Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 0 EUR (0%)
Donate to support this site...

Page 2 of 54 FirstFirst 1234 12 52 ... LastLast
Results 16 to 30 of 798

Thread: VU+ Duo

Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by marcelll View Post
    mai degraba acesta este un dreambox 8000 killer

http://www.reel-multimedia.com/de/sh...sche_daten.php
    la 1300e...ma cam indoiesc ! Si acuma cu recessiunea asta,nici un producator nu se gandeste sa alinieze preturile ! !

aceeasi pagina,dar in engleza:
    http://www.reel-multimedia.com/en/sh...nical_data.php
    Dreambox7020 & WavefrontierT90

Cu bani poti cumpara o casa, dar nu un camin. Cu bani poti cumpara un pat, dar nu somnul linistit. Cu bani poti cumpara un ceas, dar nu si timpul ce se scurge. Cu bani poti cumpara o carte, dar niciodata cunoasterea. Cu bani poti cumpara pozitia sociala, dar nu si respectul. Cu bani poti cumpara medicamente dar nu sanatatea. Cu bani poti cumpara sex, dar nu si dragostea. Cu bani poti cumpara o asigurare, dar nu iti poti cumpara viata. Vezi tu, in viata... Banii nu sunt totul! De aceea, daca ai prea multi... Trimite-mi-i mie !

Technics...is timeless ! ! !

Banned
    RDI - Board Banned Avatar

Posts Thanks / Likes

Toti fac Dreambox killer , iPhone killer , pana acum nimeni nu a reusit in niciuna dintre cele doua directii.

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

Azi am comandat VU+ Duo, sa vad daca ajunge in 2 zile.
    Am mai primit 3% Rabat, am sperat sa-l primesc la 419€, dar nu mai au oferta.
    Atunci mai multe infos.

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

Ceea ce e interesat de urmarit la acest Reciever e cum se descurca pe partea de multimedia: adica stie sa decodeze divx,avi,xvid pe langa mkv/x264 asa cum stie dm8000? Stie sa decodeze DTS audio ca dm8000?
    Iar la partea de CS: cati clienti/servere de cccam suporta? Se stie ca de ex dm800 sta prost la capitolul ethernet(nu vbesc de wireless aici) si ca nu poate accepta multe conexiuni.
    De asemenea, cum sta cu temperatura? Frige sau nu?
    Chiar as ruga posesori de vu+duo sa posteze daca se poate raspunsuri la intrebarile mele,ca pe hartie sta ft bine si-mi face cu ochiul.....

Memento Mori Teacher

Posts Thanks / Likes

Poate sa-mi spuna cine-l are daca exista vreun plugin pentru a vedea divx si xvid (din primul post am inteles ca e nevoie de un plugin pentru asta).
    Daca da, vand dm800 original cu HDD de 320 Gb.

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

Cred ca mai important ar fi sa stie DTS audio decat divx/xvid....pana la urma un rec HD il iei sa redea in principal formate hd(si nu divx/avi) aici dm800 reuseste cu succes sa redea mkv/x264/mp4/m4v. Ce ma nemultumeste la dm800 e lipsa DTS, nu poti urmari un BlueRay rip cu sunet "original"

Fan Barca Teacher
    Posts Thanks / Likes

Sal ,

nu stiu cit de bun ai V+Duo asta dar dupa cite am vazut imaginile pli si gemini care merg pe el nu stiu sa duca CCcam pe ambele tunere face freeze tot timpul

Deci sa mearga asta in primul rind si dupaia intrebatzi de divx , xvid , x file si avioane

Inca stau in cumpana sa vad V+Duo made in Taekwondo sau ma dau napoi la nemtzi si asa am toata seria cu un DM 8000

O seara buna

@+

Memento Mori Teacher

Posts Thanks / Likes

De data asta am intrebat pentru mine. Nu o sa se mai intample. Promit ca pe viitor sa intreb pentru tine sperand, in acelasi timp, ca altcineva sa intrrebe si ce ma intereseaza pe mine.

Banned Expert

Posts Thanks / Likes

Mai , oamenii buni acest receiver de abia a aparut in comert si nu peste tot si voi vreti deja sa ai facilitatiile unui dm 8000 , din prima ?
    Nici dm 8000 cand a aparut pt. prima oara aveea un soft in faza incipienta si probabil ca si acum mai are destule prb. nerezolvate
    Ideea este ca pe acest receiver se poate rula o imagine E2 , fara a mai fii compilata pt. alte tipuri de proace
    Ce poate si ce se poate instala ca plugin-uri , ne va/vor comunica detinatorul/ii acestui receiver , dar deocamdata sa-l lasam sa vedem ce stie/poate comparativ cu dm 8000 , folosind aceeasi imagine la ambele receivere
    Doar asa pot concluziona posesorii calitatile - si + , ale acestui receiver
    Oricum are din start un mare + = pretul , mai citim si despre restul de la posesorii

Member Mentor
    Posts Thanks / Likes

Au mai testat si altii.(din pacate numai in germana )VU+ duo

--------------------------------------------------------------------------------

hier ein sehr guter erfahrungsbericht:

nach der weniger schönen Erfahrung mit der QBoxHD hatte ich eigentlich für mich beschlossen: wenn schon eine andere Box zu mir ins Haus kommt, dann nur noch Dreamboxen. Nachdem ich aber immer interessantere Details über die neue VU+ Duo lesen konnte habe ich es gemacht. Seit einer Woche steht sie auf meinem Arbeitsplatz.

- ausgepackt (Handbuch im Karton gelassen)
    - erster Schock, schwarze Box und WEISSE Fernbedienung. Wie passend
    - mit 38cm Breite ist sie gut 5cm schmaler als meine Dreambox 8000
    - Gehäuse aufgeschraubt, fünf Schrauben sind schnell und problemlos gelöst
    - 160GB S-ATA Festplatte lag hier noch rum und war schnell eingebaut. Alle benötigten Schrauben, Kabel und sogar Gummipuffer liegen bei.
    - schnell noch angeschlossen und...

Der zweite Eindruck bestätigt, dass die Box nicht so viel her macht wie meine DM8000 doch gegenüber den anderen mir bekannten Boxen auch keine schlechte Figur macht. Links neben dem einstelligen Display ist ein Dreh- Druckknopf mit dem man die Sender auswählen kann (drehen) und per Druck dann bestätigt. Das Display zeigt den Sender- oder Menünamen mit ca. 20 Zeichen (nicht gezählt) an.

Rechts neben dem Display ist eine Klappe hinter der sich ein USB- Port und jeweils zwei Karten- sowie CI-Slots sind. Hinten finden wir die beiden Anschlüsse für die Antennenkabel und gleich erkennt man, dass die Tuner fest verbaut sind und nicht gegen andere Tuner gewechselt werden können. Aber... ist ja auch ein SAT-Receiver.

Außer den beiden SCART-Anschlüsse finde ich einen Ethernet und zwei USB-Ports. Ein HDMI, ein SPDIF, die Chinch Stecker für Video und Audio und ein serieller Port vervollständigen die Anschlüsse. Natürlich nicht zu vergessen das Netzkabel und den Netzschalter.

Genug betrachtet. Jetzt aber einschalten. Die Bootzeit kommt mir bekannt vor, knapp 1 1/2 Minuten sind ähnlich lange wie die meiner DM8000. Danach war ich sofort heimisch. Wenn ich es nicht besser wüsste würde ich jede Wette eingehen, dass ich vor meiner DM8000 sitze und nur vergessen habe den TV-Eingang zu wechseln. Doch das konnte ja gar nicht sein, da die VU+ Duo an meinem 24" Computer Monitor per HDMI angeschlossen ist. OK... dann schnell mal die gleichen Einstellungen wie bei meiner DM8000 vorgenommen, Sendersuchlauf (13° und 19,2°) findet 37xx Kanäle und somit ähnlich viele wie meine Dream.

Die Fernbedienung liegt gar nicht so schlecht in der Hand und die Kombination Box - FB hat sogar eine leicht bessere Sende/Empfangs Qualität. Man darf ruhig etwas daneben zielen. Die Tastenanordnung weicht nur wenig aber recht entscheidend von der Dreambox FB ab. Ist aber nur ungewohnt wenn die Menu-Taste eben ganz woanders liegt. Ansonsten wirft die Anordnung keine Fragen auf und nur das soll zählen.

Jetzt will ich natürlich ein anderes, jüngeres Image drauf machen. Die VU+ Duo kann nicht über ein WebInterface geflashed werden sondern wird, wie die DM8000 auch, über ein serielles und Netzwerkkabel geflashed. Oder... viel bequemer per USB-Stick. Das jeweilige Image gibt es immer in zwei Versionen, einmal als *.nfi (woher kenn ich das blos (?)) oder als Zip-Datei in dem drei Dateien sind welche auf einen USB-Stick kopiert werden müssen. Dabei muss man beachten, dass kein weiterer USB-Stick an gestöpselt ist und der Stick vorne angesteckt wird.

Dann die Box per Netzschalter mit dem USB-Stick (vorne) booten und... so Gott will funktioniert das auch. Warum schreib ich das: von meinen drei USB-Sticks erkennt die Box nur einen einzigen. Auf dem Display kann man verfolgen was gemacht wird und was man machen muss. Nämlich zum Schluss den Stick abziehen und den Netzschalter aus- und wieder einschalten. Nach rund 75sek. ist die Box wieder bereit für die Grundeinstellung.

Jetzt zu den interessanten Features: es laufen ALLE, nicht die Hardware ansprechenden, Plug-In der Dreambox 7025, 800 und 8000 Reihe. Sogar der Bootmanager Barry Allen ist angepasst und damit lassen sich sogar DM8000 Images auf der VU+ Duo installieren. Lauffähig wohlgemerkt... Auch kann man Tools wie DCC_E2 oder DreamBoxEdit unverändert nutzen. Ob FTP oder Telnet... alles genauso wie man es von den Dreamboxen kennt. Bei dieser Gelegenheit, die Netzwerkspeed PC - VU+ Duo über eine Fritzbox ist mit >8000kByte/Sek. mehr als ordentlich.

Und zum Schluss die spannende Frage: Pay-TV - CS. Ob alle auf der Dreambox laufenden EMUs genutzt werden können habe ich nicht getestet. Aber die CCcam und die oscam in Kombination haben sowohl meine Sky-HD als auch die HD+ Karte aufgemacht. Aus anderen Threads ist zu lesen, dass auch Home-CS wie auf der Dreambox läuft. Sowohl als Client als auch als Server.

Wozu nun noch eine Dreambox 8000 kaufen? Nun es gibt noch ein Reihe an Ungereimtheiten. Hier mal die Punkte die mir aufgefallen sind welche die VU+ Duo nicht oder nicht so gut wie meine DM8000 kann.

- kein PIP
    - keine Timer-Aufnahmen aus dem DeepStandby
    - gegenüber diversen Boxen doch ein schlechteres Bild
    - kein DTS Passthrough (wird wohl vom Chipsatz nicht unterstützt)
    - Probleme mit *. mkv + Divx Filmen
    - kein spulen im Mediaplayer
    - kein Dolby Digital über HDMI
    - noch andere kleine Fehler die ich aber nicht selber festgestellt habe.
    DM7080 , DM8000, DM800-SE,VU+Zero, DM500-s, DM500-s/clone, Humax5400, Nokia 9500, Hyundai 1120 (polizat) , T90 / 23°,19°,16°,13°,9°,5°est,1°w .Panasonic 46GT30.

Fan Barca Teacher
    Posts Thanks / Likes

Sal ,

nu pre ama impac eu cu germana si nu fac promotzie la Dm ca nu is curios

Dar dupa cite vad eu si intelege creieru meu mi vad asa ceva la V+ala

- kein PIP
    - keine Timer-Aufnahmen aus dem DeepStandby
    - gegenüber diversen Boxen doch ein schlechteres Bild
    - kein DTS Passthrough (wird wohl vom Chipsatz nicht unterstützt)
    - Probleme mit *. mkv + Divx Filmen
    - kein spulen im Mediaplayer
    - kein Dolby Digital über HDMI
    - noch andere kleine Fehler die ich aber nicht selber festgestellt habe

Concluziile le trageti deci ramin in tara lui Luky si aparatele lor cit or costa asta ete

O seara puna

Punct

@+

Member Mentor

Posts Thanks / Likes

@lau
    Cind s-a scris acest BERICHT Ar fi interesant de stiut.

Silver Member Expert
    Posts Thanks / Likes

@try2learn

Asta-i tot ce ai inteles, 20% din tot textul si tocmai partile "negative"?
    Sau ma lasi pe mine sa le spun ce poate scula asta?
    Deci poate tot ce poate un DM8000, punctele enumerate la sfirsit nu le poate deloc sau nu le poate la fel de bine ca DM8000.
    Bineinteles ca nu poate sa faca vata pe batz,cocosei(popcorn) sau mititei.

Banned Expert

Posts Thanks / Likes

Pai eu de ce am scris mai sus , a se mai aveea rabdare pt. ca posesori acestui receiver stiu foarte bine ce au de testat si mai ales de comparat cu dm 8000
    Inca odata ma repet ca nici dm 8000 la ora actuala ( dupa ceva luni de la aparitie , nu ca noul receiver care nu are nici 1 luna de comert ) , nu a scapat de anumite prb. inerente oricarui produs nou
    Eu zic a nu se lua in considerare ( si mai ales daca nu cunoasteti si limba review-ului ) "de toate pt. toti" , fiindca uni pot fii partinitori pt. "x" sau "y" receiver si atunci este normal pe undeva sa se puncteze doar anumite puncte pozitive/negative , in functie de "doleantele" testorului

Banned

Posts Thanks / Likes

Da , daca e review in germana , precis e anti , daca era in coreeana precis era pro ...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)