Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    949
    Posts Thanks / Likes

    Default Plata DIGI prin internetbanking

    Domnu` [email protected],
    Pana acum am platit factura DIGI la caseriile RDS pe cateva luni in avans(5-6) dar in aprox 4 ani de cand am DIGI n-am vazut ce culoare are factura. Acum mi-am activat internet banking si as vrea sa platesc online, comod de acasa.
    E sfarsitul lui februarie si nu am primit factura pe luna ianuarie(cei de la UPC sunt mai "flamanzi" si mi-au trimis-o deja pe luna februarie).
    Domnu`sef cum as putea sa intru in posesia facturii lunare ca sa pot plati si eu regulat si cinstit pe internet.

    Multumesc

    Al D-vs
    don Pedro
    Parabola 1,5 Al;DiseqC1.2;Strong SRT A12 maxi;LNB Inverto Twin 0,3 db, 1X DIGI, OPTIBOX 500, Skystar 2 r2.3

  2. #2
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    20
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Daca esti abonat si la Fiberlink (internet) atunci iti poti vizualiza factura la adresahttp://www.rdslink.ro/admin/admin.php. Ai acolo butonul de cont existent, introduci codul client si parola de pe foaia pe care ti-au dat-o baietii la instalarea fiberlink. Eu asa platesc de vreo 3 ani aproape si nu am avut nici o problema. Bafta

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    82.7 N 114.4 W
    Posts
    991
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Factura lunii ianuarie s-a emis in jurul datei 20 decembrie. Daca nu a ajuns pana la inceputul lunii s-ar putea sa nu mai ajunga sau sa se fi pierdut in neant.

    Dar de ce nu intri tu pe http://admin.rdslink.ro , te loghezi cu userul si parola pe care ti le-a furnizat RDS si vezi detaliile complete despre facturile emise achitate/neachitate.

  4. #4
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by don Pedro View Post
    Domnu` [email protected],
    Pana acum am platit factura DIGI la caseriile RDS pe cateva luni in avans(5-6) dar in aprox 4 ani de cand am DIGI n-am vazut ce culoare are factura. Acum mi-am activat internet banking si as vrea sa platesc online, comod de acasa.
    E sfarsitul lui februarie si nu am primit factura pe luna ianuarie(cei de la UPC sunt mai "flamanzi" si mi-au trimis-o deja pe luna februarie).
    Domnu`sef cum as putea sa intru in posesia facturii lunare ca sa pot plati si eu regulat si cinstit pe internet.

    Multumesc

    Al D-vs
    don Pedro
    Stimate client, coleg de forum, acest serviciu este online la cererea multora de aici aproape de un an de zile:

    http://www.digitv.ro/factura_email.html

    Al Dvs. [email protected]
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    949
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Internet am de la UPC , cei de la RDS nu se "deranjeaza" cu casele particulare, ei au un obiectiv fix: blocurile, desi cablul care alimenteaza singurul bloc de pe strada unde stau eu trece prin fata csei mele. Deci singura solutie e cea data de [email protected], pentru care ii multumesc.
    Parabola 1,5 Al;DiseqC1.2;Strong SRT A12 maxi;LNB Inverto Twin 0,3 db, 1X DIGI, OPTIBOX 500, Skystar 2 r2.3

  6. #6
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Stimate client, coleg de forum, acest serviciu este online la cererea multora de aici aproape de un an de zile:

    http://www.digitv.ro/factura_email.html

    Al Dvs. [email protected]
    Marite mic-mare sef sugestie:
    Nu s-ar putea face pe viitor sa se expedieze automat in fiecare luna factura pe email? Un fel de notificare automata prin email la cererea clientului

  7. #7
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    S-W RO
    Posts
    1,570
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @csachiri : pina si la AKTA exista aceasta notificare privind emiterea facturii pe mail, deci daca s-ar vrea cred ca ar fi posibil si la Digi.

  8. #8
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Oare asa ar treboi sa fie si la RCS-RDS ? Sau numai la operatorii care se respecta si isi respecta clientii?

    Timpul este important pentru oricine, iar pentru tine ca om de afaceri este cu atat mai valoros. De aceea, Vodafone iti ofera posibilitatea de a primi factura fiscala mult mai rapid: online, direct in contul tau MyVodafone! Cu MyVodafone, totul va fi mai rapid si mai comod pentru tine si nu-ti vei mai face griji ca factura ar putea intarzia.

    Cum procedezi?

    Intra in contul tau MyVodafone, activeaza-ti acum factura electronica si, incepand de luna viitoare, factura va avea valoare fiscala. Documentul va purta semnatura electronica si marca temporala, conform cerintelor legale, si va putea fi folosita in contabilitate.

    Odata activata, vei putea accesa factura, in mod securizat, de oriunde ai conexiune la Internet. Iar cu ajutorul rapoartelor analitice din MyVodafone vei avea un control mai bun al costurilor legate de comunicatii din companie. Pentru mai multe detalii intra aici.

  9. #9
    Stargate FAN Teacher
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    aproape de Cluj
    Posts
    288
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @csachiri: Păi trimit mesaje, mai vrei și mail ?
    Cnd ˝uit˝ să plătesc factura mi trimit un mesaj de genul pe mobil:

    Va rugam sa achitati factura scadenta la XX.XX aferenta ID-ului XXXXXXX, pentru care aveti inregistrat soldul n valoare de XX.XX RON. Va multumim!
    Expeditor: 0770700700
    pe... digi.mobil.

    @armand25: Respectivul serviciu este disponibil și pentru PF?
    Orange emite factura n format electronic, semnată digital și tot:



    Asta e, toți operatorii au mici probleme.

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Bukovina
    Posts
    182
    Posts Thanks / Likes

    Default

    exista si la digi serviciul DigiCare in stadiu Beta care a functionat cateva zile prin noiembrie. acest serviciu este in lucru. o versiune pentru clientii business http://corporate.rcs-rds.ro/

  11. #11
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    61
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu am patit altceva. M-am luat dupa ce scrie la adresa:

    http://www.rdsnet.ro/

    "ATM-uri/Bancomate ale bancilor partenere precizand minim cod client"

    Factura cred ca am vazut doar una de cand sunt abonat, de obicei platesc la casieri. Cum in ultimul timp e coada destul de mare, am zis ca o platesc la bancomat. Mi-am notat de pe o chitanta mai veche codul client si m-am dus la bacomat. Evident pe langa codul client, bancomatul mi-a cerut la plata si numarul de factura. Bag codul client, la numar factura las gol, dau continuare fara numar de factura (ca doar asa scrie pe site-ul RDS), imi ia bani, bacomatul imi da fituica, dupa vreo doua zile ma suna cei de la banca ca nu au putut sa-mi proceseze plata pentru ca nu am precizat numarul de factura si ca mi-au pus banii inapoi pe card. Le spun ce si cum, ei nu, ca batman, batman, agrementul dintre ei si rds spune ca e nevoie si de un numar de factura de 8 cifre. Sun la RDS, deja eram scadent cu o zi, ii explic aluia ce si cum, el: "e nevoie si de cod client si numar de factura". Ii spun ca pe site-ul lor scrie altceva, ii dau url-ul, imi spune ca-i gresit si ca imi multumeste ca i-am anuntat. A trecut mai bine de o luna, si pe site apare la fel, nu s-a deranjat nimeni sa modifice: "precizand minim cod client".

    [email protected], daca citesti postul asta poate poti trage de maneca pe cine trebuie... Poate fi de folos altor clienti RDS in viitor.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top