View Full Version : patch pentru strong 4125ev si 4155 ev
bosbiciu
18-08-2004, 12:41
Ma adresez celor cunoscatori cu rugamintea de a-mi explica cum sa instalez patch-ul pe un receptor strong 4125 ev si pe un strong 4155 ev.
De unde pot sa iau softul si instructiunile de instalare.
La operare pe calculator ma stiu binisor si asi dori sa incerc instalarea patch-ului pentru mine personal.
Multumesc tuturor celor care pot si vor sa ma ajute cu aceasta problema.
Spaceman
18-08-2004, 13:41
@bosbiciu
Pt. Strong 4125 citeste aici:
http://www.rdi-sat.com/f2/viewtopic.php?t=15510&postdays=0&postorder=asc&start=0
ssgeneral
22-09-2005, 00:40
Salutare la toata lumea care contribuie la acest forum.
Sunt incepator in domeniu si uzand de google am ajuns sa citesc si forum-ul de fata.
Am achizitionat 2 * Strong 4125 evo, pentru o locatie inaccesibila oricarei alte forme de televiziuni, la recomandarea firmei ce mi-a instalat sistemul. Am impresia ca ele au venit cu un soft deja patch-uit, pentru ca se prindeau si cateva canale codate. In timp ele au devenit din ce in ce mai putine, pana cand am decis sa iau o atitudine.
Citind cateva post-uri pe ici, pe colo, am decis (am impresia ca prea grabit) sa instalez soft-ul original de la Strong v1.3 (firmware-ul).
Cateva ore mai tarziu, dupa ce am parcurs tot acest thread si multe alte documentatii pe net m-am prins de cateva diferente intre un Strong 4125 evo model <=6303 si cel d3c > 6303. Am si reusit sa instalez un patch gasit pe www.croteam-sat.org pentru d3c din 11.06.2004.
1. De unde pot gasi patch-uri mai actuale pentru versiunea mea de evo ?
2. Desi am citit cateva topic-uri despre introducerea cheilor folosind un program (de ex. programul de aici) inca nu imi este clar sistemul. Daca s-ar putea revenii cu ceva detalii as aprecia. (Este programul de aici facut pentru d3c ?)