Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Mitsubishi ASX 13.290 euro

    Noul crossover compact ASX lansat anul acesta la Salonul Auto de la Geneva se va comercializa in Romania la pretul de 15.990 TVA inclus pentru varianta 1.6 Inform 2WD, incepand cu luna iunie. Mitsubishi ASX este versiunea europeana a modelului japonez RVR. Acest model marcheaza debutul noii familii de motorizari diesel DOHC 16v cu 4 cilindri si injectie directa Common-Rail pentru versiunea de 1,8 litri echipata cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte si cu functia Auto Stop & Go, respectand noile norme de poluare Euro 5.






    Deasemenea, modelul ASX ofera si un nou motor 1.6 DOHC 16v MIVEC, prevazut cu pachetul “ClearTec” si va putea fi cuplat la o cutie de viteze manuala cu 5 trepte.
    Modelul este dotat standard cu o serie de echipamente precum radio CD/MP3 cu mufa AUX si 4 difuzoare, aer conditionat manual, 7 airbag-uri si sistemele Active Stability Control si Traction Control.
    ASX (3) a fost lansat in premiera in Japonia in luna februarie 2010 sub denumirea de “RVR”. Dupa premiera europeana din cadrul Salonului Auto de la Geneva, modelul va fi lansat pe piata europeana in primavara acestui an.
    De la Concept-cX la ASX

    Beneficiind de aceeasi culoare de lansare “Kawasemi Blue”, noul Mitsubishi ASX reprezinta o interpretare de piata a prototipului Concept-cX, dezvaluit in 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt.
    Mai lung cu circa 20 cm (4,295 metri fata de cei 4,11 metri ai conceptului), ceva mai inalt (+ 6.5 cm) si mai lat (+ 2 cm) si beneficiind de un haion de mari dimensiuni cu deschidere larga, ASX preia tema de design a conceptului cX, ca si imaginea generala a acestuia.
    Preluand conceptul general al lui Concept-cX, ca si liniile laterale ale acestuia, designerii Mitsubishi au optimizat forma generala a masinii, folosindu-se la maximum de ampatamentul mai lung cu 14,5 cm (2,67 metri fata de 2,525 metri) pentru a crea o silueta mai joasa si mai bine echilibrata. In aceeasi nota, acoperisul adopta o linie plonjata catre partea posterioara a vehiculului pentru performante aerodinamice mai bune si pentru a se integra cat mai bine in profilul dinamic al masinii.
    In partea frontala, grila “Jet Fighter” este aceeasi cu cea de pe Lancer sau Outlander. Totusi, ea are acum o rama mai substantiala, care se imbina armonios cu capota profilata a motorului, ce prezinta doua “cocoase” cu dublu rol: pe de-o parte sporesc gradul de protectie al pietonilor, iar pe de alta parte ii ofera soferului o perspectiva mai buna asupra partii din fata, contribuind la o manevrabilitate mai buna in oras.
    In zona din spate, s-a urmarit obtinerea unei siluete mai joase si mai late, dar s-a incercat ca acest rezultat sa fie obtinut fara ca imaginea generala sa sufere din cauza scurtarii consolelor. Din acest motiv, bara de protectie a primit o “fusta”, stopurile subtiri au fost dispuse oblic si se prelungesc pe haion, in timp ce intre blocurile optice se regaseste spatiul trapezoidal destinat placutei de inmatriculare.

    Calitate dinamica
    La interior a fost acordata o atentia deosebita formei, finisarilor si materialelor, intr-o maniera care nu mai aduce aminte de tiparele clasice pentru un SUV. In ton cu linia masinii, habitaclul lui ASX reflecta un spirit clar de “calitate dinamica”, lucru probat de finisarea instrumentarului de bord preluat de la Outlander, captuseala moale de pe consola centrala si fetele usilor, precum si de insertiile metalice care imita aluminiul si se regasesc la nivelul sistemului audio si de-a lungul panourilor usilor.
    De asemenea, mai regasim elemente precum capul cromat al schimbatorului de viteze, accentele argintii de pe consola centrala si de pe bord inspirate de la motociclete.
    Desi tema coloristica a interiorului se bazeaza pe negru, contrastul acestuia cu textura si materialele folosite genereaza o nota de dinamism.
    In ceea ce priveste tapiteria scaunelor, designerii Mitsubishi si partenerii lor din industria textila au creat un nou material din lana tesut in relief cu un aspect visual 3D, care aduce un plus la nota generala de calitate dinamica si sportiva a interiorului lui ASX. Pielea este si ea disponibila in functie de modele si piete.
    Lancer + Outlander
    ASX, ultimul vehicul dezvoltat pe platforma “Project Global” de dimensiuni medii a lui MMC, incearca sa imbine atitudinea de masina pentru pasageri a lui Lancer, cu pozitia de condus inalta a lui, dar si sa ofere satisfactii suplimentare prin intermediul sistemului electronic de tractiune integrala AWC.
    Noul Mitsubishi ASX are acelasi ampatament de 2,67 metri ca Outlander, insa este cu 34.5 cm mai scurt. El foloseste aceeasi arhitectura de baza a sasiului (suspensii MacPherson pe fata si multi-link pe spate), a carei setare a fost insa special gandita pentru acest vehicul mai mic si mai usor.
    O alta imbunatatire este introducerea unei directii asistata electric in vederea reducerii emisiilor de dioxid de carbon, careia i s-au adaugat ajustari ale telescoapelor, aceasta din urma fiind o premiera pentru actuala gama de modele Mitsubishi
    Motor MIVEC Diesel “verde”
    In continuarea strategiei de implementare a tehnologiilor “verzi”, Mitsubishi ASX va marca debutul noii familii de motorizari diesel DOHC 16v cu 4 cilindri si injectie directa Common-Rail, care va respecta noile norme de poluare Euro 5. Aceste propulsoare au fost dezvoltate in colaborare de Mitsubishi Motors Corporation si Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI), aceasta din urma furnizand – printre altele – expertiza in inginerie ca urmare a experientei dobandite in materie de motoare Diesel, atat in industria auto, cat si in cea navala, precum si in tehnologii pentru turbine pentru propulsoare pe benzina.
    Oferit initial intr-o versiune de 1,8 litri – in a doua jumatate a anului 2010 va fi introdusa si in gama noului Lancer – , noua gama “4N13” este derivata din gama de motorizari pe benzina MMC si dispune de cele mai noi tehnologii, intre care o noua turbina cu geometrie variabila, precum si caracteristici de combustie de inalta eficienta care se trag din aplicarea tehnologiei analitice a MMC si MHI.
    Important la aceasta tehnologie este sistemul de variatie a deschiderii supapelor MIVEC (Variable Valve Timing System) patentat de Mitsubishi, care reprezinta o premiera mondiala pentru motoarele diesel destinate modelelor de pasageri.
    In paralel, pentru clientii care doresc o varianta pe benzina, ASX va fi veni cu un nou motor 1.6 DOHC 16v MIVEC, dezvoltat la randul sau “in-house”, de aceasta data derivat din unitatea Mitsubishi de 1,5 litri de pe Colt. in versiunea de pe ASX, motorul va fi prevazut cu pachetul “ClearTec” si va putea fi combinat la o cutie de viteze manuala cu 5 trepte.
    Ulterior, pe anumite piete va fi oferita o versiune de 116 CP si 300 Nm de cuplu a dieselului 4N13.
    Dotari
    Modelul va fi dotat standard cu o serie de echipamente precum radio CD/MP3 cu mufa AUX si 4 difuzoare, aer conditionat manual, 7 airbag-uri si sistemele Active Stability Control si Traction Control.
    Optional sunt oferite aer conditionat automat, senzori de ploaie si de noapte, cruise control, volan multifunctional, monitor pentru parcarea cu spatele, BluetoothTM si conectivitate USB, geamuri fumurii, faruri cu xenon cu functie Super HiD “Wide Vision”, system “keyless”, buton stop-start, tapiterie din piele, interfata Mitsubishi Multi-Communication cu system de navigatie HDD, sistem audio Rockford Fosgate Premium (2).

  2. #2
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Frumos I Love Mitsu
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

  3. #3
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Noul pret : 13.290 euro cu programul Rabla .

    Succesul de care se bucură Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto i-a determinat pe mulţi constructori auto care activează pe piaţa autohtonă, să îşi adapteze oferta. Este şi cazul celor de la Mitsubishi, care profită de programul „Rabla” pentru a lansa cu dreptul noul crossover ASX, în România.
    Potrivit importatorului oficial MCar Trading, cel mai nou membru al gamei constructorului japonez poate fi achiziţionat cu vouchere obţinute în schimbul maşinilor casate. Aşadar, pentru cei care prezintă trei cupoane de casare, noul ASX pleacă de la un preţ atractiv, de numai 13.290 de euro, cu TVA inclus. Eticheta a fost ataşată versiunii de 1.6 litri şi 115 cai putere, echipată cu tracţiune integrală, în echiparea Inform.
    Crossover-ul va fi disponibil şi cu noua motorizare diesel de 1.8 litri, cu patru clindri şi injecţie directă Common-Rail, care respectă normele de poluare Euro 5 şi poate fi ataşată unei cutii manuale cu şase rapoarte. Preţul pentru această versiune, cu nivelul de echipare Inform şi trei tichete de casare este de 16.447 de euro cu TVA inclus.
    Pentru cei care îşi doresc însă tracţiune integrală şi un nivel de echipare superior, cum este Intense, preţul prin programul Rabla este de 21.707 euro.
    Cum era şi normal, noul Mitsubishi ASX beneficiază de garanţie 3 ani în limita a 100.000 de kilometri.



    Cine mai ia Duster cand asta e 13.300 de euro ?

  4. #4
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    13.300 oiro cu tractiune fata. Cu tractiune integrala sare de 20k dar oricum merita.

    Anyway, parerea mea e ca trebuie sa fii pitipoanca rau de tot sa-ti iei SUV cu tractiune doar pe o punte
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca mergi o data pe an la munte , de ce nu ? Daca il folosesti 90% numai in oras ....

  6. #6
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca te duci o data pe an la munte atunci iti iei Logan MCV si iesi mai ieftin
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

  7. #7
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Logan MCV este pentru padurari si fermieri care isi pot transporta galetile de lapte cu ea . Mitsubishi e alta clasa .

  8. #8
    JE SUIS GRAS Expert
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    5,989
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Glumeam, stiu care-i diferenta de clasa, sunt fan Mitsu insa un SUV cu tractiune doar pe o punte mi se pare un sacrilegiu...
    Nu-mi plac oamenii, sunt fiinte rele si fara caracter.

  9. #9
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    La cat e de mare ....

  10. #10
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,599
    Posts Thanks / Likes

    Default

    de duster se va alege prafu'...
    mari producatori japonezi nu stau cu mana in sân sa le ia coji ca dusterul piata...
    cel mai bun exemplu e suzuki care de cativa ani buni colaboreaza cu fiat si are fabrica deschisa in ungaria.
    ca sa nu mai vorbim de subaru si nissan (care, culmea, colaboreaza cu renault)
    incet-incet, masini ca loganul si duster vor exista doar pe pietele locale...au si altii politici de preturi iar de calitate nici nu mai vorbim....

  11. #11
    Member Mentor
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    La capatul tunelului
    Posts
    801
    Posts Thanks / Likes

    Default

    decat Duster clar mai bine un crossover Suzuki SX4/Fiat Sedici sau Nisan JUKE
    http://uploadimage.ro/images/04034302560823760342.jpg

    Cumpara de la PcGarage folosind acest voucher : VPT7KWLZ si beneficiezi de 1% reducere !

  12. #12
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,599
    Posts Thanks / Likes

    Default

    am io o suzu, mintenas fac 70000 de km fara sa fi schimbat absolut nimic la ea...
    doar reviziile obligatorii, ulei (din ala scump ca dracu - 80 lei litrul) si benzina...

    si talpa cat incape in acceleratie.

    PS: vai, am mintit, in primavara am schimbat stergatoarele de parbriz....

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top