Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Am scapat de o clona chinezeasca !

    Producatorul chinez Brilliance Auto a incetat exporturile catre Europa, dupa ce in ultimii trei ani vanzarile au fost foarte slabe iar imaginea marcii a fost sifonata de scandaluri, scrie Reuters. Brilliance s-a prezentat in Europa ca fiind un "BMW chinezesc", a vrut sa fure din clientii marcilor de prestigiu si sa fie considerata marca de calitate. Tintele initiale indicau vanzarea a peste 150.000 de masini in cinci ani, insa nu au reusit sa vanda decat cateva mii, preturile fiind de peste 16.000 de euro.

    Directori ai companiei chineze au declarat pentru Reuters ca masinile au fost primite cu raceala de europeni pentru ca nu corespundeau normelor de pe continent si pentru moment nu exista planuri de revenire. Chinezii de la Brilliance voiau sa cucereasca Europa cu masinile lor, sa intre in peste 20 de piete si sa vanda in volume mari, lucru pe care niciun alt producator chinez nu l-a reusit pe continent. Totusi, lovitura decisiva a venit in noiembrie cand compania care reprezenta marca pe continent HSO Motors a anuntat ca intra in faliment.

    Lucrurile au mers inca de la inceput rau pentru chinezi, iar un test de impact al organizatiei germane ADAC a stricat totul, nemtii ajungand la concluzia ca masina nu merita nici macar o stea din cinci posibile la protectia pasagerilor.

    Imaginea chinezilor a fost grav afectata, dar au spus ca vor face modificari, iar peste doi ani ADAC le-a testat o alta masina, cu rezultate mult peste primele, insa concluzia a fost ca automobilul va primi doar trei stele, mult sub rezultatele masinilor cu care chinezii pretindeau ca sunt in concurenta.

    Exista cateva explicatii ale esecului, una fiind pretul mare al masinilor, intre 16.000 si 20.000 euro, dar si imaginea slaba a marcilor chineze. Brilliance s-a aruncat intr-un segment dominat de masini po....re, precum Focus si Golf, netinand seama de faptul ca occidentalii nu au incredere in masini chinezesti si nu sunt dispusi sa dea atat de mult pe ele.

    La salonul de la Paris in toamna lui 2008 Brilliance a avut stand si chinezii erau inca foarte optimisti, reprezentantii importatorului de atunci declarand ca au in plan si intrarea pe piata romaneasca, lucru care trebuia sa se intample anul trecut.

    Brilliance are insa o pozitie buna pe piata interna unde face masini pentru BMW. Capacitatea e de 40.000 de unitati/an, insa germanii vor sa o duca la 100.000.

  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am fost intr-o masina Brillance , si nu mai vreau sa vad asa ceva niciodata .

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ..mergea pusa si o poza cu bijuteria...ca sa nu apelam la goojle.cn
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  4. #4
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default





  5. #5
    trolololo Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Parish
    Posts
    609
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu inteleg partea cu testatul gratis. Masinile sint trimise de producator. Nu le cumpara NCAP.
    If you're going through hell, keep going ! W Churchill

  6. #6
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Se stie ca masinile chinezesti sunt clone dupa Audi , BMW , Mercedes , Toyota, Rolls Royce , etc etc .

    Adica copiaza sau mixeaza aspectul exterior.

  7. #7
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ((( Scandinavian Area )))
    Posts
    278
    Posts Thanks / Likes

    Default

    parerea mea e ca in afara nu arata deloc rau,nu stiu cum e in interior,insa intr`adevar cu securitatea e mai nasol.
    cine stie poate mai incolo ajung si ei sa puna pret pe siguranta ocupantilor.
    mai ales ca acum prin achizitia volvo o sa afle cum e cu securitatea.
    sper sa nu fie invers....
    Respect!

  8. #8
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In China sunt vreo 10 producatori . Unii produc sub licent , altii au cumparat licenta , si altii au copiat alte masini .

    E BAIC care a cumparat licenta pentru saab 9-3 si 9-5 , mai e FAW care produce sub licenta VW , etc . Dar sunt si multe care produc clone si la testari au luat 0 sau 1 stele euroNCAP.

  9. #9
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ar fi unicat sa aflam ca Audi a clonat Lancia si Seat pe Rover !

  10. #10
    Banned Expert
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    bucuresti
    Posts
    2,482
    Posts Thanks / Likes

    Default

    K.B esti prea tanar sa fii vazut/mers cu dacia 1100 = renault 8 sau dacia 1300 = renault 12 care sant sigur ca te-ai plimbat cu ea , sa-ti aduc aminte de Lada = Fiat s.a
    Insa exact cum ai scris sant clone si clone , unele cu licenta altele furate
    Sau cum a scris Nirolf ca idee , un alt exemplu : Opel = Vauxhall si lista ar putea continua

  11. #11
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Dacia 1100 , Dacia 1300 nu au fost clone . A fost cumparata licenta de la Renault , cum pentru Oltcit s-a cumparat licenta de la Citroen . Sunt multe firme care nu isi permit dezvoltarea si cumpara proiectul de-a gata .

    In Formula 1 e la fel : daca ai bani cumoeri motor de Mercedes 2010 , daca ai mai putini , cumperi de Mercedes 2009 , tot e mai bun decat al tau , pe care in plus nici nu iti permiti sa il dezvolti .



    P.S. Dacia 1300 a fost prima mea masina .
    lupull , nu vorbi daca nu stii . Diferenta intre Opel si Vauxhall e ca si intre Seat si Skoda sau intre Peugeot si Citroen . Adica niciuna , fac parte din acelasi grup.

    Unde mai pui ca firmele serioase pun bani in comun si dezvolta o platforma comuna , primul exemplu care imi vine in minte este Peugeot 107-Citroen C1-Toyota Aygo . Sau Suzuki SX4-Fiat Sedici , sau Ford Galaxy-VW Sharan-Seat Alhambra . Sau Nissan Terrano-Ford Maverick .

    Astea nu sunt clone .

  12. #12
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ((( Scandinavian Area )))
    Posts
    278
    Posts Thanks / Likes

    Default

    clonele romanesti,daca nu ma insel erau cele la autobuzele acordeon,dela Ikarus,asamblate in Ungaria
    Si combinatia intre licenta si clona erau si autocamioanele Roman cele numite "saviem" camioanele cele mai mici si "raba"cele mari
    mai erau si camioanele furate dupa un model Ford mai vechi,e vorba de acele camioane Buceag.
    Respect!

  13. #13
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by calin72 View Post
    mai erau si camioanele furate dupa un model Ford mai vechi,e vorba de acele camioane Buceag.
    Buceagul nu e urmasul modelului Steagu-Rosu?...adica rusesti?
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  14. #14
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ((( Scandinavian Area )))
    Posts
    278
    Posts Thanks / Likes

    Default

    din ce spuneau cei care le cunosteau mai bine,la acea vreme se pare ca nu. dela masinile rusesti erau IMS-urile facute dupa GAZ-uri.
    Respect!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top