Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 51
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default Pe DigiTV ii doare in posterior de clienti

    Acum un an am facut cerere de mutare de domiciliu la DigiTV. In decembrie s-a dus tatal meu la caserie sa imi achite abonamentul si a dat adresa noua... a platit pe un an de zile Baza+MaxPak... Acum o luna m-am terzit ca imi blocheaza accesul pentru neplata serviciului. Mi-a trimis tatal meu chitantele si am observat ca de fapt aia de la caserie ii incasase banii... dar au eliberat chitanta pentru alt abonat care sta la aceeasi adresa (cea noua) difera doar scara de bloc (in loc de D era B). Asa ca s-a dus dinnou la caserie sa rezolve problema... dar nu a putut sa faca nimic... asa ca s-a dus cu vecinul pentru care i-a platit abonamentul si a achitat el doar Baza, pentru ca doar asta avea in contract. Tatal meu a platit cele 3 luni trecute MaxPak cat a fost deschis pentru vecin... si a cerut intreruperea serviciului pentru vecin si sa treaca pe numele meu restul de luni, pentru a nu achita un serviciu deja platit. A fost refuzat... spunandu-i-se ca asa ceva nu se poate si ca trebuie sa achite si restul de bani. Tatal meu a facut o reclamatie la ei cu privire la asta. Ca dupa cateva zile sa se duca si la OPC si sa reclame si acolo... si stupoare aia de la ghiseu nici macar nu au trimis-o pentru solutionare la Bucuresti. Dupa interventia OPC-ului au inregistrat-o si trimis-o in sfarsit la Bucuresti.
    In reclamatie se cerea expres ca pana la solutionare sa nu fie intrerupt serviciu, deoarece a fost platit partial pe un an (300 din 440).
    Da ce credeti ca astora de la DigiTV le pasa de clienti... au blocat accesul (in ajun de Pasti) la toate programele, inclusiv pe cele platite integral pe un an in avans (Baza).
    Am sunat sa ii rog sa imi dea drumul macar la ce am platit PE UN AN IN AVANS... dar ce crezi ca le pasa... "nu avem ce sa va facem... contractul dumneavoastra e Baza+MaxPak... nu a fost platit 144 de lei (suma in litigiu, pentru care au deja o sesizare inregistrata... dupa interventia OPC-lui) asa ca va restrictionam accesul la tot... ca asa e calculatorul programat"

    Concluzia.. sa ma duc sa platesc IAR suma de 144 de lei... sau sa rama fara televizor de PASTI ca asa vrea muschiul DigiTV? (cu toate ca e achitat in avans pe un an)

    Adrian.
    PS: Cat despre cererea de schimbare de adresa... cu siguranta a ajuns direct in cosul de gunoi... pentru ca nu a fost operata, contractul meu figurand inca la adresa veche.

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by adipopa View Post
    PS: Cat despre cererea de schimbare de adresa... cu siguranta a ajuns direct in cosul de gunoi... pentru ca nu a fost operata, contractul meu figurand inca la adresa veche.
    ...pentru orice alta situatie ulterioara...cerere in dublu exemplar , pe cea care ramane la tine luat nr de inregistrare...
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by nirolf View Post
    da, opc-ul ce mai spune despre caz ?
    Inca nu stiu... ma duc maine sa vad

    Au spus sa astept raspunsul la reclamatie...

    Adrian.

  4. #4
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Orice modificare se face doar pe baza unui act aditional completat in 2 exemplare. Exista asa ceva?
    Daca tu spui ca dupa un an, factura merge tot pe vechea adresa, cum de plata s-a facut pe noua adresa? Din punctul meu de vedere, si poate este unul subiectiv, greseala este in mare parte a tatalui tau pentru ca nu a verificat chitanta. Nu pot sa cred ca vecinul pentru care s-a efectuat plata are acelasi nume cu tine...
    nu rezolvi nimic cu opc-ul pentru ca nu ai cum sa demonstrezi ca ai solicitat acea modificare de adresa de facturare, iar casierul nu are nici o vina pentru ca a primit niste bani in schimbul unei chitante cat se poate de fiscala, pe o adresa solicitata de tatal tau.
    Sfat: 144 ron la rds, un cozonac, cateva oua rosii si o lumanare pentru lunile platite fara maxpack...
    peace.

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by velciu View Post
    nu rezolvi nimic cu opc-ul pentru ca nu ai cum sa demonstrezi ca ai solicitat acea modificare de adresa de facturare, iar casierul nu are nici o vina pentru ca a primit niste bani in schimbul unei chitante cat se poate de fiscala, pe o adresa solicitata de tatal tau.
    Sfat: 144 ron la rds, un cozonac, cateva oua rosii si o lumanare pentru lunile platite fara maxpack...
    peace.
    Vorbesti doar ca sa te aflii in treaba

    Am spus ca adresa era partial gresita... la caserie a cautat numele, strada si blocul... nu s-a mai uitat ca scara era gresita... a gasit unul cu numele meu si a facturat pe contractul lui ala. Ai dreptate... tatal meu la 70 de ani a "gresit" ca nu a verificat... dar si pe dobitocul de la caserie la durut in posterior. Putea macar sa verific e CNP-ul si sa vada ca "fiul" celui din fata lui avea 66 de ani. (tatal meu specificand clar ca plateste pentru fiul lui)... dar ce sa-i faci e dificil... nu intra in atributiile lui sa faca asta... clientul nostru, prostul nostru...

    Adrian.

  6. #6
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by adipopa View Post
    Vorbesti doar ca sa te aflii in treaba

    Am spus ca adresa era partial gresita... la caserie a cautat numele, strada si blocul... nu s-a mai uitat ca scara era gresita... a gasit unul cu numele meu si a facturat pe contractul lui ala. Ai dreptate... tatal meu la 70 de ani a "gresit" ca nu a verificat... dar si pe dobitocul de la caserie la durut in posterior. Putea macar sa verific e CNP-ul si sa vada ca "fiul" celui din fata lui avea 66 de ani. (tatal meu specificand clar ca plateste pentru fiul lui)... dar ce sa-i faci e dificil... nu intra in atributiile lui sa faca asta... clientul nostru, prstul nostru...

    Adrian.
    hai sa-ti mai spun o treaba ca sa nu crezi ca vorbesc doar ca sa ma aflu intreaba. facturile se trimit cu un scop (e adevarat ca nu ajung mereu dar asta este alta discutie). inafara de factura exista numar contract, id client, cnp (cum ai zis chiar tu), serie cartela, serie decodor, etc. personal incasez (pe langa multe alte atributii si spun asta nu ca sa ma plang) de la 9 la 18, de luni pana vineri. daca vine cineva fara factura nu e bine sa nu incasezi ca "eu vreu sa-ti dau bani si tu nu-i primesti?". tot in acest interval orar se prezinta cel putin un client pe zi (JUR) care nici nu deschide plicul sa vada ce scrie pe factura, iar de multe ori factura nici e a lui ca de fapt e a lu' vecinu da o plateste oricum si vine dupa, sa reclame faptul ca a ramas fara semnal. am fost injurat si agresat verbal pentru ca anumiti clienti au primit factura chiar daca au platit in avans de parca trebuia sa ma duc eu la poarta lor sa le recuperez factura deja emisa si expediata. exemplele sunt nenumarate si pot sa mai scriu pana dimineata. sunt lucruri reale care se intampla in orice casierie, indiferent de profilul societatii. raspunderea este mare, cerintele de asemenea iar volumul mare de munca de multe ori isi spune cuvantul. va rog sa nu incepeti sa-mi scoateti ochii cu fraze de genul "cine te pune" ca sunt satul. vreu doar sa scot in evidenta faptul ca acea persoana care a incasat banii tatalui tau, poate, nu este "dobitoc" si nici nu cred ca e corect ca fiecare client care vine sa plateasca sa fie tratat cu scaun, ceai si biscuiti pana isi aduce aminte de ce a venit in casierie si pentru cine vrea sa plateasca. (nu o lua ca pe o lipsa de respect la adresa tatului tau - vorbesc in general)
    Ca sa nu o mai lungesc, incearca sa primesti sfatul meu, sa accepti faptul ca 90% din vina este a tatalui tau si sa platesti diferenta pentru maxpack. Repet: din punt de vedere juridic nu ai argumente sa pornesti un razboi pe care il vei pierde la prima strigare...

  7. #7
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @velciu sa spunem ca e ca tine... de ce mi s-a intrerupt un seviciu pe care l-am platit in avans doar pentru faptul ca sunt in litigiu cu DigiTV pentru o parte pe care am achitat-o pe numele altcuiva... fapt pentru care e deja o reclamatie depusa la onorabila firma la care lucrezi. Reclamatie care nu a fost luata in calcul decat dupa interventia OPC-ului.
    Nu ti se pare ca e un abuz... o tratare a clientului dintr-o pozitie de forta... nu ne intereseaza ca ai platit in avans pe un an... daca nu platesti tot noi iti taiem tot (inclusiv ce ai platit) ca asa vrea muschiul nostru...

    Si ca sa nu sari ca ars... MaxPak a fost platit deja la dublu pe primul trimestru... deci luna asta e achitata... cu toate astea au taiat tot.

    Adrian.
    PS: Eu nu am cerut sa mi se faca dreptate pentru lunile ce au trecut... eu am cerut sa se faca dreptate pentru lunile ce urmeaza... adica sa i se intreupa serviciu, nedorit, clientului pentru care am platit anticipat (MaxPak) si sa se treaca restul de luni pe numele meu...

  8. #8
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by velciu View Post
    Ca sa nu o mai lungesc, incearca sa primesti sfatul meu, sa accepti faptul ca 90% din vina este a tatalui tau si sa platesti diferenta pentru maxpack. Repet: din punt de vedere juridic nu ai argumente sa pornesti un razboi pe care il vei pierde la prima strigare...
    Eu spun ca vina e 50-50... pornind de la faptul ca nu au actualizat adresa... cu toate ca am depus cerere in acest sens... probabil ca s-a intamplat ca si cu reclamatia, care a fost luata in considerare doar dupa ce au sunat cei de la OPC.

    Ti se pare ca cer prea multe vezi ce am scris mai sus... imi recunosc partea de vina... asa ca am achitat pana acum tot ce am consumat (1 an in avans Baza si 3 luni, din nou, MaxPak)... eu nu am cerut decat sa mi se transfere ce am achitat in avans de pe clientul care nu are acest serviciu in contract pe contractul meu... ti se pare atat de nerezonabil ce am propus?

    Adrian.
    PS: Si pentru faptul ca nu am achitat in avans un serviciu (pe care l-am achitat defapt, dar gresit) mi se intrerupe acum un alt serviciu deja achitat... cum numesti tu asta

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2009
    Posts
    217
    Posts Thanks / Likes

    Default Sfat

    un sfat sa aveti in vedere la achitarea facturilor:

    - comunicati casierului ID client (o hartie mica in portofel, un sms pe tel);
    - comunicati casierului CNP (il gasesti pe Cartea de Identitate, daca nu il tii minte);
    - comunicati casierului seria cartelei ( vezi id client-ul ).

    Cu cat esti mai precaut cu atat esti mai castigat.
    "Success is not finale, failure is not fatale, is the courage to continue that counts."

  10. #10
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by miniatus View Post
    un sfat sa aveti in vedere la achitarea facturilor:

    - comunicati casierului ID client (o hartie mica in portofel, un sms pe tel);
    - comunicati casierului CNP (il gasesti pe Cartea de Identitate, daca nu il tii minte);
    - comunicati casierului seria cartelei ( vezi id client-ul ).

    Cu cat esti mai precaut cu atat esti mai castigat.
    Aici ai dreptate... sa iti spun, sincer, m-am cam certat cu tatal meu... pentru ca putea, foarte simplu, sa ia chitanta cu care a fost platit cu un an inainte si sa se duca cu ea, pentru ca o avea la indemana... dar el e obisnuit sa se duca sa plateasca pentru el fara...

    Adrian.

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    289
    Posts Thanks / Likes

    Default

    numele meu de familie e mai greu de retinut din prima.

    intotdeauna comunic cnp-ul cand platesc.


    in cazul de fata nu stiu la ce ajuta ANPC. si eu pot sa ma duc sa platesc intentionat pentru vecinu' care are acelasi nr de casa si sa ma duc ulterior sa zic ca de fapt pentru mine am vrut sa platesc.


    ce nu inteleg eu din poveste.

    vecinu are maxpak?
    daca da, de ce nu ti l-a platit si pe asta ? ? ?

    daca nu

    cum Doamne iarta-ma a fost tatal tau taxat pentu maxpakul vecinului daca el nu are
    .

  12. #12
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by maistorul View Post
    cum Doamne iarta-ma a fost tatal tau taxat pentu maxpakul vecinului daca el nu are
    Foarte simplu tatal meu sa dus la ghiseu si a dat numele si adresa si a spus ca vrea sa plateasca pe un an abonamentul la Baza+MaxPak... angajatul DigiTV a cautat dupa nume si strada, a gasit el pe cineva care corespunde si a incasat banii fara sa se mai asigure ca e si pe clientul bun... iar tatal meu nu s-a uitat, vazand ca numele coincide...

    Vecinul nu are MaxPak in contract... tocmai aici era discutia... eu nu am vrut decat ca de luna urmatoare sa se corecteze greseala (a mea... a lor... mai conteaza?) dar cei de la DigiTV, filiala locala, l-au luat pe "nu se poate" in brate si "trebuie sa platiti a doua oara integral daca vreti sa beneficiati... asa ca am facut reclamatie la Bucuresti... dar intre timp mi-au restrictionat accesul la TOT pentru ca nu am achitat si restul de 144 lei, contravaloarea MaxPak de pe perioada aprilie-decembrie (adica in avans). Iar solutionarea la reclamatie o dau in 30 de zile... adica eu ar trebui sa stau 30 de zile fara sa beneficiez de abonamentul platit integral (Baza) pe un an de zile, pentru ca nu am achitat ceva de care nu am beneficiat inca...

    CUM SE NUMESTE OARE ASTA

    Adrian.

  13. #13
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Mures
    Posts
    937
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu la caserie comunic CNP-ul. Iar daca platesc online trec codul client si nr. factura.

  14. #14
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Levy View Post
    Eu la caserie comunic CNP-ul. Iar daca platesc online trec codul client si nr. factura.
    Ai dreptate... asa trebuia facut... cum am spus mai sus... tatal meu se putea duce foarte frumos cu ultima chitanta, pentru ca o avea la indemana, si sa plateasca, da nu a facut asta... Acum nu e cum ar trebui sa fi facut... e cum s-ar putea rezolva pe cale amiabila o greseala, care e in egala masura a celui care a platit cat si a celui care a incasat banii.
    Problema e ca cei de caseria DigiTV i-au durut in posterior, ei au incasat niste bani si basta, nu i-a mai interesat sa mai faca nimic...
    Initial i-a spus tatalui meu sa plateasca dinnou totul, ca ei nu sunt responsabili... Nu au vrut nici macar sa ii dea date despre contractul pentru care a platit... A trebuit sa se duca singur la respectiva pesoana si sa merga impreuna la caserie si sa repare o parte din greseala. Omul nu a vrut sa achite ceva ce nu are in contract...
    Vecinul a fost de vre-o 3 ori sa achite si i-a fost refuzata plata fara nici cea mai mica explicatie... doar "a fost achitat"... deci cei de acolo stiau de greseala facut, dar i-au durut fix in ***.

    Adrian.

  15. #15
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by maistorul View Post
    cum Doamne iarta-ma a fost tatal tau taxat pentu maxpakul vecinului daca el nu are
    Asta ma manca pe limba (buricul degetelor ) si pe mine sa intreb de cum am inceput sa citesc , ceva e putred in toata povestea asta , cam prea mare intamplarea cu doi vecini de scara cu acelasi nume si cu digi amandoi ! . De cele mai multe ori clientul este cel vinovat , am spus-o si o mai spun , romanul este foarte ignorant in ceeace priveste chitante , contracte , informari , pur si simpu asteapta totul pe tava de la de la cel de peste birou . Eu am obiceiul chiar si daca iau o vitamina sa citesc totusi prospectul pentru a vedea ce si cum , nu mai zic de o chitanta sau un contract . Ca o parere personala : nu mai trimiteti oamenii in varsta sa va rezolve problemele (nici macar pe ale lor) pentru ca ei au trait alte timpuri fara prea multe hartii si nu inteleg ca in ziua de azi o semnatura data pe o fituica te poate baga chiar si in puscarie . Eu inteleg perfect cat de greu este pentru angajatii de la orice ghiseu , a lucra cu omul este cea mai idioata meserie si daca nu credeti stati macar o ora intr-o casierie si vedeti cati nebuni si cu ce idei vin si puneti-va in situatia casierului care a repetat ieri de cinci ori la un client ca daca nu plateste si luna in curs nu poate sa-i reactiveze serviciul si el tot o tinea pe a lui ca vine dupa 1 aprilie ca sa nu mai plateasca pentru doua zile cat mai sunt din luna asta ! . Si din astia sunt muuuuuuulti si sa nu va mirati daca peste un timp o sa auziti ca un casier "descreierat" a scos pistolul si a ucis clientul ! Recomand casierilor ca dupa cel mult 2 ani sa-si caute alt loc de munca sau macar sa nu le lipseasca Xanax-ul din buzunar .

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top