Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    3,552
    Posts Thanks / Likes

    Default Firma clientelara sa facut de cacat din nou

    Sursa: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=83343


    In sfarsit am reziliat contractul cu DigiTV, dupa ce un referent marunt si destul de dobitoc al RCS&RDS a incercat sa ma determine sa platesc in continuare, straduindu-se sa ma convinga ca asa prevede contractul.

    Asadar, incep cu inceputul...

    * Prin martie a.c. cumpar de la MiroSat kit-ul complet DigiTV si platesc abonamentul in avans pe 6 luni. Nu mi s-a dat decat o factura de mana, atat pentru achitarea kit-ului, cat si pentru abonamentul DigiTV platit in avans. Am semnat niste hartii, insa nu mi s-a dat si mie un contract, explicandu-mi-se ca voi primi oprin posta o copie a contractului, o data cu prima factura.

    * Am instalat kit-ul, au fost si bune, si rele... Intre timp am schimbat antena si lnb-ul, pentru a avea o receptie corespunzatoare.

    * In octombrie se incheia perioada platita si m-am prezentat la sediul central RCS&RDS (cladirea Forum 2000, din Str. Dr. Staicovici), unde am vorbit cu un referent in legatura cu rezilierea contractului. I-am spus ca am cartela la mine si ca vreau sa o predau, intrucat nu mai doresc serviciile DigiTV. Mi-a spus ca nu se poate. I-am raspuns ca orice contract prevede o clauza de reziliere. M-a intrebat de contract. I-am spus ca nu au binevoit sa mi-l trimita prin posta, asa cum trebuia, ci mi-au expediat doar factura. Mi-a scos la imprimanta un contract. M-am uitat pe contract, pe care nu scria nimic clar legat de reziliere (era ceva la final, destul de vag). L-am intrebat care paragraf din contract ma obliga sa raman client DigiTV. S-a blocat. N-a stiut sa-mi raspunda pe loc, a trebuit sa apeleze la colega de alaturi, o tipa supraponderala si mult mai plictisita si mai aroganta decat el. Ea s-a uitat in scarba pe contract si i-a arata ceva la finalul ultimei file a contractului. Mi-a aratat ca acolo, la sfarsitul contractului, se mentioneaza 12 luni contractuale. M-am uitat si cum imprimarea era destul de slaba si nu se distingea decat "12 luni", iar peste text mai era si stampila, am acceptat raspunsul. Nu am renuntat, insa. I-am spus ca vreau sa reziliez oricum, chiar daca va trebui sa platesc in avans restul lunilor. Iar a ridicat din umeri, spunandu-mi ca nu se poate. Printre altele, ma trimitea la MiroSat, sa cer acolo rezilierea (bineinteles, era o replica oferita in batjocura, pentru ca il retineam de la negociat si incasat spagi grase de la doritorii de receivere DigiTV). Deja ma enervasem. "Cum sa nu se poata?! Orice contract se poate rezilia! Care este taxa de reziliere? Si ce sa caut la MiroSat, cand serviciile DigiTV sunt oferite de RCS&RDS?!". Mi-a spus atunci ca trebuie sa fac o cerere scrisa si sa o inregistrez, iar apoi sa astept sa fiu contactat, sa mi se spuna daca "mi s-a aprobat" (?!). Cum sa se aprobe o "reziliere unilaterala"?! Referentul in cauza este dobitoc de-a binelea, iar in loc sa spuna ca nu stie sau ca nu vrea sa ma ajute, a preferat sa o lungeasca cu tot felul de proceduri bizare si inexplicabile, doar-doar ma va convinge sa renunt la acest demers. Am scris cererea, am inregistrat-o la secretariat si in final i-am dat-o plin de nervi, exprimandu-mi bineinteles indignarea si totodata mirarea ca o companie precum RCS&RDS recurge la asemenea masuri birocratice.

    * Am asteptat o saptamana sa fiu contactat, dar "minunea" nu s-a intamplat...

    * A sosit factura pentru abonamentul DigiTV pe luna octombrie. Am sunat la dispecerat si am intrebat cum pot rezilia. Mi-a verificat situatia platilor si mi-a spus ca pot rezilia oricand, cu conditia sa platesc aceasta factura deja emisa. "Pentru reziliere, puteti merge la orice casierie DigiTV (nu toate sunt DigiTV!), iar acolo predati cartela si prezentati ultima factura si dovada platii, in caz ca nu va gasesc in baza de date".

    * Merg din nou la sediul central RCS&RDS. Ajung la 18.10, dar deja inchisesera, pentru ca programul TUTUROR casieriilor RCS&RDS este de la 09.00 la 18.00 (?!). Asta in vreme ce la Astral casieria functioneaza pana la ora 20.00.

    * A doua zi, merg la o alta casierie RCS&RDS cu DigiTV si - stupoare! - dau peste acelasi dobitoc intalnit la sediul central RCS&RDS (angajatii incompetenti se rotesc cumva de la o casierie la alta, pentru a mentine nivelul dobitociei si spagii?). Deja m-am simtit obligat sa-l iau la rost pentru incompetenta de care a dat dovada. I-am reamintit ca am mai stat de vorba in urma cu cateva zile si ca mi-a spus o aberatie in ceea ce priveste rezilierea contractului DigiTV. Am tinut neaparat sa-i demonstrez ca am citit mai bine contractul acasa, iar explicatiile primite de la dispecerat m-au ajutat in descalcirea situatiei. Astfel, ceea ce trebuie sa retina atat angajatii RCS&RDS (in special dobitocul in cauza!), cat si clientii DigiTV este:

    Contractul DigiTV se poate rezilia astfel:
    - oricand doresti, cu notificare prealabila de 30 de zile, DACA echipamentul de receptie (kit-ul DigiTV) se afla in proprietatea clientului;
    - dupa 12 luni de la semnarea contractului, cu notificare prealabila de 30 de zile, DACA echipamentul de receptie este inchiriat de la RCS&RDS.

    In final, extrem de plictisit ca a fost nevoit sa asculte ceea ce de mult ar fi trebuit sa stie, a tastat in scarba seria cartelei, pentru a cauta in baza de date. "Ia sa vedem daca merge anulare!... Ia uite, ca merge!", s-a mirat prosteste acest angajat RCS&RDS absolut incompetent, arogant si lipsit de respect, pana la urma, pentru ca nici macar nu si-a cerut scuze pentru prostiile debitate si nici macar nu s-a straduit sa incropeasca o explicatie cat de cat credibila.

    Si ca sa-si arate inca o data "competenta", mi-a cerut o data cu cartela si contractul DigiTV. I-am explicat ca am semnat si am reziliat mai multe contracte, iar in momentul rezilierii nu am inapoiat nici un contract. A lasat-o balta, era o ultima incercare de a ma obliga sa raman client DigiTV...

    Am predat in sfarsit cartela si n-am primit bineinteles nimic in schimb. Macar o dovada anemica a predarii cartelei...

    Dupa aceasta experienta cu RCS&RDS, inteleg ca am mare noroc ca sunt client Astral. Am avut multe discutii si cu referentii Astral, dar niciodata nu m-am simtit tratat cu atat de multa indiferenta si nesimtire cum mi s-a intamplat in aceste zile la RCS&RDS. Daca la sediul central al unei companii esti tratat atat de rau ca si client, ce pretentii sa mai ai de la filiale sau simple casierii?! RCS&RDS este exemplul tipic pentru o companie in care angajatii nu se tem sa ceara spaga pe fata, chiar in sediul central al companiei, unde, la etaj, se afla birourile directiunii.

    De ce zic de spaga in contextul RCS&RDS?
    Pai oricat ai vrea sa cumperi un receiver DigiTV, nu il poti obtine pe loc decat dand spaga angajatului RCS&RDS, care cu respect iti pretinde o suma in plus, pentru ca face invartelile necesare pentru a te servi, de parca nu asa este normal si firesc - sa poti cumpara un produs/serviciu la pretul afisat.

    Dialog intre un potential client DigiTV si un angajat RCS&RDS, la sediul central RCS&RDS, cladirea Forum 2000:
    Clientul: As dori sa cumpar un receiver DigiTV... Stiti, nu pentru mine, pentru un prieten din afara tarii...
    Angajatul RCS&RDS: Da, sigur, va servesc cu cea mai mare placere, dar, stiti, momentan nu avem pe stoc... Tot ce vedeti aici (in jur erau cateva cutii cu zeci de receivere) sunt ale persoanelor inscrise pe lista. Daca puteti vorbi mai sus, la directori, va pot da unul. Altfel, va trebui sa asteptati vreo doua saptamani...
    Clientul: Va rog, vreau neaparat astazi, ca maine plec din tara!
    Angajatul RCS&RDS: Haideti ca ne intelegem noi! Cred ca unul pot sa va dau.
    Rezultatul "tratativelor": clientul a dat spaga, angajatul RCS&RDS i-a vandut receiver-ul DigiTV si fiecare a plecat multumit. Degeaba DigiTV este un serviciu destinat utilizarii in tara, pentru ca mai mult de 50% din receivere sunt folosite in Europa, iar RCS&RDS incurajeaza aceasta practica profitabila.

    Astfel de scene, precum cea descrisa mai sus, puteti vedea in fiecare zi chiar la sediul central al RCS&RDS, din cladirea Forum 2000, aflata in Bucuresti, pe strada Dr. Staicovici.

    Daca DigiTV inseamna doar un serviciu care se obtine cu spaga, se utilizeaza cu nervii intinsi la maxim si rezilierea inseamna un real calvar birocratic si angajati dobitoci, atunci nu recomand nimanui nici DigiTV, nici RCS&RDS!
    nu mai comentez pt ca @fanta nu o sa mai bea bere cu mine...

  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Deci sa cumparam un card de max sau focus?

  3. #3
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    3,552
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by *********
    Deci sa cumparam un card de max sau focus?
    normal, lumea sa saturat de inventiile mitice de cacat..

  4. #4
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    3,552
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ideea de baza e ca daca ai kitul cumparat poti rezilia oricind

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Iti promit că la prima pensie ....

  6. #6
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    3,552
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by *********
    Iti promit că la prima pensie ....
    draga blana, stai linistit ca nu falimenteaza operatorii daca nu iti faci abo, oricum nu ai nici la digi...ar fi putut @fanta sa te sponsorizeze cu un kit ...nu pare a fi zgircit

  7. #7
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Chestia cu falimentul este relativă .

  8. #8
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In spiritul contractului incheiat de ApaNova cu Primaria Capitalei, daca as fi fost jurist al RCS?RDS as fi inserat in contract o perioada de valabilitate de 10 ani cu clauza de reziliere de 1000 euro....asta pt cei ce primesc contractele prin corespondenta
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  9. #9
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    si inca ceva, ce poti face cu conserva dupa si daca reziliezi contractul
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Aboard the Destiny
    Posts
    3,184
    Posts Thanks / Likes

    Default

    desigur ca daca nu inchiriezi KIT-ul sau daca iei in rate nu poti rezilia contractul. chestia cu contractul pe 12 luni este o chestie normala pentru toti providerii de comunicatii, fie asta TV, mobil sau fix ... Eu cred ca in postul original nu cu asta este problema ci cu faptul ca femeile care vand si fac contracte pt. Digi TV, nu sunt prea informati ...

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Location
    bucuresti
    Posts
    445
    Posts Thanks / Likes

    Default da

    @onyx
    astept cu nerabdare data de expirare sa pot sa fac cuiva guler minunatele receptoare hyundai .

  12. #12
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 1970
    Location
    bucuresti
    Posts
    790
    Posts Thanks / Likes

    Default

    sper sa nu patesc si io la fel ca ii dau cu capu de pereti la cati nervi platiti de mine am inghitit de la incompetentii astia ....

    da pana atunci mai am vreo 3 luni de inghitit digi....

    nu stiu daca a sesizat cineva dar iar mi-am adus aminte de @nicky , care de cand s-au imputit treburile cu digi si lumea e nemultumita nu mai posteaza nimic pe forum .... (pardon am gresit cand am scris lumea e nemultumita trebuia sa scriu foarte multumita)

  13. #13
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,599
    Posts Thanks / Likes

    Default

    pentru ca mai mult de 50% din receivere sunt folosite in Europa
    pe draq....tipu asta e prost informat....hai careva care stiti veniti cu statistica corecta....
    din aia cica 130000 de abonati, cred ca suta aia de mii e pe dincolo....

  14. #14
    Junior Member Master
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    IASI
    Posts
    84
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Tot incompetentii astia de la RCS RDS se ocupa si de telefonia fixa in ultimul timp. Am informatii ca tot asa se poarta cu clientii lor iar calitatea e din ce in ce mai proasta. Normal, in fond la cit platesti asta ai. Cred ca mult hulitul Romtelecom care scoate ADSL-ul, acces internet 1mb/s si telefonie la 35 euro pe luna abonament, va rupe piata. Macar astia au cabluri de fibra optica pozate prin pamint, cu raspindire in toata tara, nu trase aiurea pe stilpi si fatade de bloc total inestetice, urite si cred ca nici nu respecta cele mai elementare reguli de pozare. Am auzit ca vor baga si televiziune in acelasi pachet.
    Rusine RDS-RCS.
    In Iasi, inainte de a-mi cumpara pachetul max, am incercat la RCS. Aici aceeasi nesimtire descrisa anterior in forum. Nu am spus nimic pina acum pentru ca am crezut ca asa se intimpla la noi, ca fiind mai in estul tarii si mai saraci, probabil ca ajung mai greu kiturile etc, INTELEGETI CE VREAU SA ZIC, dar daca la sedil central al RCS se intimpla asa ceva de ce sa ma mai mir si de ceea ce e la noi? Exact ca pe vremea cealalta. Nesimtire, fara respect pentru client. Numai bine. Multumesc RCS ca m-ai facut sa-mi cumpar Max Tv.

  15. #15
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Mie n-au vrut sa-mi schimbe titularul de contract, au zis ca nu se poate , desi la alte sedii (Cluj, Timisoara) acest lucru este posibil demult.

    Acum cateva zile am fost cu un prieten sa-si inchirieze un receptor. La intrare, stupoare: d-na secretara ii spune ca "astazi nu se fac inscrieri deoarece se fac eliberari de kituri". Va sa zica dupa ce mergi zeci de kilometri (unii poate sute), cand ajungi acolo esti trimis acasa si sa revii cand vor muschii lor. E mai rau ca la inscrierile pentru "capsunari".

    Binenteles, aceste refuzuri au fost insotite de binecunoscutul tratament cu dispret al celor de la RCS

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Asstral . O firma competenta si de succes.
    By Unuseroarecare in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 2
    Last Post: 23rd January 2006, 17:28
  2. Caut firma sat. Constanta
    By bizant in forum Shop
    Replies: 1
    Last Post: 1st October 2005, 22:32
  3. DVD player de firma sau ... Red Star ???
    By vvrocu in forum DVD - DIVX - HIFI
    Replies: 1
    Last Post: 16th November 2003, 15:32

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top