Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Question Sfaturi si recomandari achizitie sistem receptie satelit

Buna seara,

De curand m-am hotarat sa imi achizitionez un sistem de receptie satelit. In acest domeniu sunt cel mult spus incepator(singura experienta in domeniu este ceea ce am mai citit pe net). O sa il folosesc in principal pentru vizionarea posturilor HD(FTA si nu numai) si a posturilor nemtesti(mentionez ca momentan sunt pe cablu rcs iar in grila lor nu este nici un post nemtesc). In prima faza o sa il folosesc doar pe un singur televizor, dar poate pe viitor o sa am nevoie si in celelalte camere, dar in nici un caz HD.

Am in vedere urmatoarele componente si binenteles intrebari:

1.Receiver Optibox Alligator link magazin.
    1.1. Intrebare: exista vreo diferenta(alta in afara tunerului dvb-t in plus la Alligator) intre Optibox Alligator si Optibox Panthera ?

2. LNB: M-am oprit asupra Inverto SINGLE - Black Ultra link magazin .
    2.1. Este vreo diferenta intre Inverto SINGLE - Black Ultra si Inverto SINGLE Black Pro link site Inverto ? Daca da, se comercializeaza in Romania modelul PRO?
    2.2. Este mai bun Invacom Universal Single LNB 0.3dB Horn link magazin ?

3. Sistem de rotire H-H: H-H Optibox DM3800 Ultra Speedy link magazin.
    3.1. Nu inteleg de ce la mondo apare ca firma Opticum in loc de Optibox.link magazin. Este acelasi lucru?

4. Antena Offset: Triax TDS 110 link sau Antena 1,25 m FE - design TRIAX(care nu este in stoc) link .