Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default Nota 24 pt Hyundai 7160 si noile Smartcarduri Digi Tv

    Vinerea asta, am fost sa-mi ridic noile carduri de la Digi Tv(cele cu galben pe spate si albastre pe fata), ajung acasa le bag in receptor. In primul ROOM apare Nota24(Cartela Introdusa Gresit), in al 2-lea ROOM apare(Nota 25-Cartela Niciodata Pereche). Am sunat la CALLCENTER si mi-au trimis o sesiune de activare pt ambele carduri. Al 2-lea card din ROOM2 a luat-o si s-a facut lumina, dar in primul ROOM a ramas in continuare NOTA24. Doamna de la CALLCENTER mi-a depus o sesizare catre o echipa de service ca motiv ca receptorul cica nu este imperecheat cu cartela. Mi se pare cam ciudat faptul ca cu vechile cartele mergea receptorul, si cu astea noi numai un ROOM. Acum vin cu intrebarea: Este adevarat ce mi-a spus doamna de la CALLCENTER, si daca da asa vor patii toti abonatii care au receptoare duble? Si cum de e posibil ca un ROOM sa mearga si altul nu?
    Last edited by ionut_m_bv; 22nd November 2009 at 13:57.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  2. #2
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Rosenau
    Posts
    148
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ionut_m_bv View Post
    asa vor patii toti abonatii care au receptoare duble? Si cum de e posibil ca un ROOM sa mearga si altul nu?
    Nu vor pati chiar toti, eu nu am patit asa, am facut activarea pe site la Digi si intr-o jumate de ora mi-au mers ambele tv-uri
    Sa nu ai incredere in cineva care sangereaza 5 zile si nu moare

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2009
    Posts
    217
    Posts Thanks / Likes

    Default activare site

    Quote Originally Posted by palink View Post
    Nu vor pati chiar toti, eu nu am patit asa, am facut activarea pe site la Digi si intr-o jumate de ora mi-au mers ambele tv-uri
    Vezi tu ca unii nu stiu sa foloseasca internetul, prefera si astepte 10-20min la telefon decat sa dea 3-4 click-uri.
    "Success is not finale, failure is not fatale, is the courage to continue that counts."

  4. #4
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Timisoara
    Posts
    30
    Posts Thanks / Likes

    Default Problemele care pot aparea depasesc puterea de perceptie a unui om normal ....

    Or fi unii mai neindeminatici, si nu se descurca cu Internet-ul, cum spui tu, dar poate ca sunt altii care ajung la a fi nevoiti sa astepte sa treaca de un robot, si sa vorbeasca cu o "inteligenta" mai avansata decit una artificiala.

    Sa ma explic un pic, am si eu 2 contracte, le-am declarat de la bun inceput ca sunt in locatii diferite, pentru ca unul e la socrii, iar celalat la o rezidenta a mea, unde dau mai rar. Primul contract e din 2004, al doilea din 2007. Ambele cu receptoare cumparate, un Hyundai 1120 si un Humax Digi+II.

    Patania mea, este urmatoare: pentru Humax, indiferent ca am trimis prin site solicitarea de inlocuire card, sau am insistat de vreo 5 ori, pe robotul lor, invariabila mi s-a spus, cod gresit al cartelei. Nu aveam de unde sa furnizez alt cod, aceleasi cifre le aveam inscriptionate pe card, pe procesul verbal de inlocuire, si afisate de receiver. Raspunsul prin mail venit dupa o zi, a fost tot legat de faptul ca nu e corect codul si nu am alta varianta decit sa sun sa vorbesc cu un operator.

    Cu cel de al doilea, am descoperit ca desi informatiile legate de ce card in ce receiver trebuie sa schimb, dupa mintea persoanei care a operat in baza de date aceasta corespondenta, i s-a rupt de ce scria pe hirtie, si le-a trecut invers. Partea proasta pentru mine, era ca neducindu-ma mintea ca se poate intimpla asa ceva, nu le avem pe amindoua la mine. In consecinta, dupa ce operatoarea a fost extrem de amabila si de intelegatoare, apreciez eu ca si priceputa, pentru ca nu numai ca a inteles ca o gresala provocata de ei, a incercat sa ma si ajute. Din pacate nici acest lucru nu a fost posibil, pentru ca nu avea suficiente drepturi asupra bazei de date. In concluzie, recomandarea fireasca a fost aceea de a transmite o reclamatie prin fax sau e-mail. Recomandarea operatoarei a fost insotita si de scuzele pentru neplacerile create. A fost prima data cind mi-a fost dat sa aud asa ceva, motiv pentru care tot respectul fata de persoana in cauza, as fi vrut sa ii retin numele si sa il fac public, sper sa isi pastreze amabilitatea si bunul simt si pe viitor, poate chiar sa si "molipseasca" si pe altii colegi, colege.

    Sunt sigur ca foiletonul meu va continua, si o sa mai adun si alte "impresii" pentru ca "ingeniozitatea" si "originalitatea" romaneasca, este fara de margini, iar procedurile si lucrurile clare sunt eventual pentru nemti, englezi, si altii, in nici un caz pentru noi. Pe NOI NU INVATA NEMENI CE TREBUIE SA FACEM. Noi le stim pe toate.... Vai de noi! ... Frumoasa tara, pacat ca e locuita de romani....

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am rezolvat problema datorita @alex07 caruia ii transmit mii de multumiri. Mi-a sugerat sa lipesc o eticheta deasupra chipului si am rezolvat problema.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by kathi62 View Post
    Or fi unii mai neindeminatici, si nu se descurca cu Internet-ul, cum spui tu, dar poate ca sunt altii care ajung la a fi nevoiti sa astepte sa treaca de un robot, si sa vorbeasca cu o "inteligenta" mai avansata decit una artificiala.

    Sa ma explic un pic, am si eu 2 contracte, le-am declarat de la bun inceput ca sunt in locatii diferite, pentru ca unul e la socrii, iar celalat la o rezidenta a mea, unde dau mai rar. Primul contract e din 2004, al doilea din 2007. Ambele cu receptoare cumparate, un Hyundai 1120 si un Humax Digi+II.

    Patania mea, este urmatoare: pentru Humax, indiferent ca am trimis prin site solicitarea de inlocuire card, sau am insistat de vreo 5 ori, pe robotul lor, invariabila mi s-a spus, cod gresit al cartelei. Nu aveam de unde sa furnizez alt cod, aceleasi cifre le aveam inscriptionate pe card, pe procesul verbal de inlocuire, si afisate de receiver. Raspunsul prin mail venit dupa o zi, a fost tot legat de faptul ca nu e corect codul si nu am alta varianta decit sa sun sa vorbesc cu un operator.

    Cu cel de al doilea, am descoperit ca desi informatiile legate de ce card in ce receiver trebuie sa schimb, dupa mintea persoanei care a operat in baza de date aceasta corespondenta, i s-a rupt de ce scria pe hirtie, si le-a trecut invers. Partea proasta pentru mine, era ca neducindu-ma mintea ca se poate intimpla asa ceva, nu le avem pe amindoua la mine. In consecinta, dupa ce operatoarea a fost extrem de amabila si de intelegatoare, apreciez eu ca si priceputa, pentru ca nu numai ca a inteles ca o gresala provocata de ei, a incercat sa ma si ajute. Din pacate nici acest lucru nu a fost posibil, pentru ca nu avea suficiente drepturi asupra bazei de date. In concluzie, recomandarea fireasca a fost aceea de a transmite o reclamatie prin fax sau e-mail. Recomandarea operatoarei a fost insotita si de scuzele pentru neplacerile create. A fost prima data cind mi-a fost dat sa aud asa ceva, motiv pentru care tot respectul fata de persoana in cauza, as fi vrut sa ii retin numele si sa il fac public, sper sa isi pastreze amabilitatea si bunul simt si pe viitor, poate chiar sa si "molipseasca" si pe altii colegi, colege.

    Sunt sigur ca foiletonul meu va continua, si o sa mai adun si alte "impresii" pentru ca "ingeniozitatea" si "originalitatea" romaneasca, este fara de margini, iar procedurile si lucrurile clare sunt eventual pentru nemti, englezi, si altii, in nici un caz pentru noi. Pe NOI NU INVATA NEMENI CE TREBUIE SA FACEM. Noi le stim pe toate.... Vai de noi! ... Frumoasa tara, pacat ca e locuita de romani....
    Da-mi serie smartcard in PM sa vad ce putem face, Humaxul daca nu vrea sa fac update de soft:
    Daca nu vrea sa faca, intrati in Meniu - Instalare - Actualizare - Actualizare Manuala si setati manual:
    Frecventa: 12607
    Polarizare: Horizontala
    SR: 27500
    FEC: 3/4
    si apasati Cautare.
    P-orma cand va intreaba daca vreti sa descarcati noul soft ii dati OK. Spor!
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ionut_m_bv View Post
    Vinerea asta, am fost sa-mi ridic noile carduri de la Digi Tv(cele cu galben pe spate si albastre pe fata), ajung acasa le bag in receptor. In primul ROOM apare Nota24(Cartela Introdusa Gresit), in al 2-lea ROOM apare(Nota 25-Cartela Niciodata Pereche). Am sunat la CALLCENTER si mi-au trimis o sesiune de activare pt ambele carduri. Al 2-lea card din ROOM2 a luat-o si s-a facut lumina, dar in primul ROOM a ramas in continuare NOTA24. Doamna de la CALLCENTER mi-a depus o sesizare catre o echipa de service ca motiv ca receptorul cica nu este imperecheat cu cartela. Mi se pare cam ciudat faptul ca cu vechile cartele mergea receptorul, si cu astea noi numai un ROOM. Acum vin cu intrebarea: Este adevarat ce mi-a spus doamna de la CALLCENTER, si daca da asa vor patii toti abonatii care au receptoare duble? Si cum de e posibil ca un ROOM sa mearga si altul nu?
    Salut, deci cum am mai povestit, si acest tip de receptor are slabiciuni: una si poate ceea mai frecventa este ca cele doua Roomuri ale receptorului sunt alimentate dintr-un singur modul de alimentare, care degajeaza caldura si cand receptorul e in stand-by. Problema e ca fabricantii s-au straduit sa faca receptorul cu doua tunere cat mai mic posibil, dar au reusit ca in interior sa blocheze cu componente fluxul de aer al radiatiei si neavand un cooler se incalzesc toate, implicit cele doua cardreadere care sunt suprapuse in cutie. Cel de sus mai in toate cazurile se bombeaza si se deformeaza din cauza caldurii, capacul din material plastic nu mai preseaza cardul pe pinii care trebuie sa faca contact cu chipul cardului si din aceasta cauza la Room1 afiseaza Nota24, parca n-ar avea card inauntru. Se rezolva destul de usor cu ajutorul unui pistol de lipit cu plastic topit sau silicon: cei de la service pur si simplu desfac receptorul apasa in jos placa de plastic de pe cititorul de card din room1 si lipesc din nou cele patru puncte unde este imbinat cu partea de jos(placa). Merge si solutia primita de la colegul de forum...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  8. #8
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default

    E mult mai spimplu asa si mai comod... i-am lipit vreo doua etichete pe card si gata Dar totusi, cum de cu vechile carduri mergea? Astea noi is mai subtiri oare?
    Last edited by ionut_m_bv; 22nd November 2009 at 21:25.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Romania
    Posts
    134
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Salutare, un vecin a fost ieri la Bistrita si a schimbat cartelele.
    Ajungand acasa introduce cartelelele in receptor, si surpriza prima cartela apare nota3
    Lipsa cartela. A doua a functionat din prima.
    Ce saracie se intimpla? Chiar sunt cartelele mai subtiri si nu citeste receptorul sau ce poate fi?

  10. #10
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Brasov
    Posts
    343
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu stiu ce sa cred, dar am senzatia ca-s un pic mai subtiri din moment ce vechile carduri mergeau, iar astea noi nu merg. Spune-i sa aplice aceeasi regula ca si mine: 2 etichete lipite si gata.
    Numai bine ! @ Ionut_m_bv

  11. #11
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Timisoara
    Posts
    30
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Da-mi serie smartcard in PM sa vad ce putem face, Humaxul daca nu vrea sa fac update de soft:
    Daca nu vrea sa faca, intrati in Meniu - Instalare - Actualizare - Actualizare Manuala si setati manual:
    Frecventa: 12607
    Polarizare: Horizontala
    SR: 27500
    FEC: 3/4
    si apasati Cautare.
    P-orma cand va intreaba daca vreti sa descarcati noul soft ii dati OK. Spor!
    Am trimis PM dar nu stiu daca a si ajuns.

    Astazi am rezolvat schimbarea cartelei in Humax. Avind de data aceasta ambele cartele la mine, si dupa experienta anterioara, a durat foarte putin. Se confirma faptul ca in baza de date cele 2 cartele ale mele au fost imperecheate diferit fata de ceea ce am primit eu in procesele verbale. Erau imperecheate incrucisat.

    Sa vad cind ajung si la al doilea receptor, sa ma scap de actiunea aceasta. Sper eu cu bine si sa fie tot rapid si fara alte peripetii.

  12. #12
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Timisoara
    Posts
    30
    Posts Thanks / Likes

    Default In sfirsit am scapat .....

    O ultima interventie pe tema pataniilor mele cu schimbarea celor 2 cartele N3.

    In final, ruga mea nu a fost ascultata, cel de sus e clar ca nu are nimic de a face cu afacerea DigiTV
    Motivul pentru care acel cod de pe cartela imi era in mod repetat refuzat, era pur si simplu pentru ca nu a fost niciodata operat in baza de date. In urma unei reclamatii telefonice, in mai putin de 24 de ore, lucrurile s-au rezolvat.
    Rezumind, obtin odata cu efectuarea platii in avans, pe 3 luni, a celor 2 abonamente pe care le detin, cele 2 cartele, insotite de cite un proces verbal care sti.... in clar toate datele, atit legate de seriile celor doua cartele N2 ce urmau a fi inlocuite cit si a celor 2 N3 ce le luau locul, precum si seriile receptoarelor. In baza de date se opereza intr-un mod demn de legile lui Murphy, seria uneia dintre cartele, dar imperecheata cu seria celuilalt receptor, nu cel mentionat in pv, iar celalat pv este pierdut fara urma.

    Sa zicem ca totul e bine cind se termina cu bine, desi eu as sugera ca toate acestea sa fie contabilizate, si reglementate mult mai bine, prin proceduri, in asa fel incit macar in viitor, cind se petrec actiuni de genul acesteia, cu un volum de munca extrem de mare, ce pot da nastere la o paleta foarte larga de greseli, sa fie eliminate, sau cel putin reduse.

    In rest, numai de bine, sarbatori fericite, mult succes operatorului si patronului, viata lunga sa avem si noi de beneficiat.
    Last edited by kathi62; 8th December 2009 at 20:10.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top