Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    503
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation BOOM reziliere contract

    Contractul a expirat in iulie si vreau sa reziliez contractul la Boom . Am sunat la ei , am trimis scrisoare asa cum au spus ei dar am primit factura in continuare . Care este modalitatea exacta de reziliere ? Cine trebuie sa ridice echipamentele ? Zona Ploiesti.

  2. #2
    Member Mentor
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Timis
    Posts
    799
    Posts Thanks / Likes

    Default

    cum se reziliaza unilateral un contract de furnizare servicii de televizune cu Boom TV

    29 04 2009 de Zuzu
    Horia scria, în alte articole, despre reclamţiile la RATB- reclamaţia 1 RATB, reclamaţia 2 RATB, reclamaţia 3 RATB. Acum a venit rândul celor de la Boom TV. Nu a fost chiar o reclamaţie, ci, mai degrabă, o informare despre rezilierea unilaterală a contractului de furnizare de servicii tv.
    Am încheiat cu firma Boom TV un contract pe o perioadă de 2 ani de zile, urmând să plătim, lunar, contravaloarea abonamentului, pentru grila de posturi aleasă. În schimbul perioadei contractuale de 2 ani, Boom TV nu percepea taxă pentru închirierea echipamentului de recepţie, şi anume antena şi receptorul ce se conecta la televizor.
    La un an de la încheierea acestui contract, a trebuit să ne mutăm de unde locuiam, aşa că am decis să renunţăm la acest contract, mai ales că serviciile furnizate nu au fost cele mai bune, în sensul că din cauza aşezării defectuoase a antenei, în caz că era un pic de nor, nu prea mai vedeam nimic la televizor. Aşa că am luat la verificat contractul să vedem ce trebuie să facem ca să-l putem rezilia – de fapt să vedem ce şi cât am avea de plată, dacă am renunţa anticipat la contract.
    Şi stupoare…contractul încheiat cu Boom TV nu conţinea absolut nicio clauză de reziliere. Ne-am consultat cu un jurist şi acesta ne-a spus că un astfel de contract este nul şi îi putem informa că dorim să-l reziliem prin trimiterea unei scrisori cu confirmare de primire (ca să fie obligaţi să o înregistreze) la sediul celor de la Boom TV.
    Am trimis o astfel de scrisoare. Prima. Cum la această scrisoare nu am primit răspuns in termenul legal- 30 de zile calendaristice- am trimis o a doua scrisoare, tot cu confirmare de primire, prin care i-am informat că reziliem contractul unilateral, că nu mai plătim facturile emise începând cu data de 20.04.2008 şi să vină să-şi ridice echipamentele.
    Evident, nu am primit răspuns nici la această scrisoare. Iar cu data de 01.05.2008, nu am mai plătit facturi, deşi ele încă soseau prin poştă.
    Prin luna mai, surprizăăăă, prima reacţie de la Boom. Un telefon prin care eram informaţi că au primit ‘”cererea” noastră (a doua) şi că o vor analiza. După lungi parlementări cu o domnişoară de la Relaţii Clienţi, care nu a inţeles de ce refuzam să plătim pe toată luna aprilie sau, dacă a înţeles, mima foarte bine contrariul, şi după ce ne-a explicat cu amabilitate că ei facturează numai pe câte o lună întreagă, am obţinut promisiunea că se va face o factură pe minus şi, după ce plătim cele 20 zile de pe aprilie, încheiem socotelile.
    Am rămas, însă, doar cu promisiunea, astfel încât factura care a sosit era în felul următor: contravaloarea abonamentului întreg pe luna mai, iar din luna aprilie scazute 10 zile. Logic, nu?
    Ulterior, facturile au continuat să vină în mod normal. În acelaşi timp, am dat telefoane nenumărate la Relaţii Clineţi Boom TV. Şi, invariant, acelaşi răspuns: lăsaţi datele dvs. şi veţi fi contactat de cei de la serviciul “Rezilieri”. În caz că exista un astfel de serviciu la Boom TV, aş adăuga eu… Acest lucru nu s-a întâmplat, iar de Relaţii Clienţi, pur şi simplu, nu se poate trece (cred că aşa sunt instruiţi).
    După multe certuri, ameninţări cu Protecţia Consumatorului şi darea în judecată, în februarie 2009, am reuşit să obţinem mult dorita anulare a facturilor, începând cu luna mai 2008, facturarea doar a celor 20 de zile din aprilie 2008, rezilierea contractului şi ridicarea echipamentelor, proprietatea Boom TV- antena şi receptorul de la teelevizor. A durat doar un an… Ce alte comentarii mai putem face?
    Scuzele cele mai frecvente venite de la Relaţii Clienţi:

    • Nu am primit solicitarea dvs. (deşi, noi aveam confirmarea de primire)
    • Nu se poate rezilia pentru ca nu aţi achitat soldul (adică facturi emise, practic, ilegal după rezilierea unilaterală).
    • Serviciul rezilieri nu are telefon (asta mi s-a părut, de departe, cea mai tare).
    • Nu putem face factura pe 20 de zile, noi emitem facturi pe toată luna- aici mă întreb…dacă eu inchei contractul pe 15 ale lunii, ori îmi face Boom TV cadou 15 zile, ori plătesc eu aiurea 15 zile, ori îmi dau drumul la instalaţie de la 1, luna următoare…nu?

    Printre lucrurile care i-au scos din amorţeală:

    • Nu ştim care este starea echipamentelor dvs. pentru ca v-am informat ca ne-am mutat de la adresa respectivă în urmă cu 6 luni; ar putea fi şi la gunoi- stupoare la capatul celalalt al firului.
    • Am făcut deja plângere la ANPC şi vom demara procedura de dare in judecată; închis, apoi, telefonul pentru efect; efectul- după 15 min a sunat d-ra de la Boom spunând că s-a interesat şi, întradevăr, se poate soluţiona solicitarea noastră. Fie vorba între noi, ce n-au înţeles ei este faptul că nu era solicitare. Era informare- că reziliem şi nu mai dorim să plătim. Şi aşa am şi făcut.

    Sfaturi:

    • Nu vă lăsaţi.
    • Cu perseverenţă şi un ton hotărât puteţi obţine ce va doriţi (in limitele legale, evident) de la orice furnizor de servicii din România. Astfel de modalităţi nu reprezintă decât nişte tertipuri ieftine de a încerca să-şi menţină clienţii, bazându-se pe faptul că nu spun unor chestii de care ne plictisim şi astfel le vom plăti lor serviciile mai bune sau mai rele. În general, mai rele.

    În finalul acestei poveşti, reale de altfel, ţin să vă spun că asta se întâmpla fix acum un an de zile. Nu a fost nimic premeditat, în sensul publicării ei chiar acum, ci, pur şi simplu, aşa s-a nimerit. Acum nu mai ştiu cum este realizat acest contract, aşa că ar fi bine să vă informaţi şi să studiaţi înainte de a trece la fapte. E posibil ca, de-a lungul timpului, să se fi deşteptat şi să fi introdus alte clauze în contract.

    Uite si aici http://www.urbaniulian.ro/2008/11/12...de-la-boom-tv/
    cauta pe gogle ca sunt o gramada de spete,succes!

  3. #3
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Bukowina
    Posts
    397
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by maximuss View Post
    Contractul a expirat in iulie si vreau sa reziliez contractul la Boom . Am sunat la ei , am trimis scrisoare asa cum au spus ei dar am primit factura in continuare . Care este modalitatea exacta de reziliere ? Cine trebuie sa ridice echipamentele ? Zona Ploiesti.


    Urmatorii pasi ar fi trebuit sa-i faci :
    - cerere de reziliere in care sa specifici ca doresti DENUNTAREA CONTRACTULUI , conform Art.11 , pct. (d) , litera (ii) ! Cerere trimisa cu 30 de zile inainte de date la care doresti REZILIEREA !
    - trimiti pe adresa SC DTH TELEVISION GRUP SA , cu , confirmare de primire ( 4,5 lei ) .
    - vei primi in maxim 3 zile confirmarea , cu stampila si semnatura lor .
    -in baza la ceea ce ai trimis , iar dansii au primit , ii suni in data in care ai cerut rezilierea , sa vezi daca e operata in baza de date DENUNTAREA CONTRACTULUI .
    -daca NU vor ,ameninta-i cu reclamatia la OPC !
    -te vor suna in disperare sa-ti propuna N oferte " silvice " ...
    -daca NU si NU , reclamatie la OPC , in baza la ceea ce ai trimis ( realizeaza o copie xerox la cerea de reziliere si la confirmarea de primire ) !
    -cat despre recuperarea echipamentului , asta ar trebui sa fie ultima grija ... doar dupa ce vezi ca in sfarsit nu-ti mai factureaza " in stil indian " ...
    - atentie la predare , in baza unui proces verbal de predare primire in doua exemplare semnat si stampilat de " padurar " ...
    BAFTA !
    19E+16E+13E+7E+5E+1V+4V+5V+7V-disecq+AMIKO alien+ DREAMBOX 500+ HH 2800 ( 45E -- 30W).

  4. #4
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    5
    Posts Thanks / Likes

    Default

    la mine a fost simplu.

    trimisa scrisoarea cu confirmare de primire. cand a venit confirmarea semnata de ei, sunat la call center si spus ca incepand cu data de..., lucru luat la cunostiinta de ei, am trimis cererea de reziliere. sa-mi trimita factura orice serv neplatite pana la data de..., pt ca oricum dupa data de n-o sa le mai platesc nimic, iar eventualele diferende le vom rezolva in instanta. peste 2 zile m-a sunat o madama, c-o oferta de 2bani, la care am zis nu, iar apoi m-a programat la o echipa care sa vina sa-si ia jucariile.

    mai greu a fost cu ligheanu` pe care am vrut sa-l tin si pt care mi s-a emis o proforma (pe care am platit-o instant) si dupa care factura, m-am rugat mai bine de-o luna sa mi-o emita.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top