Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 15 of 15

Thread: Opel Ampera

  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Opel Ampera

    General Motors a anuntat ca uzina din Warren, Michigan, a produs

    primul exemplar de pre-productie al lui Opel Ampera, modelul electric cu sistem de extindere a autonomiei pe benzina pe care Opel il va scoate pe piata europeana in 2012. Masina care a vazut astazi lumina zilei este prima dintr-o serie de prototipuri de pre-productie care vor iesi pe poarta uzinei din Michigan in urmatoarele luni.

    La fel ca toate exemplarele de pre-productie Ampera pregatite de GM, masina produsa astazi nu va fi vanduta in showroom-uri, urmand sa fie utilizata exclusiv la teste dinamice in urma carora inginerii vor pune la punct sistemele software si cele de control ale masinii.
    "Suntem in target pentru scoaterea lui Ampera pe piata europeana la sfarsitul anului viitor. Mai avem lucruri de rezolvat, insa faptul ca am putut sa scoatem de pe linia de asamblare un exemplare de pre-productie reprezinta o mare realizare pentru echipele noastre din SUA si Europa", declara Andrew Farah, seful echipei de ingineri care lucreaza la viitorul model Opel.
    Va reamintim faptul ca Opel Ampera utilizeaza acelasi sistem de propulsie prezent pe fratele Chevrolet Volt.

    Masina este miscata de un motor electric a carui baterie are o autonomie de 60 de kilometri. Dupa aceasta valoare, bateria este incarcata de un generator pe benzina, motorul electric continuand sa invarta singur rotile pentru alti 500 de kilometri.




  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2009
    Location
    In the dropout zone
    Posts
    299
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ce Honda frumoasă!
    Urmează oare VW Watta, Toyota Volta și Dacia Hertza?
    Last edited by studeer; 28th April 2010 at 08:23.
    S seor, efectos especiales!

  3. #3
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ti se pare ca seamana cu Honda . Conceptul Volt a fost prezentat in 2008 , eu l-am vazut pe viu , si nu cred ca in 2008 facea Honda cev asemanator .

  4. #4
    trolololo Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Parish
    Posts
    609
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Orice ai spune, opelu asta seamana cu accordul rau de tot. E frumoasa rau, nu zic, insa seamana.

    Si acu fa-ma sa inteleg.
    masina are un generator pe benzina care incarca bateria si bateria odata incarcata te tine 60 de km ? Si rezervorul generatorului ajunge pentru a incarca bateria de un total de 500 de km ?
    Formularea e usor dubioasa
    If you're going through hell, keep going ! W Churchill

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu stiu cum seamana daca a fost desenata in 2007 sau 2008 .

    Masina are propulsie pe roti DOAR de la motorul electric . Mai are si un motor termic care are doar functia de a incarca bateriile cu care functioneaza motorul electric .

    Chevrolet Volt, fratele geaman are parca 150 de cai , si un mod Sport care ii mai da vreo 15 in plus parca .

    Poti merge in mod electric vreo 60 de km , iar apoi porneste motorul pe benzina care incarca bateriile . Si consuma mai putin decat daca ar propulsa rotile .


  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2009
    Location
    In the dropout zone
    Posts
    299
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Seamană pocnitor și izdbitor cu Accord, chiar dacă nu este același lucru.
    Cam 80% sin autovehiculele/turismele/mașinile/bolizii/tărăboanțele/hrburile din ziua de azi sunt desenate acum vreo 15-20ani.
    Singura problemă a producătorilor/fabricanților/clonator-modificatorilor este și va fi ntotdeauna aceea că piața nu este ncă pregătită pentru așa ceva, la momentul desenării modelului.

    Pe de altă parte, este chiar jignitor pentru publicul ecologist ca tu, Opel, să vii n 2010 cu asemenea variantă de ncărcare a bateriei pt. 60km autonomie electrică cu 300km de antrenament cu combustibil fosil.

    n orice caz, la cți ignoranți deținem pe planetă, mașinuța lui Opa von Peligro va fi un real succes de piață (n nici un caz de mediu sleși piață ecologistă, dacă i păsă cuiva).
    S seor, efectos especiales!

  7. #7
    trolololo Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Parish
    Posts
    609
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Basca ca varianta asta de incarcarea este altfel. Nu mai esti legat de priza. Ceea ce e super. Nu vei mai plati la curent acasa sute de KWh consumati pentru incarcarea bateriei.
    Problema e ca motorul ala termic ( generator sa-i spunem ) are consum fix. Si sint curios cam care ar fi ala.
    Viitorul este pe hidrogen, oricit ar dori astia sa comenteze.
    If you're going through hell, keep going ! W Churchill

  8. #8
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Teoretic ar trebui sa aibe un consum fix , dar daca de exemplu mergi o jumate de ora cu 90kmh , motorul care incarca bateriile merge la o turatie , si daca apoi mergi cu 160kmh , motorul generator trebuie sa mearga la o turatie mai mare , pentru a face fata descarcarii bateriilor cauzata de viteza mai mare .

  9. #9
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Dambovita
    Posts
    251
    Posts Thanks / Likes

    Default

    din cite am inteles,generatorul consuma in jur de 1,5l benzina si incarca bateria necesar pentru a parcurge 100km .
    pare destul de putin ,dar cam asa s-a comunicat.
    Curiosity killed the cat !
    Vu Duo2,DM500Hd a8p modat kit Ridax,Panasonic 47AS740E,1,9Al circulara simetrica+1,25Al Gibertini+1,0Al Triax,diseq10x1

  10. #10
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asa a fost la inceput insa nu cred ca e real .

    S-au anuntat 230 de mile cu un galon de benzina . Aia vine 1.04L/100 km

    Ar fi masina ideala atunci , mai ales ca arata bine , are un interior foarte hi-tek , iar daca ar consum si 1L/ 100 s-ar sinucide arabii din Golf .

  11. #11
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nenea dar halatul, cat dreaq o sa fie halatu'?
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

  12. #12
    Trnacopist Expert
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    /home/satwien/
    Posts
    6,001
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by korggis View Post
    Basca ca varianta asta de incarcarea este altfel. Nu mai esti legat de priza. Ceea ce e super. Nu vei mai plati la curent acasa sute de KWh consumati pentru incarcarea bateriei.
    Problema e ca motorul ala termic ( generator sa-i spunem ) are consum fix. Si sint curios cam care ar fi ala.
    Viitorul este pe hidrogen, oricit ar dori astia sa comenteze.
    Pentru a genera H2, deocamdata se consuma prea multa energie, nu este rentabil.

  13. #13
    trolololo Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Parish
    Posts
    609
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Da, asa o fi, insa Range Roverul ala din San Francisco prezentat la Top Gear functiona foarte frumos pe hidrogen. Daca exista deja prototipul, cred ca greutatile initiale deja au trecut.
    Tind sa cred ca e mai degraba vorba de distributie.
    Cit despre consumul ala nesimtit de 1l/100 km e absolut de necrezut.
    Eu cred ca e vorba mai degraba de un consum pe la 7% minim. Dau cu parerea.
    If you're going through hell, keep going ! W Churchill

  14. #14
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ultima data era prezentat pentru Volt un motor-generator pe benzina , de 1400 cmc cu un consum de 5.7% . Nu imi dau seama de ce nu e diesel .

  15. #15
    trolololo Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Parish
    Posts
    609
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Pentru ca nu exista catalizator indeajuns de incapator pentru a fi conform cu normele actuale de poluare. Pentru diesel trebuie temperatura ridicata pe evacuare ( cca 900 grade ), ce se obtine prin turatii ridicate. Plus ca e mai zgomotos.
    Cred ca asta ar fi problema. Are si benzina avantajele ei
    If you're going through hell, keep going ! W Churchill

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top