Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default Durata actualizare baza de date

    Stocul de echipamente (receptoare-STB,telefoane fixe cu port de date,telefoane mobile sau stick-uri USB Digi Net) pe puncte de lucru RDS&RCS va poate fi furnizat telefonic in Timis apeland 0356.400.401
    Problema este insa daca este actualizat in timp real,daca cei din CC confirma ca da comunicand inclusiv numarul de bucati aflate pe stoc dintr-un produs,in reprezentante cei de acolo sustin ca informatiile nu sunt reale,acestea fiind cu o zi in urma.
    Informatiile oferite telefonic sunt de un real ajutor insa se pune problema daca sunt in timp real si chiar ar fi super sa se poata face si o rezervare de maxim 24 de ore pentru un produs dorit.

  2. #2
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by csachiri View Post
    Stocul de echipamente (receptoare-STB,telefoane fixe cu port de date,telefoane mobile sau stick-uri USB Digi Net) pe puncte de lucru RDS&RCS va poate fi furnizat telefonic in Timis apeland 0356.400.401
    Problema este insa daca este actualizat in timp real,daca cei din CC confirma ca da comunicand inclusiv numarul de bucati aflate pe stoc dintr-un produs,in reprezentante cei de acolo sustin ca informatiile nu sunt reale,acestea fiind cu o zi in urma.
    Informatiile oferite telefonic sunt de un real ajutor insa se pune problema daca sunt in timp real si chiar ar fi super sa se poata face si o rezervare de maxim 24 de ore pentru un produs dorit.
    Procesul de centralizare al stocurilor este oarecum laborios pentru ca cei din cc primesc informatiile centralizate la sfarsitul zilei pe baza activitatilor din ziua respectiva. La cate activitati zilnice sunt si la cate filiale rds, este foarte greu ca dupa fiecare aparat dat, sau contract incheiar sa trimiti raport in cc. Deci, TEORETIC, daca suni la sfarsitul programului si te prezinti la sediul respectiv a doua zi la inceperea programului ar trebui sa fie ok si sa gasesti echipamente.
    Referitor la rezervare...., gandeste-te ca stai la coada o ora si cand ajungi in fata sa-ti spuna ca nu are ce vrei tu iar cel din spatele tau sa primeasca totusi aparatul dorit de tine. Nu te-ai simtii discriminat? Pe de alta parte cum cererea este momentan mai mare decat oferta, Rds ar incheia contracte doar pe baza de rezervare. Personal cred nu este o solutie viabila.
    Toate bune

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    De ce nu e fireasca rezervarea?macar in vitorul apropiat.
    Daca tu numesti acea speta discriminare,atunci ce zici daca sun azi si mi se spune din CC ca sunt X buc in locatiile y,z si a doua zi parcurg 100 km si in locatie mi se spune ca nu sunt respectivele produse pe stoc,atunci....ce o mai fi?

  4. #4
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Hai sa-ti mai dau un caz.
    Suni in CC si pe filiala X sunt y aparate. Cand ajungi tu ti se spune ca nu au echipamenta insa in realitate acele aparate sunt "rezervate" altor persoane. Nu e la fel?
    Cum aceasta rezervare nu este o procedura oficiala a societatii raportarea stocurilor trebuie sa reflecta activitatea din ziua respectiva. Deci chiar daca sunt "date" aparatele ele tot trebuie sa se regasesca in stoc fizic existent sau contracte deja incheiate.
    In principiu ai dreptate si sunt de acord cu tine insa de la vorbe la fapte e cale lunga iar pentru a fi realizabil ceea ce spui tu ar trebui sa existe o diferenta mult mai mica intre cerere si oferta si un sistem foarte bine pus la punt (eventual automatizat)... da deja bat campii. Mai avem mult pana acolo si nu ma refer la partea tehnica ci la modul de operare al oamenilor (daca ai o pila foloseste-o!)

  5. #5
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ok,subiectul era durata actualizare...
    Ideea ca suni,pleci de acasa cu gandul ca au si acolo nu au de fapt,atunci mai bine nu ar mai comunica stocul clientilor.
    Cat despre pile....off Romania...desi deviez putin de la subiect,am deschis acest thread pentru binele "clientilor/consumatori Digi" in ceea ce ma priveste eu am toate serviciile si ma "descurc" insa problema e alta,una mai veche:
    Nu vreau sa sune a lauda,insa intr-o localitate cu 200 numere de casa "am reusit" sa conving ca oamenii sa treaca de la cablu analogic la Digi Satelit in peste 170 locuinte,oameni care isi platesc cu constiinciozitate abonamentul,si care momentan au romtelecom pt care platesc 35-50 lei lunar,clicknet nefiind disponibil.
    Ei...odata aparute telefoanele fixe cu port de date si cu abonament 0-2 euro (la care pot avea si mobil) bineinteles ca mi-am achizitionat si eu si am spus pas romtelecom.
    Acum concetatenii afland ca au alternativa ma "agaseaza" zilnic in dorinta de a incheia si ei astfel de contracte.
    Cum eu nu sunt dealer,iar timpul si jobul nu-mi prea permit destul timp ma gandeam ca ar fi oprtun ca daca tot comunica cei din CC oamenilor telefonic ca au echipamente pe stoc in x,y locatii ar fi bine sa se si gaseasca,cat despre rezervare ma gandeam ca,in timp,ar putea fi o solutie viabila.
    Imi cer scuze pentru divagatie.

  6. #6
    Junior Member Master
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Brasov
    Posts
    99
    Posts Thanks / Likes

    Default .

    Daca e un sat sau o comuna din cate stiu eu se poate suna la CC pentru a solicita serviciul de telefonie prin fixo-mobil si vine un gigel la oameni acasa. In oas se dau numai unde nu permite d.p.d.v tehnic reteaua sau nu e retea.
    Triax 1.1m + HH Moteck SG2100A

    KAON KSF100 - KaonTeam Firm BL2.1.9v4
    Dreambox DM500HD - Enigma 2


    Inverto - IDLB-TWNL40-ULTRA

  7. #7
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Momentan cea mai viabila solutie este sa faci rost de numarul de tel din locatia respectiva (se poate obtine din CC) si daca ai sansa sa-ti raspunda cineva, sa-l convingi sa-ti pastreze un echipament pana ajungi. Cunosc situatii concrete de acest gen.
    Oricum n-ar fi o idee rea propunerea ta.

    Referitor la fixomobile distribuite in rural, asa este; se poate solicita prin cc si "in cel mai scurt timp posibil" vine cineva cu telefonul sa faca un contract. Problema e ca sunt clienti care au incheiat contracte de aproape 2 luni si inca nu au primit aparatul. Sa speram ca RDS-ul va trece repede peste carenta asta de echipamente pentru ca, la ce oferta au, piata fierbe. Trebuie speculat acest moment inainte sa piarda mii de potentiali clienti.

  8. #8
    Vornic Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Est Zone
    Posts
    496
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Incepand de astazi clientii care suna in call-center pentru a afla daca sunt sau nu echipamente de orice fel pe stoc, sunt indrumati in cel mai apropiat punct de lucru.Daca nu sunt echipamente, vor fi trecuti pe o lista de asteptare. Fiecare dintre reprezentantii de vanzari va gestiona clientii cu care interactioneaza. Cand ajung echipamentele vor fi sunati dar cu mentiunea ca echipamentul dorit ii este rezervat pentru maxim 24 de ore. Daca nu se poate prezenta in timp util sa il ridice, va fi predat urmatorului client de pe lista s.a.m.d.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top