Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    48
    Posts Thanks / Likes

    Default Probleme Hyunday HSS 1160NA in modul RGB

    Posed un receiver Hyunday HSS 1160 NA conectat prin cablu SCART la un tv Panasonic.Mentionez faptul ca este echipat complet cablul SCART.Problema consta in faptul ca de ceva vreme conectat in acest fel la tv in modul RGB imaginea se vede pe nuanta verde sau albastru, apoi revine la normal cateva secunde.Daca aleg CVBS din meniul receiverului se vede normal.Am verificat cu un alt receiver imaginea pe acelasi tv si se vede normal.
    As dori sa stiu daca imi puteti da cateva sugestii despre remedierea acestor probleme? Totodata doresc sa stiu daca deplasarea echipei de service la domiciliul meu presupene ceva costuri banesti sau este gratuit.Mentionez ca receiverul este luat in custodie la de DIGI.
    Multumesc.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    338
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Verifica si pe celalalt scart. Din cate stiu eu televizorul nu accepta RGB pe tote scarturile (asta daca modelul tau are ami multe).

    Quote Originally Posted by digi340 View Post
    Posed un receiver Hyunday HSS 1160 NA conectat prin cablu SCART la un tv Panasonic.Mentionez faptul ca este echipat complet cablul SCART.Problema consta in faptul ca de ceva vreme conectat in acest fel la tv in modul RGB imaginea se vede pe nuanta verde sau albastru, apoi revine la normal cateva secunde.Daca aleg CVBS din meniul receiverului se vede normal.Am verificat cu un alt receiver imaginea pe acelasi tv si se vede normal.
    As dori sa stiu daca imi puteti da cateva sugestii despre remedierea acestor probleme? Totodata doresc sa stiu daca deplasarea echipei de service la domiciliul meu presupene ceva costuri banesti sau este gratuit.Mentionez ca receiverul este luat in custodie la de DIGI.
    Multumesc.
    DM800 HD PVR, IPBOX900HD, DM500, OPTIBOX500, Antena Aluminiu 1,2, Multifocus 1,1

  3. #3
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    29
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Problema asemanatoare am avut si eu - cu imagine pe rosu, cu un cablu scart ieftin.
    Solutia - am cumparat un cablu scart gold ecranat ~25ron si merge perfect pe rgb.

  4. #4
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    48
    Posts Thanks / Likes

    Default Lipsa de respect fata de client marca DIGI

    Legat de receiverul Hyunday HSS 1160 NA sambata trecuta am ajuns la service cu el in Bucuresti, unde mi se spune ca sambata service-ul nu lucreaza cu publicul, dupa ce in prealabil la telefonul 031.400.4000 mi s-a spus ca ma pot deplasa sambata la service pentru schimbarea receiver-ului . Luni revin in Bucuresti unde dupa o asteptare de 2 ore mi-a fost schimbat cu unul identic, dar care era intr-o stare fizica deplorabila.Domnul il probeaza foarte jovial pe iesirea RF si imi comunica ca receiver nou nu imi poate livra.Ajuns acasa intr-un oras din provincie constat dupa cateva ore de functionare ca imaginea "se inchidea" adica nu mai avea contrast si luminozitate,conectat prin SCART complet echipat in modul RGB.Mentionez ca am probat receiverul pe 2 televizoare cu 2 cabluri SCART diferite.
    Sun la DIGI de unde mi se da nr. de telefon al unui reprezentant care imi spune ca se va deplasa la domiciuliul meu si imi va schimba si acest receiver.Reprezentantul vine vineri acasa la mine unde imi lasa un Hyunday HSS 3169 NA bineinteles vechi si la fel intr-o stare jalnica.Acum e momentul culminant cand constat ca acesta dupa 20-30 minute de functionare se blocheaza afisand pe display un "2" .
    As dori sa stiu si cu cine pot lua legatura pentru a sesiza aceste intamplari si nereguli zic eu, care denota o lipsa crasa de respect fata de un "marunt" client ca mine cu abonament extra - complet si platit la zi si totodata o incalcare flagranta a clauzelor contractului care mentioneaza ca operatorul are obligatia de a remedia orice defectiune in maxim 72 ore de la semnalare si totodata de a furniza aparatura care sa functioneze la parametrii normali .
    Daca ma poate ajuta cineva va multumesc!

  5. #5
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    591
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Din pacate Digi a ajuns la fundul sacului in ceeace priveste stocul de receivere si cum la fundul sacului s-a adunat mult jeg cam asta-i starea decodoarelor folosite in service , nu stiu cat mai tine treaba asta dar trebuie sa faca ceva , am patit si eu asa ceva , am dus un decodor aproape nou la service si am primit o catastrofa jegoasa care a mers doar pana am ajuns acasa si apoi a aparut "4444" si acum .... cale intoarsa la sediu ....si alt jeg.....uffff...

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top