Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Dacia Logan Hatchback



    Mahindra Renault vrea sa dezvolte o versiune mai scurta a lui Logan, pentru a face modelul mai atractiv pentru piata din India. Acesta are un portbagaj a carui marime a fost redusa drastic, pentru a reduce lungimea totala a modelului cu aproape 20 de centimetri. Scopul final al celor de la Mahindra este o lungime de mai putin de 4 metri a lui Renault Logan, pentru ca modelul sa fie eligibil pentru o reducere de 10% pe piata din India.
    Cea de-a doua parte a acestei reduceri implica un motor de pana la 1.200 centimetri cubi in cazul unitatilor otto, sau un motor de pana la 1.500 centimetri cubi in cazul propulsoarelor diesel. Astfel, Mahindra Renault ar putea oferi in continuare motorizarea 1.5 dCi a lui Logan, in timp ce motorul de 1.2 litri ar putea fi preluat de pe Nissan Micra, in ciuda faptului ca Dacia produce un motor de 1.2 litri la Mioveni si il poate livra prin centrul CKD integrat chiar si pe piata din India. Unitatea otto de 1.2 litri produsa de Dacia dezvolta 75 CP la 5.500 rpm si un cuplu motor maxim de 108 Nm la 4.250 rpm. Viteza maxima a modelului respectiv este de 161 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 13.6 secunde.
    Exista posibilitatea ca indienii de la Mahindra sa foloseasca motorul de provenienta Nissan deoarece acesta ar putea fi mai ieftin decat unitatea construita la Mioveni, dar aceste date nu au fost confirmate inca de oficialii parteneriatului Renault-Nissan-Mahindra. Logan a suferit o scadere dramatica a vanzarilor pe piata din India in defavoarea unor modele precum Maurit Suzuki Swift Dzire si Tata Indigo Manza. In ultimele doua luni ale acestui an, indienii de la Mahinda au vandut doar 250 de unitati Logan pe piata interna, in timp ce vindeau aproape 3.000 de unitati la debutul acestui model pe piata, in urma cu doi ani.

  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Stopurile nu par la fel .



  3. #3
    Junior Member Teacher
    Join Date
    May 2005
    Posts
    475
    Posts Thanks / Likes

    Default

    sunt de Sandero.. stopurile..

    mai bine Hatchback-uiau direct Sandero

  4. #4
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Mures
    Posts
    937
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Mi se pare nereusita varianta asta. Adica nu e estetica deloc.

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu e vorba de estetica , e vorba ca in India masinile sub 4 metri au reducere de 10% de la guvern . D'aia au fost nevoit sa o taie putin sa aibe 4 m .

  6. #6
    Strajernic Expert
    Join Date
    May 2007
    Posts
    3,884
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca mai taia si din fata ramanea cat un Lastun si avea 20% reducere....

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top