vor găsi pe altele.
    După părerea mea, această metodă nu va funcţiona. Din contră, vor pierde cititori", a mai spus acesta.
    Informaţia prelucrată, o valoare care trebuie plătită
    Claudiu Şerban, director general Editura Evenimentul şi Capital, a declarat că informaţia brută nu poate fi vndută pe termen scurt şi mediu, pe cnd informaţia prelucrată constituie o valoare, care, n mod firesc trebuie plătită.
    Informaţia poate fi asemănată cu florile de tei. Nu costă bani, n schimb ceaiul costă bani, a spus acesta, preciznd că există mai multe tipuri de public: unii care nu vor plăti niciodată informaţia şi alţii care sunt interesaţi şi foarte atenţi şi vor fi dispuşi să plătească pentru o plusvaloare. Această plusvaloare poate să aducă nişte venituri, consideră Claudiu Şerban, subliniind că ea vine din multe zone, cum ar fi acurateţea şi stilistica, dar şi modul n care informaţia este ambalată şi oferită, la care se adaugă accesibilitatea.

    Turturică: Mi-e teamă că măsura este prematură

    Declinul modelului tradiţional de presă trebuie compensat cumva, nsă măsura de a impune un tarif pentru accesarea conţinuturilor online este prematură, a declarat pentru evz.ro Dan Turturică, redactor-şef al cotidianului Romnia Liberă.

    ntrebat dacă decizia luată de Adevărul Holding va avea un impact pozitiv asupra afacerilor derulate de grup, Dan Turturică a răspuns că succesul depinde de calitatea conţinuturilor publicate pe paginile de internet ale ziarelor Adevărul şi Click.

    Cred că măsura introducerii de preţ este luată n contextul unei analize de piaţă () Dacă vor aduce o plusvaloare mare, ar putea avea succes, a declarat pentru evz.ro Dan Turturică. Redactorul-şef de la Romnia Liberă a amintit de experienţa celor de la The Times, care au realizat un sondaj nainte a de taxa accesul la conţinutul online: 90% dintre respondenţi au declarat că vor renunţa la accesarea site-ului.
    Un trend normal
    Peter Imre a precizat că această decizie nu este marketing de criză, ci un trend normal n lume, de a pune preţ pe conţinut.
    El a refuzat să spună de cnd va intra n vigoare măsura şi ct va costa accesarea celor două site-uri.
    Magnatul media Rupert Murdoch a decis că ziarul britanic The Times şi suplimentul său de duminică The Sunday Times vor introduce, n această lună, o taxă pentru accesarea conţinutului online.
    Astfel, accesarea conţinutului pe zi va costa o liră, iar pe săptămnă, două lire.
    Cred că vom pierde un mare număr de cititori care de fapt doar 'răsfoiesc' conţinutul nostru", a declarat redactorul şef al The Times, James Harding, ntr-un interviu acordat BBC .
    Taxa pe conţinut va avea succes dacă toţi o introduc
    Pe termen scurt, vor pierde, a declarat decanul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC), Mihai Coman. n orice astfel de iniţiativă trebuie ţinut cont de mai multe aspecte, inclusiv de obişnuinţele de consum ale publicului privind folosirea sistemelor de plată online cu cardul.
    Cel mai probabil vor pierde din consumatori care, obişnuiţi cu gratuitatea, nu sunt pregătiţi pentru această schimbare, a mai spus profesorul universitar. Pe termen lung, nsă, reţeta poate fi de succes numai dacă şi celelalte media online se raliază şi introduc taxă pe conţinut, conchide acesta.
    SHALOM

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2008
    Location
    cimpia turzii
    Posts
    317
    Posts Thanks / Likes

    Default

    De amar sa le fie or sa citeasca doar ei ziarul
    VU+DUO2

  3. #3
    Gold Member Expert
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    4,738
    Posts Thanks / Likes

    Angry

    Tendinta ar fi revista presei

    Ce are s..la cu prefectura

    Ceva comun receptiei tv prin cablu / satelit/ IPTV gasim in sectiunea asta

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top