Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Silver Member Expert
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    CLJ/VIE
    Posts
    2,502
    Posts Thanks / Likes

    Default Protectia Consumatorului a inchis birourile UPC Cluj

    Birourile UPC Cluj de pe strada Constantin Brancusi au fost sigilate astazi de catre Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC) Cluj. In aceste conditii, firma nu va mai putea incheia contracte comerciale la locatia respectiva.

    Decizia OPC a fost luata ca urmare reclamatiilor depuse de clientii UPC, persoane care au primit somatii prin care li se pretinde plata anumitor sume restante, vechi de cel putin cinci ani. Reprezentantii OPC Cluj sustin ca vor pune sigiliul si pe celelalte puncte de lucru ale companiei unde se pot incheia contracte. Birourile vor ramane inchise pana cand UPC va opri aceasta practica, incorecta, respectiv trimiterea de somatii catre abonati, practica reclamata, pana acum, la OPC Cluj de peste 30 de persoane.

    Ieri a avut loc o intalnire intre cele doua parti, respectiv OPC si UPC, in urma careia s-a concluzionat ca societatea nu mai are dreptul sa desfasoare activitate comerciala pana cand nu isi vor reglementa situatia. "In momentul in care am intrat in sediul UPC nimeni nu stia cu ce se ocupa fiecare birou. Este un haos total in organizarea lor", a declarat Mircea Radu, director OPC Cluj.


    In plus, UPC Cluj a fost din nou amendata cu 30.000 lei pentru practici comerciale incorecte, la care se adauga si cele doua amenzi anterioare, in valoare de 63.000 . "E o pozitie de forta fata de consumator in care se precizeaza ca abonatul trebuie sa plateasca de exemplu 64 lei. Sumele sunt aferente anilor 2002-2005. S-a ajuns la aceasta situatie deoarece UPC a preluat firme, care aveau de preluat, la randul lor, datorii de la fostii abonati", a precizat Mircea Radu, director OPC Cluj.

    Conducerea OPC Cluj afirma ca nimeni din cadrul companiei nu poate argumenta sumele solicitate clientilor, pentru ca nu exista o baza de date in acest sens.

    Una dintre somatiile trimise de UPC a fost pe numele unei persoane decedate de sapte ani, iar plicul a sosit pe adresa proprietarului actual al locuintei.

    Conducerea OPC Cluj ii sfatuieste pe abonati sa nu plateasca sumele solicitate in acele somatii.


    ==========================================================
    (19E+13E+5E+1W)*(H-H)@1m + SS2/TeViiS660 + DigiBox + AKTA on 42LD650 3GS
    ========================================
    ==================

  2. #2
    Silver Member Expert
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    CLJ/VIE
    Posts
    2,502
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu am ramas totuși plăcut surprins de această mișcare a OPC. E un precedent bun, și sper să fie aplicat și în cazul eON și altor coloși care-și permit cam multe cu clienții lor din cauza monopolului.
    ==========================================================
    (19E+13E+5E+1W)*(H-H)@1m + SS2/TeViiS660 + DigiBox + AKTA on 42LD650 3GS
    ========================================
    ==================

  3. #3
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,147
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am primit si eu somatie de la acesti jegosi. A AJUNS DIRECT LA COS.
    Sunt sigur ca nu am nici o datorie la ei, am pastrat contractul, rezilierea si ultima chitanta. Astept sa ma dea in judecata si o sa le cer sa-si arate toate rufele pana le o arat eu pe a mea.

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Bukowina
    Posts
    397
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Cei de la OPC Cluj ar trebui felicitati pentru ca au avut sange in instalatie si au luat taurul de coarne .
    Daca aceiasi masura s-ar aplica la nivel national pentru intreaga nesimtire UPCee... , atunci multi abonati s-ar simti razbunati in razboiul lor cu muribunda firma 3play .
    Sa reamintesc de episoadele cu oferta nerespectata pe segmentul cablu analog la 20 de lei , pentru prelungirea contractului pe doi ani , iar dupa doua luni , saracii abonati pacaliti s-au trezit cu 24 de lei abonament si o grila mai saraca cu vreo 15 programe .
    Si exemplele pot continua la capitolul DIGITAL TV sau Internet , unde ai limitari de trafic sau surprize cu super modemurile UPC .
    Maine , poimaine vom auzi cum un nou abonat amagit cu oferta 3 luni gratuit , se va trezi facturat inca din prima luna .
    19E+16E+13E+7E+5E+1V+4V+5V+7V-disecq+AMIKO alien+ DREAMBOX 500+ HH 2800 ( 45E -- 30W).

  5. #5
    Silver Member Expert
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    CLJ/VIE
    Posts
    2,502
    Posts Thanks / Likes

    Default

    UPC, obligat să returneze banii clujenilor

    După negocieri cu Protecţia Consumatorului, directorul general al UPC, sosit de la Amsterdam, a decis să înapoieze banii încasaţi în urma unor somaţii.

    După aproape trei ore de discuţii şi negocieri cu comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC), oficialii UPC România au decis să înapoieze clujenilor sumele achitate în urma unor somaţii de plată venite din partea companiei. Birourile companiei de televiziune prin cablu UPC închise miercuri de CJPC Cluj îşi vor relua activitatea în cursul zilei de astăzi.

    Venit tocmai din Amsterdam, Jack Mikaloff, directorul general al UPC România, a participat, ieri, timp de trei ore, la o întâlnire cu comisarii de la CJPC Cluj. Printre punctele discutate s-au numărat crearea unui birou de preluare a reclamaţiilor la UPC, dar şi returnarea sumelor de bani încasate de UPC în urma unor somaţii de plată ilegale.

    “Azi (ieri – n.red.) am avut o discuţie foarte fructuoasă cu reprezentanţii CJPC Cluj şi s-au dezbătut mai multe probleme. Suntem bucuroşi că s-a ajuns la decizia de a fi deschise birourile UPC. Domnul Mircea Radu ne-a promis că birourile vor fi desigilate mâine (azi –n.red.)”, a declarat Jack Mikaloff, directorul general al UPC România. El nu a dorit să comenteze decizia de returnare a sumelor achitate de clujenii care au primit somaţii de plată pentru unele sume nejustificate.

    UPC România a recunoscut că nu a procedat corect trimiţând somaţii de plată clienţilor companiei. “UPC a trimis ieri (miercuri –n.r.) o adresă prin care au recunoscut practicile comerciale incorecte şi au stopat orice încasare de bani, iar sumele plătite urmează să fie analizate să vedem dacă sunt reale.

    Ei vor trebui să înapoieze sumele de bani persoanelor care solicită acest lucru şi vor trebui să aducă documente justificative”, a declarat Mircea Radu, directorul coordonator al CJPC Cluj. El a adăugat că banii vor trebui restituiţi păgubiţilor în 48 de ore, iar, în cazul întârzierilor, UPC va plăti penalităţi clienţilor săi în valoare de 0,1% pe zi din cuantumul sumei încasate. în plus, compania nu va mai cere returnarea sumelor de bani din partea clienţilor cu datorii mai mari de un an.

    în cadrul întâlnirii s-a discutat şi despre majorările preţurilor la abonamentele UPC din luna august, care s-au făcut prin intermediul unor acte adiţionale la contractele încheiate cu clienţii. în luna septembrie, compania a fost amendată cu suma de 60.000 de lei ca urmare a unor nereguli găsite la aceste acte adiţionale.

    “Vrem ca diferenţa între sumele contractate prin acte adiţionale încheiate şi suma facturată să fie recalculată şi să fie convertită în serviciile UPC, să se regăsească în facturile următoare şi să îşi facă punct de lucru cu purtător de cuvânt, iar acel call-center al companiei să se ocupe cu înregistrarea reclamaţiilor, să le dea număr de înregistrare, date şi termene”, a declarat Mircea Radu.

    S-a rupt sigiliul

    Birourile administrative ale UPC România din Cluj au fost sigilate miercuri, ca urmare a aproximativ 40 de reclamaţii sosite la CJPC. Clujenii au reclamat că în respectivele somaţii li se cerea să achite în termen de trei zile sume de bani care nu erau justificate printr-o factură şi care datau de ani de zile. De asemenea, compania a primit, miercuri, o amendă în valoare de 30.000 de lei.

    ==========================================================
    (19E+13E+5E+1W)*(H-H)@1m + SS2/TeViiS660 + DigiBox + AKTA on 42LD650 3GS
    ========================================
    ==================

  6. #6
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Romania, Cluj
    Posts
    675
    Posts Thanks / Likes

    Default Si la gaz e la fel

    Acum aduc aminte ca de vreo 2 luni a venit o factura in valoare de vreo 22 lei de la gaz - cica restanta din 2006 sau 07, si nu sint singuru care a primit astfel de hirtie.l.

    Ceva pute si acolo (si nu numai mercaptanul). Ar fi bine sa faca OPC ul o vizita si la ei.

    Alf

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top