Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    658
    Posts Thanks / Likes

    Default @[email protected] : anulare contract digi in termen de 14 zile de la semnare ?

    exista vreo clauza prin care se poate anula un contract incheiat cu Digi RDS in termen de 14 zile de la semnare ? l-am incheiat saptamana trecuta, si as vrea sa-l anulez si sa inchei unul nou, ca am gasit la alt alt punct digi cardul nagra 3 rosu (saptamana trecuta am primit unul galben). as prefera cardul rosu, ca sa-l pot activa si din internet, nu numai telefonic.

    @[email protected]
    ma poti ajuta te rog (ti-am trimis pm) ?
    Last edited by rocky7; 25th January 2010 at 17:58.

  2. #2
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rocky7 View Post
    ca sa-l pot activa si din internet, nu numai telefonic.
    HA HA HA HA .... ce scuza misto.....;

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Cluj
    Posts
    994
    Posts Thanks / Likes

    Talking

    Quote Originally Posted by rocky7 View Post
    am gasit la alt alt punct digi cardul nagra 3 rosu (
    Toate sunt Nagra 3.
    Si de ce sa o activezi tu? Sunt altii platiti pentru asta.........
    Roling Stones, Dire Straits, Deep Purple, Led Zeppelin, Beatles, Creedence Clearwater Revival, Scorpions, Meat Loaf, Accept, WASP, Huey Luis & the News, Warlock, Helloween, Stratovarius, Lita Ford,Nightwish, Queen, Pink Floyd, Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani, Metallica (whiskey in the jar).. cativa cu care ma mai cunosc si eu.

  4. #4
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Olt
    Posts
    22
    Posts Thanks / Likes

    Default

    corect sa spunea ca iti trebuia cel rosu pentru a putea sa vezi in share cred ca am dreptate nu

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    658
    Posts Thanks / Likes

    Default

    eu am pus o intrebare de principiu, si daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. nu inteleg pe cei ce va lansati in tot felul de speculatii, daca tot nu ma puteti ajuta la rezolvarea problemei.

  6. #6
    Известный член. Master
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Budapest-Roumani
    Posts
    84
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cel mai bine ar fi sa citesti contractul pe care l-ai semnat.

    dealungul timpului au fost emise mai multe tipuri de contracte , cu anumite conditii la punctul Reziliere.

    Din cate stiu eu in urma cu ceva timp(aprox. 1 an , poate si mai mult) nu se rezilia contractul in mai putin de 6 luni, acum e posibil sa fie mai mult.

    Anumit punct din contract sti.... faptul ca se poate rezilia daca nu iti instaleaza antena in anumit interval de timp(ceea ce e cel mai posibil ca nu prea sunt instalatori) , asta daca ai cerut instalare.

    Daca ar veni toti abonatii sa rezilieze la cateva zile de la semnare ce ar fi.

    bafta


    Quote Originally Posted by rocky7 View Post
    eu am pus o intrebare de principiu, si daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. nu inteleg pe cei ce va lansati in tot felul de speculatii, daca tot nu ma puteti ajuta la rezolvarea problemei.

  7. #7
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rocky7 View Post
    exista vreo clauza prin care se poate anula un contract incheiat cu Digi RDS in termen de 14 zile de la semnare ? l-am incheiat saptamana trecuta, si as vrea sa-l anulez si sa inchei unul nou, ca am gasit la alt alt punct digi cardul nagra 3 rosu (saptamana trecuta am primit unul galben). as prefera cardul rosu, ca sa-l pot activa si din internet, nu numai telefonic.

    @[email protected]
    ma poti ajuta te rog (ti-am trimis pm) ?
    Contractul semnat de tine te obliga la perioada contractuala de 15 luni (primele 3 gratuite), indiferent de modalitatea de achizitie. Faptul ca nu iti convine culoarea cartelei nu este motiv de reziliere. Societatea iti ofera un serviciu si atata timp cat acesta este functional nu ai castig de cauza. In concluzie este o aberatie ceea ce soliciti tu.
    Pentru faptul ca scopul forumului este de informare si rezolvare de problemelor, vin cu urmatoarea sugestie: daca acest contract a fost semnat cu instalare in regim propriu nu mai ai nici o sansa de reziliere. Daca este in curs de instalare, se poate intocmi un proces verbal de esec tehnic ce urmeaza sa fie aprobat de societate in baza unor documente justificative. Nu cred ca se complica nimeni cu asa ceva iar in cazul in care prin absurd sa zicem ca ai putea rezolva asa, risti ca pana se aproba rezilierea sa nu mai gasesti culoarea preferata la cartela )

  8. #8
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    bucharest
    Posts
    3,460
    Posts Thanks / Likes

    Default

    din cate stiu eu, in romania. poti rezilia contractul de prestari servicii cand vrei tu. numai cu o conditie:

    beneficiile acordate gratuit, trebuiesc platite!

    NIMENI nu te obliga sa platesti un serviciu de care tu, numai ai nevoie, sau nu il mai vrei.

    de obicei la semnarea unui contract, prestatorul de servicii iti face anumite oferte gratis. tu acceptandu-le, trebuie sa ramai la ei, atatea luni.(ani). in caz ca vrei sa renunti o poti face, platind acele oferte, care ti-au fost oferite gratis, si bine inteles ai si benificiat de ele.

  9. #9
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu e chiar asa...
    Si NIMENI nu te obliga sa semnezi un CONTRACT!
    Daca acolo e sti....ta o PERIOADA,aceea trebuie sa o respecti iar in caz contrar trebuie sa platesti serviciile pe lunile ramase din contrcat.

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2009
    Location
    bucuresti
    Posts
    180
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rocky7 View Post
    exista vreo clauza prin care se poate anula un contract incheiat cu Digi RDS in termen de 14 zile de la semnare ? l-am incheiat saptamana trecuta, si as vrea sa-l anulez si sa inchei unul nou, ca am gasit la alt alt punct digi cardul nagra 3 rosu (saptamana trecuta am primit unul galben). as prefera cardul rosu, ca sa-l pot activa si din internet, nu numai telefonic.

    @[email protected]
    ma poti ajuta te rog (ti-am trimis pm) ?
    strica-l , mergi la service , si-ti da unul rosu.

  11. #11
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mirceas1955 View Post
    strica-l , mergi la service , si-ti da unul rosu.
    sa ai si niste bani la tine. in jur de 20 de euro. )

  12. #12
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by SCARY_2 View Post
    din cate stiu eu, in romania. poti rezilia contractul de prestari servicii cand vrei tu
    daca ai abonament la orange sau romtelecom si esti in perioada de contract incerca sa suni si sa soliciti rezilierea.
    ceea ce ai auzit tu este doar un proiect de lege care pana se va concretiza va avea de trecut multe obstacole puse de marile firme prestatoare de servicii.

  13. #13
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    bucharest
    Posts
    3,460
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by velciu View Post
    daca ai abonament la orange sau romtelecom si esti in perioada de contract incerca sa suni si sa soliciti rezilierea.
    ceea ce ai auzit tu este doar un proiect de lege care pana se va concretiza va avea de trecut multe obstacole puse de marile firme prestatoare de servicii.
    poti rezilia linistit contactul. Normal ca orange, sau romtelecom, iti va aduce aminte ca, atunci cand ai incheiat abonamentul cu ei, ai semnat pe un contract de 24 de luni si ca ti-au facut o oferta,si anume(dau exemple: ti-a dat un telefon cadou, minute gratuit pe viata, etc)
    daca vrei sa il reziliezi il poti rezilia oricand, cu conditia sa platesti oferta care ti-au facut-o la inceput de abonament. Majoritatea uita acest aspect.

    te-ai intrebat de ce in fiecare an, orange, vodafone, cosmote, etc, te cheama, iti fac oferte sa iti reinoiesti telefonul mobil? ca sa te aiba de client sa nu poti rezilia, ca sa te poata pune la plata.

    arunca o privire pe siturile de telefoane mobile are operatoriilor sa vezi ca au niste preturi foarte mari la telefoanele mobile, daca vrei pur si simplu sa cumperi unul,(fara abonament)

    o data ce am intrat in UNIUNEA EUROPEANA, nimeni, dar absolut nimeni, nu te va obliga sa folosesti serviciile unei firme, pentru ca ai fost tu "beat" cand ai semnat contractul si acum ti-ai dat seama ca nu ai nevoie de acele servicii, si acum trebuie sa tragi de el ca sa il platesti....

    exemplele pot continua...

  14. #14
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by SCARY_2 View Post
    poti rezilia linistit contactul. Normal ca orange, sau romtelecom, iti va aduce aminte ca, atunci cand ai incheiat abonamentul cu ei, ai semnat pe un contract de 24 de luni si ca ti-au facut o oferta,si anume(dau exemple: ti-a dat un telefon cadou, minute gratuit pe viata, etc)
    daca vrei sa il reziliezi il poti rezilia oricand, cu conditia sa platesti oferta care ti-au facut-o la inceput de abonament. Majoritatea uita acest aspect.

    te-ai intrebat de ce in fiecare an, orange, vodafone, cosmote, etc, te cheama, iti fac oferte sa iti reinoiesti telefonul mobil? ca sa te aiba de client sa nu poti rezilia, ca sa te poata pune la plata.

    arunca o privire pe siturile de telefoane mobile are operatoriilor sa vezi ca au niste preturi foarte mari la telefoanele mobile, daca vrei pur si simplu sa cumperi unul,(fara abonament)

    o data ce am intrat in UNIUNEA EUROPEANA, nimeni, dar absolut nimeni, nu te va obliga sa folosesti serviciile unei firme, pentru ca ai fost tu "beat" cand ai semnat contractul si acum ti-ai dat seama ca nu ai nevoie de acele servicii, si acum trebuie sa tragi de el ca sa il platesti....

    exemplele pot continua...
    De ce esti asa de sigur si omiti un aspect?
    de TAXA DE REZILERE FIXA ai auzit? pentru reziliere inaintea expirarii perioadei contractuale
    Si aceasta taxa se imparte in doua:
    una daca exista mai putin de un an pana la expirare
    una daca exista mai putin de doi ani pana la expirare

    Taxe valabile Orange,Cosmote,Vodafone,Romtelecom
    Un exemplu:
    Vodafone 75 euro daca exista mai putin de un an pana la expirare
    Vodafone 150 euro daca exista mai putin de doi ani pana la expirare

    Iar ca sa fiu on topic,cel mai corect este sa citim CLAUZELE CONTRACTUALE, restul e can can

  15. #15
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by csachiri View Post

    Taxe valabile Orange,Cosmote,Vodafone,Romtelecom
    Un exemplu:
    Vodafone 75 euro daca exista mai putin de un an pana la expirare
    Vodafone 150 euro daca exista mai putin de doi ani pana la expirare

    Iar ca sa fiu on topic,cel mai corect este sa citim CLAUZELE CONTRACTUALE, restul e can can

    ...aceste taxe sunt stabilite in mod voit mai mari decat obligatiile contractuale lunare de plata ...tocmai pentru a mentine abonamentul pentru toata perioada...
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top