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  1. #1
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    Default ECM-uri ridicate la caid 1702 in hop2 !

    Salut am urmatoarea problema : folosesc 2 dreamuri amandoua conectate la un server ubuntu ! Pana acum 2 saptamani totul era ok insa de atunci ECM de la acest provieder nu mai sant in regula ( sar de la 0,6 la 1,2 apoi la 1,5 apoi coboara la 0,8 ...am prins si cand erau peste 2 sec ...) ... si prin urmare tot scartzaie cand ma uit la acest caid ...A schimbat SKY ceva sau o fi de la cardurile ce le primesc eu de la ceilalti ?

    Multumesc !

  2. #2
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    E de la net.

  3. #3
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    la mine merge bine........nu face figuri.

  4. #4
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    Quote Originally Posted by hackoo View Post
    E de la net.
    pai daca ar fi de la net nu ar fi la toate caid ? ...

  5. #5
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    @miloo

    Daca cumva intelegi germana, citeste ce scrie aici. Eu am observat acelasi fenomen la cartela mea, cum este aici explicat. Daca cartelele de la serverele cu care esti conectat au in acelasi timp mai multi clienti activi..........ecm..... sare tot mai sus pina la freez.


    Also ich wollt hier mal meinen Senf zur max Anzahl der Klienten bzw. der ECM Zeiten abgeben. Hab mir das jetzt mal über Wochen genauer angeschaut.
    Hardware: Qbox One – Speedport W501 V – Lanverbindung
    Software: CCcam_2.0.11 mit S02 Karte

    Mein Bild am Server braucht ECM Zeiten von 0,580 sek. Verbindet sich 1 Klient braucht dieser 0,600 sek. Kommt ein 2. Klient dazu und das gleichzeitig zum 1. Klienten (Idle Time gleich) sind es 1,200 sek.. Kommt ein 3. Klient mit der gleichen Idle Time hat dieser 1,8 sek nötig. Usw usw. es werden eigentlich immer 0,600 sek dazuaddiert.
    Alles unter der Vorausetzung das alle 3 verschiedene Sender schauen. Sollten also 8 Klienten gleichzeitig mit der gleichen Idle Time verschiedene Sender schauen, kommt man auf rund 4,800 sek ECM Zeit beim 8. Klienten, womit es eigentlich so gerade noch freezerfrei laufen sollte (8 x 0,600 = 4,800 sek). Bei dieser üngünstigsten aller ungünstigen Situationen können also schon 8 Mann freezerfrei ein Bild genießen.

    Nur diese Konstellation kommt nie vor, weil die Idle Time nie bei allen gleich ist. Das bedeutet das keine 8 Mann in „ein und die selbe“ Warteschleife geraten. Durchschnittlich gibt es bei 8 Mann 3 verschiedene Idle Zeiten. Dies bedeutet wieder das sich die 8 Mann sozusagen in 3 verschiedene Gruppen begeben, was wieder bedeutet, das sich die ECM Zeit von theoretischen 4,800 sek drastisch verringert.. Diese 8 Leute teilen sich jetzt in Gruppen von bsplsw. 4 – 1 – und 3 Personen auf. In der Gruppe mit 4 Personen betragen die ECM zeiten 0,600 – 1,200 – 1,800 und 2,400 sek – die einzelne Person bezieht den Keks in 0,600 sek und die Gruppe mit 3 Leuten hat 0,600 – 1,200 – und 1,800 sek.
    Manchmal überschneiden sich die Idle Zeiten natürlich ein wenig. So das eine Gruppe zunächst noch einen Tick warten muß, weil die andere noch nicht fertig bedient wurde. Dadurch kommen dann die ECM zeiten zu Stande die sich außerhalb von der 0,600 sek Reihe bewegen. Es gibt ja auch ECM zeiten von 0,900 und 1,500 sek etc etc

    Wie dem auch sei, ist es ja nun so, das bei max. ECM Zeiten bei 8 Mann von 2,400 sek wieder Klienten problemlos dazustoßen könnten, da noch genug Raum nach oben ist. Bekanntlich fangen Freezer erst ab 5 sek oder mehr an. Entweder machen diese Klienten eine neue Gruppe auf oder stoßen zu den vorhandenen dazu. Im ungünstigesten Falle treten sie der 4er Gruppe bei, wobei sie die zuvor max. erzielte ECM Zeit in die Höhe treiben. Immer noch vorausgesetzt jeder Klient schaut einen anderen Sender.

    Nimmt man jetzt in diese ganze Geschichte noch mit rein, das ja einige Klienten den gleichen Sender schauen und aus dem Cache bedient werden, so verbessert sich also die Gesamtperformance wieder zu Gunsten der Anzahl an Klienten. Aus dem Cache bedient bedeutet zeitmässig nichts anderes, das sich bei den Leuten, die gleiche Sender schauen, keine 0,600 sek dazuaddieren. Egal wieviele es sind, auch 10 oder 20, bei allen ist die Zeit gleich.

    Resume: 8 gehen unter ungünstigsten Umständen, die es eigentlich nur in der Theorie gibt. (gleiche Idle Time und verschiedene Sender). Aufgrund dessen, das die aktiven Leute die Kekse nicht alle zur ein und der selben Zeit abfragen und das diese z.T. auch die gleichen gängigen Sender gucken, sollten 15 aktive Klienten kein Problem darstellen. Man beachte das Wort "aktive". Insgesamt können in einem Netzwerk eigentlich mehr Leute mitmachen, weil zu Stosszeiten eigentlich nie mehr als 50 % online sind. Die eigentliche Begrenzung ist die Buli, weil da auch schon mal rund 75 % online sind. Aber dort wird natürlich auch viel aus dem Cache bedient, weil viele das Gleiche gucken

    Idle Time = Zeit die verstrichen ist, als der letzte Keks vom Klienten abgefragt wurde
    ECM Time = Zeit die vergeht bis die Anfrage des Kekses vom Server beantwortet wurde
    die ECM Zeit auf dem Server ist eigentlich immer kleiner als die wirkliche Zeit die beim Klienten angezeigt wird. Man sollte ca 0,100 sek dazuaddieren. Es wird die Zeit sein, die die Antwort vom Server bis zum Klienten über www benötigt.
    Der Keks wird zur Zeit alle 7 sek angefordert. Das ist gleichzeitig der Zeitraum in der sich die zuvor erwähnten Gruppen tummeln können.
    Die von mir genannten ECM Zeiten können natürlich je nach System +-10% abweichen. Bei einem hochgetakteten Smargo noch mehr.

    Im normal Fall ist die Idle time auf einem Transponder , bei den dort gesendeten sendern immer gleich....
    Transponder 69:

    Cinema 0,600
    Cinema +1 1,200
    Cinema +24 1,800
    Action 2,400
    Comedy 3,000
    Emotion 3,600
    Bundesliga 1/11 4,200
    Sport3/10

    Das ist der schwirigste Transponder.... hier ist die Idle time immer gleich ( fast immer)
    dementsprechend erhöht sich Antwortzeit auf Even/od

    Numai bine

  6. #6
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    salut, rugaminte pentru cunoscatorii limbii germane , se poate ( cu multumirile anticipate ) o incercare de traducere in limba romana a textului de mai sus ? Multe multumiri .

  7. #7
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    Cardul respectiv este suprasolicitat.

  8. #8
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    apare problema de ecm-uri ridicate si la cardurile nds de sky germany, sau doar la cele nagra ?

  9. #9
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    Cele de nds au un raspuns destul de prost si la 6Mhz.
    The Bible is like a software license, no one actually reads it, they just scroll to the bottom and click I agree!

  10. #10
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    NDS incepe sa se blocheze incepand cu 6 clienti la acelasi card pe acelasi transponder ...dar se pare ca nici cu nagra nu e altfel ...si la nagra daca se uita 8 clienti in acelasi timp pe acelasi transponder ....tot freeze va face ...Cea ce eu nu inteleg de ce pana acum 2 saptamani a mers fara probleme ? ...Singura diferenta poate e ca pana acum 2 saptamani aveam poate 5 carduri de SKY (caid 1702) iar acum am doar 3 . Oare asta sa fie problema ? ...Iar daca am pe server 5 carduri si mai am peeri care se uita si ei la SKY acestia vor accesa alte carduri decat accesez eu sau navalim toti gramada pe una dintre cele 6 carduri si prin urmare producem freeze ? ...sa mai vina si experti sa zica ceva !

    PS :acolo mai zice ca la fiecare client adaugat se adauga inca 0,6 sec la ECM TIME prin urmare cica la 8 clienti ai un ECM de 4,8 sec cea ce ar trebui sa functioneze inca freeze free ...Eu la mine nu am observat acest lucru ...deci cand am peste 2 sec gata se blocheaza ...presupun ca la 4,8 sec nu mai vad nimica !

  11. #11
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    Nds face figuri chiar si cu un singur client. Daca serverul cere ecm in acelasi timp.( scurte freeze la un int. de< 8sec, testat). Asa este setat cardul nds acuma.
    SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 6000000

    Caid 1702 merge destul de bine pana la 2 sec ecm time si in hops2.

    Cunosc pe cineva care a schimbat clock frequency si la caid 1702 pana la 10Mhz. Decizia asta trebuie luata de detinatorul cardului.

    Sfatul meu: Testeaza ecm time la toate 3 linii care le ai. Iar pe cel cu cel mai mic, il pui sus in cfg. eventual setezi si astfel pentru a lua numai de el.
    C: user.dyndns.org 12000 user pass no { 0:0:1 1702:000000:Hops1 }

  12. #12
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    Quote Originally Posted by chris-walter View Post
    Nds face figuri chiar si cu un singur client. Daca serverul cere ecm in acelasi timp.( scurte freeze la un int. de< 8sec, testat). Asa este setat cardul nds acuma.
    SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 6000000

    Caid 1702 merge destul de bine pana la 2 sec ecm time si in hops2.

    Cunosc pe cineva care a schimbat clock frequency si la caid 1702 pana la 10Mhz. Decizia asta trebuie luata de detinatorul cardului.

    Sfatul meu: Testeaza ecm time la toate 3 linii care le ai. Iar pe cel cu cel mai mic, il pui sus in cfg. eventual setezi si astfel pentru a lua numai de el.
    C: user.dyndns.org 12000 user pass no { 0:0:1 1702:000000:Hops1 }
    Am NDS in smargo la 6 mhz si pana la 4-5 clienti in acelasi timp merge bine nu stiu ce si cum ai testat tu dar eu chiar m-am uitat in cccaminfo php cand aveam 5 clienti ce se uitau pe card si inca mergea fara sa faca freeze , ecm time 0,25 s ! iar chestia cu linia C cum ai aratat tu aici aia elimina caidu respectiv de la respectiva linie nu sa puna cineva asa si sa se mire dupaia ca nu mai vede ...

  13. #13
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    Quote Originally Posted by picollo08 View Post
    Nu vreau sa ma amestec in afacerea DCW...dar exista solutii testate care inlatura aceste inconveniente.
    Nu sunt dificil de realizat dar nici usor si nu sunt pentru toti.
    E nevoie de putina munca si ceva aparatura...
    Nu e un secret, ca e publica "chestia", dar nu e pt cei cu bani si fara minte ci pentru cei cu adevarat pasionati!
    Pai ce nu santem pasionati noi aici ? macar dezvolda umpic nu ne lasa in ceatza.

  14. #14
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    Quote Originally Posted by miloo View Post
    Am NDS in smargo la 6 mhz si pana la 4-5 clienti in acelasi timp merge bine nu stiu ce si cum ai testat tu dar eu chiar m-am uitat in cccaminfo php cand aveam 5 clienti ce se uitau pe card si inca mergea fara sa faca freeze , ecm time 0,25 s ! iar chestia cu linia C cum ai aratat tu aici aia elimina caidu respectiv de la respectiva linie nu sa puna cineva asa si sa se mire dupaia ca nu mai vede ...
    no { 0:0:2 1702:000000:Hops2 } # ai caidul respectiv
    no { 0:0:2,1702:000000 } # elimina caidul respectiv

    Chiar acuma testat ambele variante.

    La nds conteaza si ce banda de net/ping ai la peer...

  15. #15
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    cris ...mai sus ai scris cu hop1 la capat ...marog .

    mai imi zice cineva ca , cu prio file se rezolva problema mai mult nu a vrut sa zica ...poate are totusi careva o idee sau vreo sugestie !

 

 

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