Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2002
    Posts
    100
    Posts Thanks / Likes

    Default RCS - RDS Constanta :(( experienta trista

    Pana mai acum 2-3 luni aveam o impresie buna despre RCS - RDS insa in urma experientei pe care o am cu ei in ultimele 2 luni mi-am cam schimbat parerea. Sa povestesc mai in detaliu ce s-a intamplat.
    INtamplarea are loc cam pe la jumatatea lui Martie. Am fost la RCS-RDS Constanta pentru a imi face si eu un abonament pentru TV/telefon fix/internet. Doamna de acolo mi-a prezentat o serie de pliante, mi-a spus ca este o oferta la acel moment in sensul ca pot sa iau un abonament de TV/telefon fix/internet si mi se da in plus un telefon mobil in reteaua DIGI Mobil si un modem pentru Internet Mobile. Eu i-am explicat doamnei de acolo ca as dori sa facem instalarea in timpul weekend-ului deoarece in timpul saptamanii timpul nu imi permite sa pot sta acasa. Mi-a spus ca nu este nici o problema ca o sa ma sune cineva si stabilim de comun acord cand putem face instalarea. M-au sunat pana la aceasta ora de 3 ori si le-am cerut sa vina sa faca instalarea sambata. De fiecare data imi spun ca nu au nici un colaborator care sa imi vina sa imi faca instalarea sambata asa ca si pana la aceasta ora nu au venit sa imi faca instalarea. Am sunat si la ei la centrala in Constanta si acelasi lucru mi-au spus. Sunt niste neseriosi si in dorinta de a incheia mai multe contracte spunca fac si ca dreg dar in realitatea cam lasa de dorit. Ce pot face in aceasta situatie pentru a imi rezolva problema ? Cand m-au sunat mi-au spus ca oricum instalarea se face in termen de 90 de zile asa ca nu este o problema ca am asteptat atata ( . Stie vre-unul din voi sa imi dea vre-o idee ce as putea face in acest moment ? Oare sunt un caz singular sau fac parte dintr-un grup foarte mare de nemultumiti? Prin acest comportament imi lasa impresia ca RCS-RDS-ul e o firma care si-a cam facut plinul si nu prea ii intereseaza si de cereea mea.

  2. #2
    cu state vechi in meserie Expert
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2,794
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by efelixro View Post
    Pana mai acum 2-3 luni aveam o impresie buna despre RCS - RDS insa in urma experientei pe care o am cu ei in ultimele 2 luni mi-am cam schimbat parerea. Sa povestesc mai in detaliu ce s-a intamplat.
    INtamplarea are loc cam pe la jumatatea lui Martie. Am fost la RCS-RDS Constanta pentru a imi face si eu un abonament pentru TV/telefon fix/internet. Doamna de acolo mi-a prezentat o serie de pliante, mi-a spus ca este o oferta la acel moment in sensul ca pot sa iau un abonament de TV/telefon fix/internet si mi se da in plus un telefon mobil in reteaua DIGI Mobil si un modem pentru Internet Mobile. Eu i-am explicat doamnei de acolo ca as dori sa facem instalarea in timpul weekend-ului deoarece in timpul saptamanii timpul nu imi permite sa pot sta acasa. Mi-a spus ca nu este nici o problema ca o sa ma sune cineva si stabilim de comun acord cand putem face instalarea. M-au sunat pana la aceasta ora de 3 ori si le-am cerut sa vina sa faca instalarea sambata. De fiecare data imi spun ca nu au nici un colaborator care sa imi vina sa imi faca instalarea sambata asa ca si pana la aceasta ora nu au venit sa imi faca instalarea. Am sunat si la ei la centrala in Constanta si acelasi lucru mi-au spus. Sunt niste neseriosi si in dorinta de a incheia mai multe contracte spunca fac si ca dreg dar in realitatea cam lasa de dorit. Ce pot face in aceasta situatie pentru a imi rezolva problema ? Cand m-au sunat mi-au spus ca oricum instalarea se face in termen de 90 de zile asa ca nu este o problema ca am asteptat atata ( . Stie vre-unul din voi sa imi dea vre-o idee ce as putea face in acest moment ? Oare sunt un caz singular sau fac parte dintr-un grup foarte mare de nemultumiti? Prin acest comportament imi lasa impresia ca RCS-RDS-ul e o firma care si-a cam facut plinul si nu prea ii intereseaza si de cereea mea.

    Acum sincer chiar nu poti lipsi sa zic 2-3 ore de la munca? Chiar asa patron absurd ai? Sau nu ai pe nimeni sa stea cu cei care instaleaza in timpul saptamanii? Nu vreau sa tin partea nimanui, dar cred ca sunt o gramada de modurii de a rezolva situatia.
    2XRCS DigiTV (2xrec+2xsmasrtcard(extra1)+antena+LNB), DK-1102 Offset 1,2 DM800


  3. #3
    Junior Member Teacher
    Join Date
    May 2006
    Location
    capitala Praziliei
    Posts
    407
    Posts Thanks / Likes

    Default

    omul are un fix...vreau instalare sambata si gata!

  4. #4
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    bucharest
    Posts
    3,460
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cunosc foarte multe persoane care nu pot sta acasa in timpul saptamanii numai dupa o anumita ora, ora 20:00. am avut si eu probleme de genul asta, dar pana la urma tot in weekend au venit sa instaleze serviciul respectiv.

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2002
    Posts
    100
    Posts Thanks / Likes

    Default Nu am nici un fix :))

    Problema mea este putin mai complicata din cauza ca nu lucrez in oras si vin acasa doar la sfarsit de saptamana. Imi este destul de greu sa stau o zi lucratoare acasa mai ales ca in perioada asta economica dificila patronii abia asteapta sa se ia de tine cu cea mai mica chestie. Daca nu o sa gasesc intelegere la cei de la RCS-RDS probabl ca o sa fiu nevoit sa renunt la abonament si sa imi iau un modem mobile de net. Cam astea ar fi datele situatiei. O sa vad cum o sa reusesc sa rezolv.

  6. #6
    Faithful Member Expert
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    casa cu flori, strada sperantei, la etaj...
    Posts
    1,361
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu stiu un lucru, anume, atunci cand lucrezi cu oamenii pot sa apara erori, subiective sau obiective. Nu stiu ce sa zic, cu instalarea si promisiunea facuta de RCS-RDS, totusi eu, cand am fost nemultumit de serviciile oferite de un furnizor, indiferent care ar fi sau ce ar oferi, am renuntat fara sa ezit la el, dupa ce in prealabil am anuntat nemultumirea cu pricina scris sau vorbit (RTC de ex). Asa e normal intr-o tara civilizata. Din fericire de fiecare data am avut alternative.
    Cat despre patron... nu inteleg, chiar nu poate sa-ti dea o farama de timp sa-ti rezolvi problemele? Si eu lucrez in mediul privat, dar nu am avut niciodata probleme cand am cerut o zi libera, cu toate ca nu am un inlocuitor.
    Asta e problema de isi bat unii joc de clienti, aici in tara noastra: nu avem mandria de a nu ne lasa calcati in picioare de prestatorii de servicii. Eu unul mi-am cerut de fiecare data drepturile pe care le aveam conform unui contract, pe care le plateam intregi. Platesc tot serviciul, vreau sa beneficiez de tot, nu de jumatate.

    Deci, nu te respecta, renunta la ei! Atat timp cat tu ii respecti si iti respecti obligatiile fata de ei.

    Numai bine
    Do you want to see a picture of a beautiful person? Hold up a mirror...

  7. #7
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Dat fiind ca instalatorul are si el un program si o viata particulara mi se pare normal sa nu te instaleze simbata.Nu ai si tu un prieten,un vecin sau altcineva care sa le deschida usa instalatorilor in timpul programului de lucru?
    Nu ti se pare ca ai niste pretentii un pic cam mari?Daca tu nu lucrezi simbata instalatorul de ce ar lucra?
    Ca un exemplu:incearca sa le ceri celor de la sky italia sa vina sa-ti instaleze simbata si o sa vezi raspunsul.



  8. #8
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,147
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gymi View Post
    Dat fiind ca instalatorul are si el un program si o viata particulara mi se pare normal sa nu te instaleze simbata.Nu ai si tu un prieten,un vecin sau altcineva care sa le deschida usa instalatorilor in timpul programului de lucru?
    Nu ti se pare ca ai niste pretentii un pic cam mari?Daca tu nu lucrezi simbata instalatorul de ce ar lucra?
    Ca un exemplu:incearca sa le ceri celor de la sky italia sa vina sa-ti instaleze simbata si o sa vezi raspunsul.
    Problema e ca i s-a promis omului la casierie La convins sa semneze cu o minciuna

  9. #9
    Membrana Expert
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tomis Nord
    Posts
    1,604
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu lucrez si sambata si duminica si 12 ore si noaptea daca sunt solicitat in probleme de servici cu toate ca am program de 8 ore.

    Stiu pe cineva care lucreaza la o firma de cablu-telefonie-internet locala si primea o lista cu instalari si interventii si nu pleca acasa decat dupa ce rezolva tot chiar daca termina noaptea.

    Iar experiente mai putin placute din punct de vedere relatii cu clientii RDS-RCS au mai fost expuse pe forum. Deci mai au mult de muncit la capitolul asta.
    spersanutiiamulttimpsacitesticanuamsemnatura

  10. #10
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    386
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by pytonu View Post
    Eu lucrez si sambata si duminica si 12 ore si noaptea daca sunt solicitat in probleme de servici cu toate ca am program de 8 ore.



    Stiu pe cineva care lucreaza la o firma de cablu-telefonie-internet locala si primea o lista cu instalari si interventii si nu pleca acasa decat dupa ce rezolva tot chiar daca termina noaptea.

    Iar experiente mai putin placute din punct de vedere relatii cu clientii RDS-RCS au mai fost expuse pe forum. Deci mai au mult de muncit la capitolul asta.
    Apropo,la orele suplimentare ,sa nu iti faca o statuie ,in parc ,langa Vasile Parvan,sau posibil sa merite efortul depus ,mai stii
    Cunosc multi care se dedica trup si suflet ptr inflorirea firmei in care muncesc ,sant in stare sa doarma acolo,dar deh ,ce sa faci .
    Last edited by porcusor; 18th May 2010 at 17:48.

  11. #11
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    44
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Vorbeste cu tipa care ai semnat pe contract si cere un numar pt baietii care instaleze.Dupa suna la ei promite 50-100 de ron si o sa vine garandat la ce ora ai cef.Asa am procedat eu si cel putin 3-4 persoane care cunosc,toti au scapat de scuze de gen ca nu avem loc la swich,avem multe instalatii azi,in 48 de ore o sa vine echipa sa rezolva pe problema care aveti etc.Este foarte simplu oameni sunt prost platiti si nu se streseze sa rezolva si sa face instalatii repede si bine.Lucru de mai sus este practicat in CT si merge.

    ps Te rog nu ma spui ca este firma privata si instalarea este gratis iar tu vrei pe servicii care platesti!Asta idee am avut si eu pina cind am ramas 10 zile fara net si telefon pt ca au fost puturosi sa vine sa schimba la bloc pe transformator care a fost ars...Dupa ce am promis... au venit la aceas zi.La fel si cu prima instalare am asteptat 2 luni ca sa vine cineva sa baga pe cablu la swich si sa trage 5 metri de cablu pina la sufragerie!
    Last edited by ipbox; 18th May 2010 at 21:35.

  12. #12
    Membrana Expert
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tomis Nord
    Posts
    1,604
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by porcusor View Post
    Apropo,la orele suplimentare ,sa nu iti faca o statuie ,in parc ,langa Vasile Parvan,sau posibil sa merite efortul depus ,mai stii
    Cunosc multi care se dedica trup si suflet ptr inflorirea firmei in care muncesc ,sant in stare sa doarma acolo,dar deh ,ce sa faci .
    Nu dragul meu. Orele suplimentare sunt platite dublu si toata lumea se lupta sa apuce cateva.

    Dar ce sa-i faci daca mega firma prefera sa amane un contract nou decat sa plateasca 2 ore in plus la un angajat. Asta era ideea.
    spersanutiiamulttimpsacitesticanuamsemnatura

  13. #13
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Din cate stiu eu instalarile sunt facute de catre colaboratori care sunt platiti la numarul de activitati. Cred ca unul din instalatori ar fi putut sa faca o exceptie pentru ca pana la urma este si interesul lui...
    Oricum e discutabil. De acord si cu varianta cu cheia lasata unui vecin.
    ce bine ar fi daca ar exista putina flexibilitate atat din partea consumatorului cat si din partea prestatorului de servicii... vorbesc in general...

  14. #14
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gymi View Post
    Ca un exemplu:incearca sa le ceri celor de la sky italia sa vina sa-ti instaleze simbata si o sa vezi raspunsul.
    ce,crezi ca nu vin ?

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top