Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 9 of 9
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Humax 5400 probleme semnal

Buna,

Sunt incepator intr-ale acestui receiver, Humax 5400 IRCI, detaliile din meniu sunt:
    H/W VERSION OAK I&II 2.1
    S/W VERSION HIC 1.01.10
    DEVICE DRIVER VERSION DIC 1.01.10
    S/W LAST UPDATE 9 MAR 2001
    LOADER H 2.08 (0016.0600)

Cu dm500 pe Astra am semnal 94%, deci nu e LNBul sau receiverul sau satelitul....

Acum problemele:

1. Am semnal foarte slab pe Hotbird, Astra, dar pe Eurobird 1 (Astra 2A/2B/2D) am cautat dupa Info TV 10892.00 H, 27500, 3/4 si mi-a gasit canale. Semnalul pe Info TV este 49%, iar calitatea semnalului 60-64%
    Care e problema ?

2. Cum sa pun upgradez softul de pe el, am cautat pe google si nu prea gasesc informatii detaliate . Ce imi trebuie ? Cum se face ? (inteleg ca prin RS232). Rog mai multe informatii de la cunoscatori.

3. Daca poate uploada cineva tot ce am nevoie pe un site tip rapidshare.com, sau oricare altul... Multumesc.
    Last edited by DeCrypt; 26th May 2010 at 18:28. Reason: am uitat sa specific ca pe Astra am semnal 94%

Junior Member Junior

Posts Thanks / Likes

Default Ce e ToH3.4_HoT11.2

4. Ce e firmwareul ToH3.4_HoT11.2.zip ? Pot sa-l pun ? Imi trebuie ceva placa Z-Board ? Mai multe informatii va rog....

Moderator Expert
    Posts Thanks / Likes

Daca are loader H2.08 nu-ti trebuie Z-board, asta inseamna ca portul RS232 este liber si poti sa-i pui softul cu tool-ul numit HZU 2.0 (se gaseste fie separat, fie intr-un tool mai complex). Vezi ca ultimul soft este ToH3.4_HoT11.4b, mai multe detalii la http://www.humax-zone.net/index.php