Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default Call center de la digi e VARZA

    De dumineca ma chinui sa activez 2 cartele de la DIGI(aparat cu doua cartele cumparat in septembrie si de o saptamana montate)si formez 031 400 4001 de ma doare mana si punga.
    Cind nu suna OCUPAT formez 1 pentru limba rom.pe urma taste 2 ca sa i-mi spuna ca -TOTI OPERATORI SANT OCUPATI(cu ce ..... masi sant ocupati?,cu bautul cafelei?)si sa revin mai TARZIU.
    Si asa merge mai departe de 3 zile.Principalu ca se plateste ABONAMENTUL.
    RUSINE DIGI CALL CENTER.

  2. #2
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Mures
    Posts
    937
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Apropo de ce zici. Eu am ramas placut surprins de Digi azi, si nu e prima oara. Acum cateva zile am scris pe forum intr-un alt thread ca nu-mi mai porneste receptorul dublu achizitionat recent. Nimeni nu mi-a raspuns, ca si serverul de la RDI avea ceva. Mi-am zis, asta e, sun la Callcenter sa vad ce e de facut, daca trebuie sa-l duc la service, sau nu.
    DECI: ieri am sunat la ei dupamasa si le-am zis de problema. Au zis ca in 24 de ore se rezolva. Azi inainte de masa m-a sunat baiatul de la service si m-a intrebat de problema concret. Mi-a zis ca dupamasa e la mine sa vada ce e de facut. Acum o jumatate de ora a venit la mine cu un receiver nou-nout cu tot cu cartele, si gata, treaba e rezolvata.

    A....si apropo...ieri la Callcenter mi-au raspuns in cateva minute.
    Deci eu as zice BRAVO DIGI CALLCENTER si BRAVO DIGI in general.

    Deci eu cel putin sunt un client Digi fericit. Si mie mi s-au mai inchis mai demult din greseala pachete pe care le-am platit, dar cu un telefon si cateva minute de standby totdeauna s-a rezolvat treaba. Si de fiecare data baietii de la Callcenter au fost prompti si nu m-au pus pe hold ore in sir.
    Si cand robotul zice ca TOTI OPERATORII SUNT OCUPATI inseamna ca mai trebuie sa astepti putin pana se elibereaza unul.

  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Levy,pina acum afost OK.dar acum sint de groaza,nu este vorba de asteptat(dar totusi formez cu 0040 in fata si conteaza asta cand incerci 3 zile la rand)dar spune-TOTI OPERATORI SANT OCUPATI ,REVENITI M_AI TIRZIU si vine tonul de OCUPAT.
    Cu scuzele de rigoare spun ca TOTUSI sant putin NESERIOSI.

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bucale
    Posts
    254
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu mi-au inchis niciodata apelul (aici e ceva ciudat), n-am asteptat niciodata mai mult de 1min

  5. #5
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Mures
    Posts
    937
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gigi-sat View Post
    Levy,pina acum afost OK.dar acum sint de groaza,nu este vorba de asteptat(dar totusi formez cu 0040 in fata si conteaza asta cand incerci 3 zile la rand)dar spune-TOTI OPERATORI SANT OCUPATI ,REVENITI M_AI TIRZIU si vine tonul de OCUPAT.
    Cu scuzele de rigoare spun ca TOTUSI sant putin NESERIOSI.
    Pana la urma cred ca tine si de noroc.

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2009
    Location
    bucuresti
    Posts
    180
    Posts Thanks / Likes

    Default foarte ocupati

    Quote Originally Posted by gigi-sat View Post
    De dumineca ma chinui sa activez 2 cartele de la DIGI(aparat cu doua cartele cumparat in septembrie si de o saptamana montate)si formez 031 400 4001 de ma doare mana si punga.
    Cind nu suna OCUPAT formez 1 pentru limba rom.pe urma taste 2 ca sa i-mi spuna ca -TOTI OPERATORI SANT OCUPATI(cu ce ..... masi sant ocupati?,cu bautul cafelei?)si sa revin mai TARZIU.
    Si asa merge mai departe de 3 zile.Principalu ca se plateste ABONAMENTUL.
    RUSINE DIGI CALL CENTER.

    datorita schimbarii cartelelor , suna foarte multi pentru activare .
    asa ca e o perioada critica , dar cu putin noroc....

  7. #7
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    717
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gigi-sat View Post
    De dumineca ma chinui sa activez 2 cartele de la DIGI(aparat cu doua cartele cumparat in septembrie si de o saptamana montate)si formez 031 400 4001 de ma doare mana si punga.
    Cind nu suna OCUPAT formez 1 pentru limba rom.pe urma taste 2 ca sa i-mi spuna ca -TOTI OPERATORI SANT OCUPATI(cu ce ..... masi sant ocupati?,cu bautul cafelei?)si sa revin mai TARZIU.
    Si asa merge mai departe de 3 zile.Principalu ca se plateste ABONAMENTUL.
    RUSINE DIGI CALL CENTER.
    0314004000 asta e numarul fermecat , in calitate beneficiar am tot respectul pentru ei .
    Problema ta e in felul urmator - versiunea de soft daca e facuta , deoarece e imposibil sa se dezactiveze cartela in timpul care il spui tu
    Mult succes si scuza echipa callcenter , au multa treaba cu cartelele schimbate in aceasta perioada
    pentru cccam caut "peeri adevarti nu cabanieri cu carduri in distanta 69"

  8. #8
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    Austria
    Posts
    9,493
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Saptamana trecuta a fost un prieten la mine care si-a luat un receiver dublu (a renuntat la cel simplu) si nu stia sa-l programeze, activeze, etc. Dupa ce am sunat la Digi toata dupa-amiaza (ori suna ocupat, ori ajungeam cu greu la faza cu "toti operatorii sunt ocupati..." si dupa cateva minute de ascultat muzica frumoasa se inchidea linia...)
    Am facut cererea de activare online pentru ambele carduri si dupa cateva minute am primit email cum ca cele 2 carduri au fost activate. Dar pe ecran tot bezna, am lasat cardurile toata noaptea si nimic. A doua zi mi-a venit ideea sa ma uit la versiunea de soft si am constatat cu uimire ca era cel vechi (eram convins ca softul e OK, doar receiverul fusese cumparat cu 4 zile inainte). Dupa ce l-am actualizat (pe ambele room-uri) a functionat.

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    158
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Kroky View Post
    Saptamana trecuta a fost un prieten la mine care si-a luat un receiver dublu (a renuntat la cel simplu) si nu stia sa-l programeze, activeze, etc. Dupa ce am sunat la Digi toata dupa-amiaza ...........
    Norocosule, oare unde se mai gasesc receptoare duble ?
    Eu nu am mai vazut de 3 luni
    "Prefer sa incerc ceva greu si sa nu reusesc, decat sa incerc sa nu fac nimic si sa reusesc." Robert Schuller




  10. #10
    Mi se rupe Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    2,957
    Posts Thanks / Likes

    Default

    am schimbat si eu kartela cu cea noua.

    exista optiunea de activare , fara a astepta sa raspunda un operator la telefon.
    daca nu ma insel , dupa ce intra robotul si zice , bla , bla , bla , apesi tasta 1 ( pt limba ) , apoi tasta 3 sau 4 ( aici nu mai stiu exact ) , apoi iti spune sa bagi nr kartelei si activarea se face in mai putin de 60 de minute.

    prostia am facut-o si eu , ca , dupa ce tastam 1 pt limba , nu mai asteptam sa aud toate variantele posibile , in jur de 4 si tastam imediat iar 1 , la care mi se punea muzica.

  11. #11
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    KROKY,te rog adresa onlinie.
    Danke.

  12. #12
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    http://www.digitv.ro/erori_decodoare.html

    Am facut activarea online si robotizat, sa fiu sigur. In 15 min am avut imagine. Se intampla dupa ora 23.
    Atentie la versiunea de soft.
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

  13. #13
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Valenii de Munte
    Posts
    603
    Posts Thanks / Likes

    Default

    va spun cum am procedat eu: am actualizat via satelit softul din receiver la ultima versiune disponibila pentru tipul de receiver detinut, apoi am solicitat activarea online si nu am asteptat mai mult de 3 ore pana s-a activat.

  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am mai postat si in alt thread, nu trebuie sa vorbesti cu operatorul


    http://forum.paytv.ro/showpost.php?p...6&postcount=18
    Last edited by [email protected]; 21st October 2009 at 14:49.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Member Mentor
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    aproape de tine...
    Posts
    909
    Posts Thanks / Likes

    Default ...ore de asteptare ???

    Am activat si eu cateva cartele de la gigel, insa timpul de asteptare a fost chiar sub 5 minute, cartelele s-au activat in timpul convorbirii telefonice. Am fost eu mai norocos ?


    Notă: Vizionarea programelor Pay TV fără un abonament valabil este ilegală
    Discuţiile purtate si fişierele disponibile aici sunt în scop experimental şi educaţional !

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top